Klopt, ik heb hem net pas aangemaakt dus nu is het even afwachten tot de mensen foto's gaan posten.
Nou, het was me het dagje wel gisteren! Eerst wil ik even wat mensen bedanken.
Allereerst bedankt alle mensen die aanwezig waren met hun mooi opgepoetste Ferrari, Porsche, Aston Martin, Dodge en Invicta! Zonder deze mensen was er geen meeting geweest dus allemaal hartstikke bedankt voor jullie komst! Ook leuk dat er zoveel moois op de parkeerplaats bij het AC te zien was. Toch nog heel wat mensen die even langs zijn gekomen om een kijkje te nemen.
Ook Arie, Marcel, Erik en Eric bedankt voor alle hulp en natuurlijk het organiseren van deze meeting. Voor een eerste Ferrari & Porsche meeting was het naar mijn mening zeker geen slechte dag. Ondanks het weer hebben we er met z'n allen toch voor kunnen zorgen dat er een behoorlijke opkomst was.
Natuurlijk ook alle mensen die met een hesje als parkeerwacht op de meeting hebben gestaan heel erg bedankt! Jullie hebben in het koude en natte weer toch het grootste deel van de dag buiten gestaan er voor gezorgd dat de parkeerplaats geen grote chaos werd. De ruimte op de parkeerplaats was gelukkig net voldoende en jullie hebben goed werk verricht.
Daarbij wil ook nog even de deelnemers bedanken voor de verrassing! Zo ben ik weer een stapje dichterbij mijn rijbewijs. Eind van deze week kan ik dankzij jullie mijn theorie-examen gaan aanvragen. Als dan de eindexamens van school eind mei achter de rug zijn kan ik mijn praktijk gaan doen. Het is nog even wachten...maar hij komt er aan!
Gisteren was trouwens de eerste keer dat ik in een Porsche heb meegereden. Jeroen heel erg bedankt dat ik tijdens de toerrit voorop met je geweldige 996 TT mocht meerijden! Dat is toch wel even wat anders dan een Ferrari. Volgens mij heb ik Porsche een beetje onderschat. Wat een acceleratie zit er in dat ding zeg! Ondanks het natte weer had die wagen toch nog een goede wegligging! Het was wel een prachtig gezicht voorop hoor. Als je in de achteruitkijkspiegel kijkt met zo'n hele stoet exoten achter je dan weet je echt niet wat je ziet. Later op de parkeerplaats nog een keer mee mogen rijden met een prachtige Porsche. Ik heb eigenlijk helemaal niet naar zijn naam gevraagd, maar toch bedankt!
Al met al vond ik het een hele mooie dag ondanks het slechte weer. Natuurlijk zijn er altijd negatieve reacties. Dat is dan heel erg jammer voor die personen. Natuurlijk zijn er verbeterpunten, maar het merendeel heeft zich wel vermaakt en daar gaat het ten slotte toch om. Volgens mij is dit volgend jaar zeker voor herhaling vatbaar! Dan kunnen we misschien meer doen met een mooie locatie enz. Ik heb er nu al zin in. Het was in ieder geval een mooie opening van het nieuwe jaar.
Ik ben benieuwd naar de film van Ivo die hij ook op dvd zal branden. Volgens mij heeft hij aardig wat materiaal van de dag. Ik had ook mijn fotocamera meegenomen maar ben er niet aan toegekomen om hem te gebruiken.
Voor de eerste meeting samen vond ik het een topdag!