@ Rufie
Porsche en Ferrari zijn hal 3, zijn we direct mee begonnen en hebben we ook nog eens opnieuw gedaan voor het vertrek. Maar ook alle andere hallen zijn interessant, de bovenverdiepingen (bv 6.1, 7.1,...) kan je mss bij gebrek aan tijd achterwege laten. Staan voornamelijk privépersonen die hun klassieke wagen of onderdelen kwijt willen. Niet meteen wereldschokkend.
Voor de rest is het ongelovelijk om Porsche's, Ferrari's en ander exclusief materiaal dat twintig of meer jaren oud is in nieuwstaat (en met bijna geen kilometers op de teller) te zien. Bij de constructeurs merk je soms wel dat de wagens gebruikt zijn geweest, de Sportquattro's bij Audi bv. zagen er niet meer kakelvers uit up-close. Maarja de wagens zijn gemaakt om te gebruiken hé. Enkel bij BMW vielen de "slechts" twee M1's (met nog enkele knappe foto's op de achtergrond) wat tegen, je merkt wel dat BMW op dit moment druk bezig is met hun eigen nieuwe museum.
Tevens is ook foto's nemen (door de matige belichting) nogal moeilijk.
Ahja, her en der zijn er toch nog wel enkele interessante "koopjes" voor gewone stervelingen. In de galleria stond bv. een 190 Evo II voor 29.900 euro.
Voor de rest, op tijd vertrekken en de wagen misschien al op parking 10 zetten. Deze is wel redelijk ver van de messe maar je zit vlak bij de autostrade (wat betekend dat je er snel geraakt en evensnel terug weg bent) en daarenboven is er een gratis busdienst tot aan de messe.
Have fun zou'k zeggen