Praat hier met andere bezoekers over Porsche gerelateerde zaken.
Plaats een reactie

05 apr 2008 9:10

Eerst De Boxster naar een S upgraden en dan iets voor het Circuit erbij nemen. Volgens mij blijf je zo binnen budget en heb jij voor beide doeleinden een goede oplossing. :wink:

05 apr 2008 12:03

Een GT3 Cabrio :?

Als ik 90000€ heb om op te doen zou ik me nog iet meer pijn doen en gaan voor die GT3RS (staat ergens een bekende blauwe te koop :lol: ) Is voor mij de enige wagen (behalve de 997TT) waarvoor ik de 996TT zou inwisselen. Maar ik vin dak ik nu al genoeg BIV heb moeten betalen dus ga er zeker nog wat mee verder rijden! Cabrio mag voor mij weggelaten worden. :wink:

05 apr 2008 12:33

barolo schreef:Eerst De Boxster naar een S upgraden en dan iets voor het Circuit erbij nemen. Volgens mij blijf je zo binnen budget en heb jij voor beide doeleinden een goede oplossing. :wink:

Wijze raad :wink:
Zou het ook zonde vinden om met mijn Porsche op circuit te gaan rijden. Dan ben je toch altijd wel bang dat er even iets mis gaat.
Als je er een circuitauto bij hebt, kan je wel even doorscheuren en hoef je niet zo nauw te kijken. Steenslag, schrammen, even in de grindbak, kan allemaal geen kwaad.......

rami syndroom ??

06 apr 2008 20:49

wat is het rami syndroom?

07 apr 2008 1:17

van harde snelle luidruchtige sportwagens houden, een zwak voor porsche hebben,

maar het moet per se een cabrio zijn, want daar wil je niet van afstappen.

dat is het rami syndroom.

07 apr 2008 16:13

Dat was nou typisch een harko-vraag. :mrgreen:

07 apr 2008 16:32

Moest ik rami nu niet kennen zou ik me dat ook wel afvragen hoor :) percies codetaal :lol:
Plaats een reactie