Vertel hier over jezelf.
Plaats een reactie

06 apr 2008 18:43

Ik praat over niets anders meer!

Heb vrijwel niet geslapen vannacht en ik loop al de hele dag met een onverklaarbare (nou ja!?) glimlach rond....

Het zijn inderdaad fantastische auto's - er was een item op Top Gear vorig jaar over 'never meet your hero's - de 'poster aan de muur' auto's waar je jaren van droomt vallen vaak tegen, maar dat is hier zeker niet het geval! :wink:

- volgende week APK
- Heb op Ebay nieuwe gasveren gekocht voor het kofferdeksel
- Poetsen, poetsen, poetsen!

Ik zal even foto's plaatsen binnenkort. Even poetsen volgende week (ziet er al heel goed uit hoor!) en dan komen er foto's op. Moet alleen even uitvissen hoe dat werkt... maar daar staat hier vast een item over op het forum!

Maar er staan al foto's op in de rubriek occasions aangeboden, want zo heb ik hem gekocht. http://www.porscheforum.nl/viewtopic.php?t=17776

Wordt vervolgd!

06 apr 2008 19:05

AfbeeldingAfbeelding
AfbeeldingAfbeelding

:salut:

06 apr 2008 20:32

Mooi man :thumright: ,
maar "poetsen, poetsen?" Dat moet de vorige eigenaar toch al grondig voor je gedaan hebben, je wil je auto toch van z'n mooiste kant laten zien bij verkoop?

06 apr 2008 22:58

Ja!

Was helemaal gepoetst en ziet er stralend uit - maar ik kan niet klussen (er moet ook niets geklust worden) en ik wil er wel iets aan doen!

Ik kan héél goed poetsen :D

07 apr 2008 7:25

wel eens een 964 cabrio gepoetst? :^:

07 apr 2008 16:10

Joris, als je je uitgeleefd hebt op de 964 cabrio en je van je fouten geleerd hebt weet ik nog wel een 3.2 cabrio om te poetsen.

07 apr 2008 16:28

...en een Turbo ergens 8)

07 apr 2008 17:07

Welkom op het forum Joris, nu officieel met Porsche :!:

Wees zuinig met de wax, er zou nog een aardig laagje op moeten zitten. :lol:

07 apr 2008 17:09

Haha!

Een paar weken geleden zou ik zeker nog op deze aanbiedingen zijn ingegaan :D Maar ik wil het jullie niet onthouden. Is een stukje 'bonding' tussen man en auto :wink:

En ik krijg genoeg kans tot zelf poetsen want ik heb vogels in de buurt die hem altijd 'vlekkeloos' weten te vinden als hij net gewassen is :evil:

Maar ik heb er een hoes bij - en die uitdaging hebben ze nog niet eerder gehad :twisted:

08 apr 2008 16:12

JorisLoet schreef: Is een stukje 'bonding' tussen man en auto :wink:

Ik zie het al, je bent veel te sociaal. :wink:
Plaats een reactie