Als je je Porsche wilt verkopen, laat het hier dan weten. Lees wel eerst de spelregels in het TKA gedeelte!
Plaats een reactie

06 apr 2008 2:08

Wat je vindt moet je bij de politie brengen ...idd... :lol:

07 apr 2008 8:23

molen934 schreef:
Eric schreef:Wat een gezeur over al dan niet een "S". :shock:

Het lijkt mij als de wagen helemaal in orde is gezien de huidige prijzen een koopje. Zelfs als je de kosten om em terug te bouwen naar origineel bij de vraagprijs optelt is ie nog niet duur. Vind ik. :wink:

Zo gaat Eric klussen :?: :lol:

vind ik nou ook!! Helemaal orgineel zou hij nog veel meer waard zijn, maar dit lijkt me toch best een redeijk prijs! Daarbij komt dat ik er de afgelopen twee jaar veel onderhoud aan heb gepleegt (maar ook relatief veel in gereden!)

Interesse Eric? Iemand anders?

08 apr 2008 23:46

Hoeveel betrouwbaarheid wil je hebben bij je aankoop?

Paul biedt de ultieme vorm van garantie, rechtstreeks uit het BOVAG-hoofdkwartier in Bunnik!

:wink:

06 dec 2008 13:40

hmmm, kijk ik met enige regelmaat naar deze auto (want IK vind het nog steeds een stoere bak met een afgrijselijk interieur ) en dan gaat de regering nieuwe houderschapsregeltjes maken :?

Afbeelding

alleen zakelijk interessant als auto van '86 en eerder :idea:

Paul, helaas geen extra plusje op mijn lijstje......

Mauk

06 dec 2008 14:10

Er staat nergens bij je advertentie dat het een 930 Turbo is, omgebouwd naar 965 :idea: :wink:

06 dec 2008 16:18

@ Stijn

quote marktplaats:
één1 v/d laatste van het eerste type, de 930

dat ie omgebouwd is blijkt wel uit de plaatjes toch?

ben ik té naief als ik aanneem dat een serieus geïnteresseerde weet wat een 930 en een 965 is, en de bouwjaren? Misschien wel. Als mensen serieus bellen komt het wel ter sprake anders vertel ik het.

Maar scherp... heel scherp!
Plaats een reactie