Alle technische kwesties die betrekking hebben op de motor kun je hier posten.
Plaats een reactie

gelijk heb je

09 apr 2008 23:45

Natuurlijk moet je gewoon doen, wat jezelf geweldig lijkt :lol:

ik geef je geen ongelijk, ook ik schakel terug totdat ik op een lekker toerental zit, ongeveer 4000 RPM, en trek dan ook flink van leer, als de ruimte zich voor doed ( In Nederland :roll: )

Er is een mooi filpje van FabSpeed met een 993 RS die echt flink op zijn staart wordt getrapt, om de uitlaat te testen 8) 8)

en zijn gevleugelde worden zijn

"She is built to take it " en da's een waarheid als een koe :wink:

10 apr 2008 13:39

wolf schreef:Lees de 5 pagina's als je tijd hebt, dan zal alles je geopenbaard worden :mrgreen:


Ach Wolf, we zitten allebei alweer een tijdje op dit forum en dit is nou zo'n topic wat altijd weer terug komt met 'n voorspelbare uitkomst. Vandaar mijn wat melig bedoelde comment.

Martin K schreef:"She is built to take it " (..)


Zeg ik ook altijd, maar heb het dan wel over m'n vrouw :mrgreen:

10 apr 2008 13:59

nou meestal komt uit deze discussie --> de eerste 5 min max 1200 rpm en dan een kwartier 2000 rpm en na een uur voorzichtig richting 4000 rpm :twisted:

10 apr 2008 21:09

wolf schreef:nou meestal komt uit deze discussie --> de eerste 5 min max 1200 rpm en dan een kwartier 2000 rpm en na een uur voorzichtig richting 4000 rpm :twisted:


Ja, eerste uur uitsluitend in z'n 1 en 2 rijden is wel het beste :lol:

10 apr 2008 22:04

Kan hem ook proberen warm-wrijven voor het vertrek => geen slijtage :)
Plaats een reactie