03 apr 2008 22:00
MichM3 schreef:moderne diesels gaan er inderdaad stevig vandoor...zeker in start/stop verkeer en de stad ben je veel makkelijker af met je mazoutketel dan met een (ouwe) 964. )
04 apr 2008 7:43
05 apr 2008 22:36
06 apr 2008 0:27
06 apr 2008 0:57
HV schreef:Gisteren ook in Brussel gereden toevallig, daar rijd mijns inziens het verkeer inderdaad echt niet door. Het gemiddelde stoplicht lijkt er afgesteld te staan op het doorlaten van een auto of 3, 4, maar door de drukte van het restverkeer lukt zelfs dat op veel punten niet. Dus Jeroenoop, wellicht heb je hier inderdaad gelijk
.
06 apr 2008 7:08
09 apr 2008 14:19
09 apr 2008 16:25
Het kan ook 420 PK tegen 381 PK zijnGert schreef:Jou 420pk tegen 355pk en je was sneller!
Knappe prestatie (als de hoeveelheid pk's andersom waren geweest)...
10 apr 2008 11:10
2.2VTEC schreef:pff, tegenwoordig zijn er zelfs "diesel-petjes" die willen optrekken tegen moto's die qua acceleratie in <10 seconden 200 km/h halen. Nu ga ik zelden tot nooit in op uitdagingen in het verkeer, maar ik hou die lui toch liever achter me, al was het maar om geen last te hebben van de gigantische roetwolken die ze uitblazen als ze hun TDI-tje richting rode zone (ocharme 4.200 toeren of zo) jagen
10 apr 2008 11:47
10 apr 2008 13:00
Jort schreef:Doe je toch iets verkeerd Armin![]()
Mijn S2tje had weinig moeite met de Toareg V10
10 apr 2008 13:47