Praat hier met andere bezoekers over Porsche gerelateerde zaken.
09 apr 2008 16:14
vandaag ook op radio 1 op het nieuws elk heel uur. gepakt bij de grens met Frankrijk en Zwitserland met een autoambulance met daarop een Porsche die de dag ervoor in Geneve gestolen was.

In het 'tot volledige werkplaats omgebouwde kippenhok'

werden nog 18 gestolen en soms gedeeltelijk gedemonteerde Porsches aangetroffen. Op 2 andere adressen werden veel gestolen onderdelen gevonden.
Lekkere jongens
09 apr 2008 16:38
horn schreef:Lekkere jongens

Niet echt handig ...
09 apr 2008 16:39
Wel professionals

of toch niet.
09 apr 2008 16:40
Horn:"drive it like you stole it"
09 apr 2008 22:11
porschepat schreef:Beste porsche liefhebbers, ik heb dit forum met volle aandacht gelezen. Ik vind het ook zeer jammer voor de gedupeerde. Maar ik moet wel zeggen dat mijn haar soms rechtop ging staan bij het lezen ervan. Er worden hier verhalen vertelt en dan bedoel ik werkelijk verhalen om desbetreffende persoon te raken. Ik wil daarbij geen namen noemen, maar als blijkt dat meneer Oeyen echt zo schuldig is als dat hier zo word geïnsinueerd, dan zal hij zijn straf wel krijgen. Maar als nu blijkt dat hij is erin geluisd dan zit hij daar nu voor en dan is zijn zaak die vol liefde en passie werd gerund ook kapot en dit mede door bepaalde mensen die hem het licht in de ogen niet gunnen. Mvg Patrick
Zo onschuldig lijkt het toch allemaal niet.............
10 apr 2008 1:48
Hallo Porsche liefhebbers,
Ik woon in Zwitserland en ben ongewild bij deze zaak betrokken geraakt.
Als bezitter van een Audi-Porsche RS2 wou ik de remklauwen laten reviseren en opnieuw lakken: hiervoor heb ik eens getelefoneerd naar PSO, die me door een kennis werden aangeraden.
Dit telefoontje deed ik vanaf mijn Zwitserse mobiele nummer.
Een week geleden werden wij gecontacteerd door de politie: we moesten naar het plaatselijk kantoor komen...reden onbekend.
Mijn moeder werd verhoord en begeleid door 7 gewapende agenten. Ook aanwezig waren agenten van de Kriminalpolizei van Geneve.
Tot op dit punt wisten zowel mijn moeder als ik nog steeds niet waarover het ging! Er volgden talloze vragen over auto's, sportwagens etc.
We werden dan gevraagd of we ons een gesprek herinnerden met tel. 0475XXXXXX. Ik doorliep m'n gsm en toen herinnerde ik me PSO opeens.
Bleek dus dat ze mijn Zwitserse nummer hebben ontdekt op die mensen hun gsm, en ze dachten waarschijnlijk dat ik de financiële kant van het zaakje regelde, of tips gaf. Aangezien ik vroeger in België heb gewoond en daar nog veel tijd spendeer, was het helemaal verdacht.
Zo zie je maar hoe 1 stom telefoontje je leven overhoop kan gooien! Zelfs een huiszoeking hebben we gehad (4 agenten!)
Ik wens de gedupeerden veel geluk met deze zaak,
Mvg
LL
10 apr 2008 15:36
Nog excuses en/of uitleg achteraf ontvangen van die Zwitserse ridders?
10 apr 2008 20:15
Jawadde
10 apr 2008 20:34
10/04 Politie vindt weer drie gestolen Porsches in Maasmechelen
In het onderzoek naar een grote zwendel met Porsches heeft de afdeling eigendomscriminaliteit van de federale gerechtelijke politie gisteren bij huiszoekingen opnieuw drie gestolen auto’s van het dure merk aangetroffen. Het totaal aantal gestolen Porsches komt hiermee op 25.
[url]http://www.hbvl.be/Limburg/3630/artikel.asp?art={1B0DA794-B784-4653-AB0E-93F3EEAFBDA7}[/url]
Bert
11 apr 2008 3:19
MetalGreen911SC schreef:Nog excuses en/of uitleg achteraf ontvangen van die Zwitserse ridders?
Korte bondige uitleg en een beperkte excuses, maar ze waren wel erg vriendelijk bij m'n laatste bezoek. Ik begrijp ook wel dat ze dat moesten onderzoeken, alleen het feit dat ze met 7 bewapende agenten rond mijn moeder gaan staan vond ik redelijk idioot.
Swiss police...stern...stern but fair.
11 apr 2008 16:34
Porsche liefhebbers,
Ook ik ben gedupeerd door deze "praatjesmaker".
graag kom ik, via mijn PB, in contact met andere lotgenoten.
(mijn wagen is nog in mijn bezit, het bezoek van gerechtelijke instanties is echter voor volgende week toegezegd)
Thx for the reply
Rik
11 apr 2008 16:58
LL => wat een story...gelukkig goed vanaf gekomen, en de RS2 rijdt ongestoord rond
11 apr 2008 19:40
Je zou je afvragen of de NLse polizei met hun oplossingspercentagen van 23% hier wat mee zouden kunnen
Maareh, goed dat die modder fokkers gepakt zijn! Dat ze de franse equivalent van bubba in het gevang mogen treffen
23 apr 2008 21:15
MichM3 schreef:LL => wat een story...gelukkig goed vanaf gekomen, en de RS2 rijdt ongestoord rond

Damn right, ik mag er niet aan denken wat er zou gebeurd zijn als die bij hun stond met zwitserse platen, dan had ik serieus moeite moeten doen
25 apr 2008 11:04
Is er eigenlijk nog verder nieuws?
25 apr 2008 21:27
Sluit ik me bij aan.
Ja ik ben ook wel benieuwd.
25 apr 2008 21:36
Namens het forum een taart met een vijl gestuurd...
09 mei 2008 13:27
Nog nieuws te melden ?
25 mei 2008 13:06
Heb mijn Porsche terug en nog wel in orginele staat. Er was niets verwijderd of veranderd. Mocht hem afgelopen donderdag 22 Mei in Maas Mechelen op gaan halen. Details volgen nog
25 mei 2008 13:23
Geweldig nieuws. Gefeliciteerd
25 mei 2008 13:26
Van harte, en is het die blauwe 912.
25 mei 2008 13:35
Gefeliciteerd met dit goede nieuws! Ik hoop dat het met de andere gedupeerden ook zo goed is verlopen