Toerritten, clubmeetings, Porsche-dagen, evenementen, beurzen enz.
Plaats een reactie

26 apr 2008 0:25

Genomen tijdens een rally op Paasmaandag.

26 apr 2008 7:06

Hoezo 'geweldig plaatje'? Gewoon weer eens zo'n oude auto met pech langs de kant :mrgreen:

ik vond die foto van je speedster van achter in dat bomenlaantje erg gaaf. kan hem niet meer vinden. met jou en linda.

26 apr 2008 8:24

Bedoel je deze?
Dit vind ik persoonlijk ook een geweldige foto.

Afbeelding

26 apr 2008 8:46

Jongens HELLUP !!

Ik krijg gelukkig heel veel reacties op dit plan :D, zowel rechtstreeks, als op het forum als via Pb's. Maar ik kan het nu al bijna niet meer uit elkaar houden wie nou wie is en met welke auto hij nou mee doet en zo.

Dus driewerf ALSJEBLIEFT, stuur een gewoon mailtje met je naam, je type Porsche, je woonplaats en een (of meerdere) fotootjes naar peter@fotoclubsoest.nl als je mee wilt doen met de shoot.

Sorry, maar ik heb naast ruim, 20 enthousiaste Porsche reacties ook al 25 reacties van modellen en visagisten en het is anders echt ondoenlijk om het nog uit elkaar te houden omdat ik dan steeds al de fora af moet struinen :roll: .

Alvast enorm bedankt,
Peter

26 apr 2008 8:54

yep zegmaarmaurice, díe bedoelde ik. briljante foto! en dan iets aangepast...

Afbeelding

26 apr 2008 9:03

horn schreef:yep zegmaarmaurice, díe bedoelde ik. briljante foto! en dan iets aangepast...

IMHO ik vind de aanpassing niet echt een verbetering. Vind die met de achterlichten van de voorganger in verte mooier. Maar ja, fotografen zijn nog kritischer op elkaar dan P rijders hoor. Dus no offense :D

26 apr 2008 9:07

ieder z'n meuk. :wink: none taken. vind overigens die achterlichten ook niet het probleem, meer die twee sets koplampen aan de rechterkant. :?

26 apr 2008 9:40

Nou dat vind ik op mijn computer eigenlijk best wel meevallen :-)
Groeten, Peter

Afbeelding

26 apr 2008 23:58

Lijkt mij ook wel leuk. Op voorwaarde dat er géén vrouwen met naaldhakken over mijn auto gaan hangen ... :lol: :wink:

Afbeelding

27 apr 2008 11:33

Hmmm, gisteren zat het weer redelijk mee, net niet genoeg om een blauwe hemel te krijgen, maar aan de andere kant was dat misschien ook wel weer mooi ;)

Afbeelding

Terzijde, denk dat het uitdagender/moeilijker/mooier is, om gewoon mooie foto's van auto's te maken, dan dat er dames bij moeten. Echter, da's de keuze van Peter, en gezien het zijn kalender is :cheesy:

27 apr 2008 16:09

paSCal schreef: ... dan dat er dames bij moeten ...

Waarschijnlijk komt er één heer, bij de mijne ... :lol:

27 apr 2008 21:25

Mooie auto zo'n 4S

Afbeelding

:mrgreen: :mrgreen: :mrgreen:

27 apr 2008 21:44

Oeps ... :oops: :lol:

27 apr 2008 22:36

PeterDorr schreef:Jongens HELLUP !!

Ik krijg gelukkig heel veel reacties op dit plan :D, zowel rechtstreeks, als op het forum als via Pb's. Maar ik kan het nu al bijna niet meer uit elkaar houden wie nou wie is en met welke auto hij nou mee doet en zo.

Dus driewerf ALSJEBLIEFT, stuur een gewoon mailtje met je naam, je type Porsche, je woonplaats en een (of meerdere) fotootjes naar peter@fotoclubsoest.nl als je mee wilt doen met de shoot.

Sorry, maar ik heb naast ruim, 20 enthousiaste Porsche reacties ook al 25 reacties van modellen en visagisten en het is anders echt ondoenlijk om het nog uit elkaar te houden omdat ik dan steeds al de fora af moet struinen :roll: .

Alvast enorm bedankt,
Peter

Ik weet misschien een oplossing, hou jij je bezig met de inschrijvingen van de porsches met foto en locatie... zal ik de reacties van modellen en visagisten overnemen! :mrgreen: Kwestie van taken te verdelen hé.

28 apr 2008 10:00

Guys, ik zoek naast de vele hele mooie modellen die zich al aangemeld hebben nog naarstig naar 1 of 2 circuituitvoeringen en natuurlijk nog een liefhebber die zijn Carrera GT op een pagina van de kalender wil zien prijken.

Afbeelding

28 apr 2008 10:20

@Harry

Afbeelding

@Do

Afbeelding

grijp je kans :!: :wink:

28 apr 2008 21:39

hielkema993 schreef:Mooie auto zo'n 4S

Afbeelding

:mrgreen: :mrgreen: :mrgreen:

Ja. Wie is die motoragente die hem aan de kant zet? :twisted: :lol:

29 apr 2008 6:11

Daar heb ik nou altijd van gedroomd, om zo'n patser in een Porsche op de bon te slingeren !

Geintjuh! :wink:

29 apr 2008 7:39

'T was een zwarte dag... :oops: 8) :wink:

29 apr 2008 12:16

PEF schreef:zal ik de reacties van modellen en visagisten overnemen! :mrgreen: Kwestie van taken te verdelen hé.

Ik zal u moreel én logistiek steunen PEF. Geef maar door waar en wanneer die (mo)dellen langskomen :mrgreen: :mrgreen:

Op een kalender mag een mooie Cayman S niet ontbreken vind ik trouwens :)
En een 996 Carrera 4 van bijvoorbeeld 2OO2. Liefst een lapisblauwe :^:

03 mei 2008 14:44

Afbeelding
AfbeeldingAfbeelding

03 mei 2008 19:28

Niet mijn Porsche!
Heb 'm wel een aantal dagen tot mijn beschikking gehad.

Foto is gemaakt door mijn (bijna) buurman Peter Terpstra.
www.digi-shape.nl

Afbeelding

Briljante foto vind ik.

12 mei 2008 22:48

En gelijk heb je Erick, goeie fotograaf!

13 mei 2008 8:59

Hey Do,

Wil je wel even die rode stickers eraf halen, en er met spoed andere rode op plakken. :wink:

Laterzzzzz

13 mei 2008 19:00

Was afgelopen weekend nog even naar een verlaten Zandopslag
getuft ff paar shoots gemaakt! hier 1 ervan...
kon gelijk daarna weer de purs wasse! :oops:

Afbeelding
Plaats een reactie