Hier kun je praten over alles wat niets of weinig met ons merk te maken heeft.
Plaats een reactie

28 apr 2008 15:05

Er heeft zich weer een nieuwe gemeld, ik zal 'm gelijk even een DUIDELIJKE e-mail terugsturen.

28 apr 2008 15:30

Succes....
Ik wou dat ze bij mij zo snel achter elkaar kwamen.... :shock:

28 apr 2008 15:32

yohan,

beter 1 serieuze koper, dan 10 van die dromers.

28 apr 2008 17:06

Als ze willen komen bezichtigen moeten ze eerst 50 euro overmaken. Die krijgen ze terug als ze langskomen. Dan hou je echt alleen geinteresseerden over.

28 apr 2008 19:26

:shock: :lol: :lol:

zou jij dat doen ?????

dacht het niet

28 apr 2008 20:57

ja houdoe. 50 euro overmaken naar de western union bank zeker... :shock: :? dan maar niet. :wink:

29 apr 2008 20:53

Het blijft stil in m'n mailbox.....

29 apr 2008 20:56

Als ik dit zo lees dan krijg ik al buikpijn bij het idee dat ik hem ooit ga verkopen. Misschien moet je hem gewoon kort rijden. Ben je er vanaf en heb je je knaken. Wel even lastig verzekeren daarna ;-)

30 apr 2008 11:11

Maarten, dat is en blijft toch een gedachte die ergens door je hoofd blijft spoken :oops:
Zo was mijn '99 Boxster in 2007 nog voor nieuwprijs verzekerd.
Heb er mezelf een paar maal op betrapt dat ik het niet zo erg zou vinden mocht hij gestolen zijn (maar dan niet :!: :!: meer teruggevonden worden :P )
(tot wanneer je weer rondrijdt, natuurlijk, maar toch ... :P)

Ivm afspraken maken is het met meer en meer professionele verkopers moeilijker tot een akkoord te komen.
Voor ik mijn wagen vond had ik een andere 996 (wel C2) op het oog (die ik gelukkig niet gekocht heb). In mijn ondoordacht enthousiasme wou ik er eigenlijk een optie op nemen, tot de dag erna (om een en ander met de bank & boekhouder af te stemmen). Zegt die verkoper doodleuk "meneer, als iemand hier geld legt, dan krijgt hij hem mee".
"Goed, dan neem ik geen optie".
Telefoon anderhalve week later "Hallo meneer, u had interesse in onze wagen..." "Ja, maar ik heb een jongere C4 gekocht. Ergens anders. Toch bedankt" :D :D :D
L$L, zeg dan direct "snotneus, zijt gij wel solvabel?" :roll: :twisted:

Even verklaren: de optie was "onder voorbehoud krediet van de bank".
>Dus de wagen was zo goed als verkocht.
Nu ja, ik heb er eigenlijk een héél slechte koop mee vermeden, eenmaal mijn ogen waren opengegaan.

30 apr 2008 14:17

Je bedoelt dat een C4 eigenlijk beter is dan een C2... :twisted: :lol:

30 apr 2008 14:26

Precies Jurgen!
En al helemaal een watergekoelde C4 tegenover een luchtgekoelde C2.

Of zijn we hier dan ineens 2 discussies aan het mengen? :twisted: :lol:

30 apr 2008 14:37

Is normaal hier.

Ik modereer eigenlijk ook al héél lang niet meer... :wink:
Plaats een reactie