28 apr 2008 21:03
28 apr 2008 21:04
28 apr 2008 21:12
Van mij part gaat ie weg voor 2000
28 apr 2008 21:12
28 apr 2008 21:17
28 apr 2008 21:19
28 apr 2008 21:43
28 apr 2008 21:44
28 apr 2008 21:48
28 apr 2008 21:50
28 apr 2008 21:55
Jurgen schreef:ik persoonlijk ken niemand die zóveel goedbedoelde adviezen krijgt en dan telkens weer zelf een minder slimme optie kiest...
28 apr 2008 21:57
28 apr 2008 22:15
28 apr 2008 22:51
28 apr 2008 23:01
28 apr 2008 23:14
FROST schreef:Die auto is als een 2de schaduw van mij.
ben zo bang dat ik er spijt van ga krijgen dat ik hem voor zo weinig verkoop dan.
28 apr 2008 23:50
M a r c schreef:ik zou die 2500 euro snel aannemen want die laatste 500 euro die je meer wilt hebben kost het je nu al snel als je er nog een paar maanden verzekering en motorrijtuigenbelasting voor moet betalen.
29 apr 2008 9:32
29 apr 2008 9:36
29 apr 2008 10:46
FROST schreef:Maar als ik bekijk wat er de afgelopen 2 jaar aan gedaan is :
-nieuwe achterbanden
-nieuwe rubbers bij het raam ( 50 euro per stuk bij Porsche.de bestelt )
-Porsche ventieltjes (logo)
-nieuwe boogies en kabels
-nieuwe rotor
-nieuwe terugslagklep in de brandstofpomp
-warmteregelaar is uit elkaar geweest, schoon gemaakt en weer in elkaar gezet. (nieuw kost zo'n ding 300 euro!)
-voor 700 euro schade weg laten halen en spuiten, ook de voorbumper is helemaal nieuw gespoten.
-koelstofslang + ventiel vernieuwd in verband met lekkage
-hele luchtsysteem is nagekeken op valse lucht
Dat noem ik toch niet nix hoor
29 apr 2008 10:53
29 apr 2008 10:53
FROST schreef:VonG: Wat maakt het nou uit of een auto nog origineel is of niet? Heel veel Porsche's zijn niet meer origineel of niet meer in originele staat terug te brengen. Ik denk dat mijn 944 onderstel, spoiler en andere velgen de auto juist sieren, maar ja, dat is smaak en daar valt gelukkig over te twisten. Laten we het maar niet over de LAK hebben, parelmoer. En toch hoor ik van heel veel mensen dat het juist de kleur is die de wagen speciaal en aantrekkelijk maakt. Ook in het geval van Coen.
Ik ga er nu niet verder over door piekeren, hoogstwaarschijnlijk zullen jullie wel gelijk hebben. Ik kom net kijken, ben net een groentje. Damn ik HAAT keuzes maken! Die auto is als een 2de schaduw van mij. Doet me serieus pijn, ben zo bang dat ik er spijt van ga krijgen dat ik hem voor zo weinig verkoop dan.
29 apr 2008 10:58
FROST schreef:Ik ga er nu niet verder over door piekeren, hoogstwaarschijnlijk zullen jullie wel gelijk hebben. Ik kom net kijken, ben net een groentje. Damn ik HAAT keuzes maken! Die auto is als een 2de schaduw van mij. Doet me serieus pijn, ben zo bang dat ik er spijt van ga krijgen dat ik hem voor zo weinig verkoop dan.
29 apr 2008 12:59
29 apr 2008 14:08
FROST schreef:Moet wel lukken...denk ik? Hoop ik??
Kijk, op zich vind ik het ook zielig voor Coen, hij is helemaal weg van de 924, zijn vriendin vind Porsche ook helemaal geweldig. Maar als ik bekijk wat er de afgelopen 2 jaar aan gedaan is :
-nieuwe achterbanden
-nieuwe rubbers bij het raam ( 50 euro per stuk bij Porsche.de bestelt )
-Porsche ventieltjes (logo)
-nieuwe boogies en kabels
-nieuwe rotor
-nieuwe terugslagklep in de brandstofpomp
-warmteregelaar is uit elkaar geweest, schoon gemaakt en weer in elkaar gezet. (nieuw kost zo'n ding 300 euro!)
-voor 700 euro schade weg laten halen en spuiten, ook de voorbumper is helemaal nieuw gespoten.
-koelstofslang + ventiel vernieuwd in verband met lekkage
-hele luchtsysteem is nagekeken op valse lucht
Dat noem ik toch niet nix hoor