Hey Robin, nog even geduld oefenen dus. Ach, nu even balen misschien maar het is het wachten meer dan waard
@ PiePaPorsche: Ik weet niet precies hoe de 4x4 technisch werkt, ik heb de Porsche bijbel ("De Originele Porsche 911" van Peter Morgan) er even op nageslagen en die zegt het volgende:
"De transmissie van de Carrera 4 was aanzienlijk eenvoudiger dan die van de 959 en werd afgeleid van het sytseem dat werd gebruikt op de vierwielaangedreven wagens die in 1984 werden ingeschreven voor de rally van Parijs-Dakar. De 5-versnellingsbak kreeg de code G64/00 en werd afgeleid van de G50 die al op de 3,2 Carrera werd gebruikt. De aandrijving van de voorwielen werd afgetakt van de voorkant van de versnellingsbak via een centraal geplaatst epicyclisch differentieel dat het koppel van de motor verdeelde over de voor- (31%) en de achterwielen (69%). Een starre buis met daarin een cardanas liep naar de vooras, waar een differentieel de aandrijving naar de wielen doorsluisde."
Dussssehhh, nou lijkt me duidelijk nietwaar

Misschien dat er iemand anders is die hier iets zinnigs aan toe kan voegen.
@ Diggler_911: Ik kon het inderdaad niet laten. Heb het stuurtje er toch maar meteen door de Bock in laten zetten. Persoonlijk vind ik het interieur er daarmee meteen een stuk moderner uitzien. Over een jaar of 10 willen we waarschijnlijk allemaal de originele sturen en wielen weer terug maargoed, voorlopig vind ik het een verbetering

Heb inmiddels wel een andere wens voor vaderdag hoor. Wil graag naafkapjes met gekleurde logo's omdat die net even wat meer contrast geven met het zwart van de auto dus er blijft altijd wat te wensen over
Groeten!!