Praat hier met andere bezoekers over Porsche gerelateerde zaken.
Plaats een reactie

24 mei 2008 11:33

diggler_911 schreef:Geweldig idee dit. Ik vind de corrosserielijn van de deur nu niet zo mooi doorlopen in de targabeugel als in het origineel, maar dit ziet er wel strak uit :D.

Helemaal mee eens! Bovendien loopt targabeugel van het origineel bijna evenwijdig aan de voorruit maar dat kan niet bij de 997 omdat de voorruit daar bijna horizontaal ligt... :cry:

En verder vind ik die zwarte rand achter het glas van de achterruit foei en foei lellek.

I prefer the original! :D

24 mei 2008 12:44

FROST schreef:wel apart, maar ik zou het niet op mijn 997 willen hebben.

:shock: 997 gekocht? Voor erbij of gaan de 924 en de Kia Snack eruit? :wink:

24 mei 2008 13:09

Ik geloof dat ik het toch niet zo mooi vind. Maar goed: ik ben geen targa liefhebber 8)

24 mei 2008 13:31

Da's op basis van een cabrio onniedan?

24 mei 2008 14:13

Optische verbouwing met gevoel voor historie. Ik vind het goed gedaan, zou best kunnen doorgaan voor een fabrieksauto zo.

24 mei 2008 14:34

turbocruiser schreef:En verder vind ik die zwarte rand achter het glas van de achterruit foei en foei lellek.

Kijk en die zwarte rand is nu net een mooie kwinkslag naar de softwindow targa.
Als die zijn ruitje 'op' had dan zag je ook het zwarte canvas rond het doorzichtige ruitje....

Je moet een beetje gevoel voor design en historie hebben om het te zien... :lol:

Afbeelding

24 mei 2008 18:34

kan me niet echt bekoren :(

24 mei 2008 22:39

Ik vind dat ze dan ook de Targabeugel moeten verchromen...om het helemaal 'retro' te maken. Ik blijf het echter niet echt mooi vinden, maar ik ben dan ook geen Targaliefhebber :wink:

26 mei 2008 3:47

te lelijk voor woorden, een echte vent rijdt cabrio of coupe maar niet iets daar tussen in toch :D hoewel ik zelf de echte 997 targa toch wel erg fraai vind.

26 mei 2008 9:33

Een oude targa vind ik erg mooi, maar dit is echt helemaal niks.
Het is gewoon een stukje kunstof op een cabrio geplakt en die beugel loopt te schuin naar achter.

26 mei 2008 11:31

Schitterend probeersel, imho! Welk 'nieuw' model heeft nou niet wat tijd nodig om te bezinken? De mooiste auto's (van weleer) zijn door velen pas later "mooi" gevonden. Maar idd: ieder zijn MEUG :D

26 mei 2008 11:36

Mooi hoor, helemaal goed 8)

27 mei 2008 20:44

Ik ben er nog niet helemaal over uit.
Het is net of er iets ontbreekt....
Moet hem eerst eens in het echt zien

28 mei 2008 7:44

gast schreef:Apart, maar totaal niet mijn stijl. De oude modellen OK, maar wat is geweest dat is geweest. Al dat retro gedoe en geleuter over vroeger was alles beter :my :ass:

:!: :!:
Dit targadak vind ik eigenlijk niet misstaan; alleen die retrolichten op de 997 zijn echt bijzonder jammer. Hopelijk verdwijnen die bij de facelift.
Plaats een reactie