Toerritten, clubmeetings, Porsche-dagen, evenementen, beurzen enz.
Plaats een reactie

28 nov 2004 18:46

Hey Jeff,

Ik kan je helaas geen ritje aanbieden...
Maarrûh... ik durf het bijna niet te vragen... mag ik een keer in jullie werkplaats komen spelen?

Start eens een nieuw draadje en vertel over het project.
Ziet er knap uit allemaal. Zelfs zelfgemaakte carbon wielen :shock:

28 nov 2004 21:10

Nog 6 anderen die, exclusief ikzelf, alleen rijden.

Het antwoord was dat ik voor degenen die alleen rijden ook een links-rechts-routebeschrijving van de rit heb. Dat is wat simpeler te rijden en dan hoef je niet steeds je km teller op 0 te zetten. Maar dat is echt voor de watjes.... :lol: (geintje, is dus wel rekening mee gehouden :wink: ).

En verder qua tijd:
Verzamelen 10.30 u
Eerste vertrek 11.15 u
Eerste aankomst ong. 12.30 u
Vertrek: wanneer het niet meer gezellig is

St Helenaheuvel ligt 2 km van station Maarn af en eindpunt ligt vlakbij station Utrecht.

28 nov 2004 23:12

jeff_911 schreef:Maar even serieus. Ik heb een OV en kan anders ook wel op station van Utrecht gaan staan, dat is maar 15 km van Doorn (gokje). Ik ben zelf redelijk :wink: autogek, studeer luchtvaart- & ruimtevaartechniek en zit in een raceteam http://www.dutracing.nl. Het loopt me pas dun door de broek als ik ondersteboven in een 6-puntsharnas hang en benzine begin te ruiken :twisted: . owke owke machotalk 8) . Maar als je het aandurft een vreemde mee te nemen; GRAAG :!: . zoniet; no hard feelings.

grtz J.F.

Jeff_911,

Als je wil kan je zonder meer met mij mee. "Moet" je wel navigeren :wink: :!:

Ik kan je oppikken, het liefst wel op een makkelijker te bereiken station dan "Hoog Catharijne". Sloterdijk is ok, of Breukelen of zo....
Meer info? Check ff op http://www.porscheforum.nl/viewtopic.php?p=44640#44640

Ciao,
ErikE

28 nov 2004 23:13

:cry: :cry: , jammer, maar ik zal volgende keer sneller zijn. Hoop dat ik nog wat regelen kan. Jurgen misschien toch tot de 19de.

:arrow: :arrow: Wie o wie heeft een kuipje vrij?

Ja Ja, carbonvelgjes dat is wat anders dan zwarte fuchs. Onze werkplaats is nu en dan open met opendagen, sponsordagen ed. Ik weet niet wat in nw draadje zou moeten; copy/paste site :?: Maar bedankt voor je interesse ik zal eens wat verzinnen.

grtz

OK dat krijg je als je tijdens typen van bericht even met anderen praat, ik vind het een prima voorstel. Ander station moet wel te regelen zijn (als de NS het wil :? )

29 nov 2004 2:23

Mooi geregeld, ok Erik E ! :thumright:

29 nov 2004 20:02

Bijna de 19e :lol:

29 nov 2004 23:09

Wat voor weer wordt het dit weekend? Dan weet ik of Erwin olie mee moet nemen ;) (gniffel)

btw. horn, is er op de aankomstplaats plek om een auto "de hele dag" te zetten?

29 nov 2004 23:14

paSCal schreef:btw. horn, is er op de aankomstplaats plek om een auto "de hele dag" te zetten?

Ja, no problem. Is het stukkie bos waar de hele middag mensen met hun hondjes het bos ingaan. Veel verkeer dus.

30 nov 2004 10:03

horn schreef:
paSCal schreef:btw. horn, is er op de aankomstplaats plek om een auto "de hele dag" te zetten?

Ja, no problem. Is het stukkie bos waar de hele middag mensen met hun hondjes het bos ingaan. Veel verkeer dus.

Afbeelding
:mrgreen: :mrgreen: :mrgreen:

01 dec 2004 0:08

Ondertussen heb ik toch al wat plezier beleeft hier en krijg ik spijt dat ik er op 19/12 niet kan bij zijn. :(

Ik ga echter mijn uiterste best doen om er de volgende keer zeker bij te zijn.

In elk geval veel pret op 19/12

01 dec 2004 0:20

ppp 356 schreef:Ondertussen heb ik toch al wat plezier beleeft hier en krijg ik spijt dat ik er op 19/12 niet kan bij zijn. :(

Als je echt die P hebt die je in je avatar hebt hangen, dan mag je die ook wel sturen met iemand anders d'r in.... vind ik geen probleem :!:
:wink:

01 dec 2004 0:26

Zou jij iemand anders ermee sturen :?:

Hou mij echter aan mijn woord om de eerstvolgende maal aanwezig te zijn met rs

01 dec 2004 0:28

ppp 356 schreef:Zou jij iemand anders ermee sturen :?:

Hou mij echter aan mijn woord om de eerstvolgende maal aanwezig te zijn met rs

schade rijden kunnen we allemaal. :wink:

01 dec 2004 0:41

Ik wil hem af en toe zonder schade in de garage hebben staan :wink:

01 dec 2004 1:47

Breng hem wel heel terug, beloofd op mijn communiezieltje :wink:

01 dec 2004 7:24

ppp 356 schreef:Ondertussen heb ik toch al wat plezier beleeft hier en krijg ik spijt dat ik er op 19/12 niet kan bij zijn. :(

Das jammer ... ik tsjeesde bijna voorbij Uw deur richting Hollandia ... oja ... met nog een paar Boxsters in mn zog ... dat wel jah ... :mrgreen:

Enfin ... hier nie te hard roepen ... kmoet eerst nog een pakketje uit Duitsland krijgen of ik kan met de velo komen ... :evil:

01 dec 2004 8:36

Altijd welkom

Zit op een zijstraat van de A-12 Ricting Brussel net voorbij Antwerpen

01 dec 2004 8:42

ppp 356 schreef:Altijd welkom

Zit op een zijstraat van de A-12 Ricting Brussel net voorbij Antwerpen

zulle ff komen toeteren met zen allen in Uw straatje daar ... :twisted: :lol: :wink:

zondagochtend om 6u30

01 dec 2004 8:44

ppp 356 schreef:Ik wil hem af en toe zonder schade in de garage hebben staan :wink:

:lol:

01 dec 2004 8:55

dirkie schreef:

zulle ff komen toeteren met zen allen in Uw straatje daar ... :twisted: :lol: :wink:

zondagochtend om 6u30

Ben op 2 minuten uit bed, als ik al niet wakker ben.

De Koffie staat altijd klaar. (Douwe Egberts) :)

01 dec 2004 20:10

Wat Dirkie ,niet te luid roepen ivm die paar Boxsters :evil: als ik eens de LOTTO mocht winnen !!!! ja dan zou ik :arrow: zou ik ,kijk hier maar eens naar onder ,da's wat anders als ne VELO he
:shock: :shock: :shock: :shock: :shock:

Afbeelding

En Dirkie ,we hebben al koffie zie vanbij ons eerste stopplaats, :wink: en dan nog wel van Douwe Egberts mmmmm,zie er al naar uit.........

Groeten nog Boxster. :drive:

01 dec 2004 20:57

dat ziet er ook leuk uit :shock:

01 dec 2004 21:00

Victor911 schreef:dat ziet er ook leuk uit :shock:

die k-jen of de meeting, voor het laatste kan je je iig nog aanmelden

01 dec 2004 21:06

ik kan jammer genoeg niet naar de meeting

02 dec 2004 7:25

die k-jen is nu is echt mijn stijl NIET se ... bha ... :x
Veeels te Amerikaans :roll:

Met de lotto zou den deze wa anders kopen zenne ... amaj ... :idea:

Afbeelding

:wink:

BACK ON TOPIC ...

Hoop dat ik mee kan ... want mijn €uro valt ... krijg nix reacties uit het Cartronic kamp ... logisch ... Het is Essen Motorshow ... hopelijk duurt dat daar niet te lang dat ik snel men spullen terug heb verdorie ... :? :shock: :evil:

Voor het overige is "ze" helemaal klaar ... groot onderhoud uitgevoerd ... netjes schoongemaakt etc etc ... wel handig dus dat ik het DME zou hebben ... naar het schijnt handig om te rijen ... :shock:
Plaats een reactie