Praat hier met andere bezoekers over Porsche gerelateerde zaken.
Plaats een reactie

03 jun 2008 4:27

Wat ik me nog afvraag is dat je POI's van andere landen in je TT hebt. Is dat dan ook strafbaar? Dit is mij niet echt duidelijk uit het ANWB artikel. :?

03 jun 2008 18:34

Kan je niet je icoontjes veranderen in een tomtom zodat het restaurants of pompstations ofzo lijken??

03 jun 2008 19:32

ja, of Kodak Gold Moments... :mrgreen:

04 jun 2008 10:16

Nico_911 schreef:Kan je niet je icoontjes veranderen in een tomtom zodat het restaurants of pompstations ofzo lijken??
Ja want dat hebben ze dan niet door :roll:

04 jun 2008 11:21

Of alles 500 meter naar voren :mrgreen:

05 jun 2008 23:28

Berichtgeving suggereerde dat men het met een laptop op afstand kan vaststellen of iemand palen als poi in de tom tom heeft staan.
Technisch is dat onzin.

Maar zo'n bericht trekt toch een flinke groep in het gareel en daarmee heeft het zn doel bereikt.

Ik herinner me jaren geleden op de weg van Alphen a/d Rijn naar de A4 een tweetal grote palen met een antenne, en een bord "trajectcontrole".
Jaaaren later werd met trots de eerste niet werkende trajectcontrole op de A2 aangekondigd.
Flauwekul om eenvoudig toch effect te creeeren.

06 jun 2008 15:37

lindemans schreef:.

Maar zo'n bericht trekt toch een flinke groep in het gareel en daarmee heeft het zn doel bereikt.

Spijker op z'n kop. Politie heeft hier wel wat anders te doen dan toeristen te controleren op de Tom Tom. Het wordt natuurlijk een ander verhaal als je gepakt wordt omdat je de snelheid overschrijdt. Als ze dan een navigatie zien (of de afdruk van een zuignap op de voorruit :lol: ) zullen ze dit wel controleren.
Plaats een reactie