Auteur |
Bericht |
MetalGreen911SC
911 3.0 SC & 911 2.4E Targa &
Boxster 3.2S
|
Vreemde Porsche eenden (rariteiten kabinet)
10 punten voor degene die redelijk snel weet welke type dit is. (ik weet het) meer foto's als het type herkend is )
|
06 jun 2008 23:17 |
|
|
jeroenoop
ex944 1986 ex911 sc 1983 ex996 1998 ex 996turbo 2001 nu panamera turbo S 2011
|
Is toch geen Porsche
_________________________________________ porsche is een virus,maar je voelt je beter.
|
06 jun 2008 23:21 |
|
|
MetalGreen911SC
911 3.0 SC & 911 2.4E Targa &
Boxster 3.2S
|
Jawel!
_________________________________________ 8600cc & 18 cylinders
|
06 jun 2008 23:22 |
|
|
2.2VTEC
Sint-Niklaas (B)
|
Panamera, onderhanden genomen door een Honda-petje
_________________________________________ MX-5 voorheen NC Niseko, nu ND 2.0 Sport / Recaro nog steeds... the poor man's Boxster Honda VFR800FI
|
06 jun 2008 23:24 |
|
|
drknauf
___________________
ρσяѕ¢нє, тнєяє iѕ
ησ ѕυвѕтιтυтє
___________________een westerling heeft een horloge de oosterling de tijd ___________________
|
tapiro op basis van een 914
toen en leuk meisje btw op de pics
_________________________________________ WAT WIT IS MOET WIT BLIJVEN
_____HEAVEN IS 9 ELEVEN :^:
|
06 jun 2008 23:25 |
|
|
MetalGreen911SC
911 3.0 SC & 911 2.4E Targa &
Boxster 3.2S
|
_________________________________________ 8600cc & 18 cylinders
Laatst bijgewerkt door MetalGreen911SC op 06 jun 2008 23:39, in totaal 1 keer bewerkt.
|
06 jun 2008 23:31 |
|
|
jeroenoop
ex944 1986 ex911 sc 1983 ex996 1998 ex 996turbo 2001 nu panamera turbo S 2011
|
Ik zal toch wel het Porscheschiltje op de neus herkennen
Dit is NIET het Porscheschiltje .
_________________________________________ porsche is een virus,maar je voelt je beter.
|
06 jun 2008 23:31 |
|
|
MetalGreen911SC
911 3.0 SC & 911 2.4E Targa &
Boxster 3.2S
|
10 Punten dus voor Mikey, wie weet er nog een?
_________________________________________ 8600cc & 18 cylinders
|
06 jun 2008 23:40 |
|
|
MetalGreen911SC
911 3.0 SC & 911 2.4E Targa &
Boxster 3.2S
|
Was nog vergeten:
Porsche Tapiro
The Porsche Tapiro was designed in 1970 by Giorgetto Giugiaro of Ital Design.
It was Giugiaro's 4th prototype at Ital and one of his favourite at the time.
It was based on the Porsche 914/6 platform and featured a mid mounted 2.4 litre flat 6 cylinder Porsche engine, giving 220 bhp and 7200 rpm.
The car had gullwing doors and the profile of the windscreen was
almost the same angle as the bonnet. It's dimensions were 4060 mm
long, 1760 mm wide and 1110 mm high.
_________________________________________ 8600cc & 18 cylinders
Laatst bijgewerkt door MetalGreen911SC op 11 jun 2008 20:39, in totaal 1 keer bewerkt.
|
06 jun 2008 23:48 |
|
|
drknauf
___________________
ρσяѕ¢нє, тнєяє iѕ
ησ ѕυвѕтιтυтє
___________________een westerling heeft een horloge de oosterling de tijd ___________________
|
egwel kenje winnen van mij , maar deze wist ik toevallig per ongeluk
welke porsche is deze:
een groene metallll
_________________________________________ WAT WIT IS MOET WIT BLIJVEN
_____HEAVEN IS 9 ELEVEN :^:
|
07 jun 2008 0:02 |
|
|
MetalGreen911SC
911 3.0 SC & 911 2.4E Targa &
Boxster 3.2S
|
1962 Porsche 695 Prototype
The car shown is the Type 695, also known as the T7 prototype. The last
356s were known as T6, so the T7 project was begun in order to change
direction from the aging 356. This 695 prototype had a wheelbase 100mm
longer than the 356, but the rear of the car turned out very awkward. By
looking at the 695, you notice the front half is identical to the production
911. Butzi Porsche redid the rear half of the 695 prototype to look like
what would become the 911.
_________________________________________ 8600cc & 18 cylinders
Laatst bijgewerkt door MetalGreen911SC op 11 jun 2008 20:43, in totaal 1 keer bewerkt.
|
07 jun 2008 0:17 |
|
|
MetalGreen911SC
911 3.0 SC & 911 2.4E Targa &
Boxster 3.2S
|
Deze dan
_________________________________________ 8600cc & 18 cylinders
|
07 jun 2008 0:19 |
|
|
cabrio wim
|
Reliant Scimitar.
|
07 jun 2008 8:03 |
|
|
MetalGreen911SC
911 3.0 SC & 911 2.4E Targa &
Boxster 3.2S
|
Nee die is mooier......
_________________________________________ 8600cc & 18 cylinders
|
07 jun 2008 8:27 |
|
|
horn
PF #57
|
tapiro: hoog michel vaillant gehalte zeg cool!
nog eentje:
_________________________________________ Life is too short to drive boring cars
|
07 jun 2008 8:29 |
|
|
MetalGreen911SC
911 3.0 SC & 911 2.4E Targa &
Boxster 3.2S
|
Ik zie alleen een kruisje in de post van Horn..
_________________________________________ 8600cc & 18 cylinders
|
07 jun 2008 8:37 |
|
|
horn
PF #57
|
ik niet
_________________________________________ Life is too short to drive boring cars
|
07 jun 2008 8:39 |
|
|
MetalGreen911SC
911 3.0 SC & 911 2.4E Targa &
Boxster 3.2S
|
Je bedoeld deze
(had ik ook al klaar staan...... )
_________________________________________ 8600cc & 18 cylinders
|
07 jun 2008 8:54 |
|
|
horn
PF #57
|
Hè, ik zie alleen maar rode kruisjes....
Ja die bedoelde ik.
_________________________________________ Life is too short to drive boring cars
|
07 jun 2008 8:58 |
|
|
MetalGreen911SC
911 3.0 SC & 911 2.4E Targa &
Boxster 3.2S
|
Die "Rankle Porsche 914.2" hierboven is een wel beetje vaag
De wit/oranje is nog niet herkend.....................
Een makkelijke dan:
_________________________________________ 8600cc & 18 cylinders
|
07 jun 2008 9:46 |
|
|
cabrio wim
|
Nog eentje.
|
07 jun 2008 9:54 |
|
|
MetalGreen911SC
911 3.0 SC & 911 2.4E Targa &
Boxster 3.2S
|
Wel even je linkje verbergen Wim, anders is het te makkelijk
_________________________________________ 8600cc & 18 cylinders
|
07 jun 2008 9:56 |
|
|
MetalGreen911SC
911 3.0 SC & 911 2.4E Targa &
Boxster 3.2S
|
Oude bekende, reeds eerder geplaatst maar hoort ook
in dit rijtje thuis
_________________________________________ 8600cc & 18 cylinders
|
07 jun 2008 20:25 |
|
|
MetalGreen911SC
911 3.0 SC & 911 2.4E Targa &
Boxster 3.2S
|
Nog een gevonden van de Porsche Tapiro
_________________________________________ 8600cc & 18 cylinders
|
07 jun 2008 20:39 |
|
|
zuugnap
|
Hmmm metal wat moeten we nu nog raden .... je gaat te snel!!
|
07 jun 2008 20:47 |
|
|