Toerritten, clubmeetings, Porsche-dagen, evenementen, beurzen enz.
06 jun 2008 10:30
horn schreef:Mag je ook geen lid meer zijn toch? Of heb je nog 3 maanden...

Statuten:
Art. 4. - Leden.
Gewone leden zijn natuurlijke personen die:
a. één of meerdere Porsches in eigendom danwel in bezit hebben en zij, die tijdelijk geen eigenaar van een Porsche zijn;
voor de uitleg van het woord tijdelijk wordt verwezen naar het huishoudelijk reglement;
Huishoudelijk regelement:
Art. 4. - Leden.
Gewone leden zijn natuurlijke personen die:
eigenaar of feitelijk bezitter zijn van één of meerdere Porsches alsmede zij, die tijdelijk geen eigenaar van een Porsche zijn.
Onder tijdelijk wordt verstaan een periode van zes (6) maanden als gevolg van verkoop of schade.
Je hebt nog 5 maanden en 30 dagen
Ik zou alvast maar weer gaan zoeken
06 jun 2008 12:14
Gert schreef:Gaat er verder nog iemand van hier naar de circuitavond op Zandvoort komende donderdag?
yep
06 jun 2008 13:01
Leuk!
06 jun 2008 13:22
Gaan er nog meer naar de Slalom as zondag.
06 jun 2008 14:12
Je kan beter vragen wie er niet gaan.
06 jun 2008 14:47
Hi Gert, van jou wist ik het al....haha.
Als er nog deelnemers zijn uit het zuiden kunnen we samen op rijden.
Ik zie het wel en anders ...tot zondag
06 jun 2008 16:07
Morgenochtend gaat er eerst vers rubber op, hij krijgt al 2 aanslagen op het profiel te verduren (zondag en donderdag) Even kijken of ik er morgen een 3de aan toe voeg.
06 jun 2008 23:04
Gert schreef:Je kan beter vragen wie er niet gaan.

Ik

Had eigenlijk wel weer zin om Ronnie Peterson na te doen....overal dwars

Maarja helaas zit midden in een verhuizing.
07 jun 2008 9:23
Nog steeds?
Als je ál die tijd op 't forum nu eens...
08 jun 2008 10:00
Zal dadelijk ook dat blauw apparaat eens uit zijn schuilplaats halen om hem even uit te laten. Mooi weer om even langs Lelystad te rijden.
08 jun 2008 10:39
denk dat we ook ff een bakkie komen doen.
08 jun 2008 12:38
Bah, ik moet onverwacht werken vanmiddag en vannacht, zit er voor mij dus niet bij even te komen kijken bij lelystad. Veel plezier vanmiddag mensen!!
08 jun 2008 16:28
D.D. schreef:denk dat we ook ff een bakkie komen doen.

Zag en hoorde jullie de A6 bij Lelystad opdraaien.Wel zwaaien naar een tegemoet komende 996 maar niet naar twee eenzame fietsers die voor het stoplicht staan te genieten van een mooie auto met mooi geluid
08 jun 2008 18:11
Vanwege een scheurtje in de lv-band niet met de GT3 op stap maar met de HD, geen straf met dit weer, via Deventer naar Lelystad gereden... Was leuk om het slalomgeweld weer eens te bekijken.
08 jun 2008 19:25
Was een leuke dag daar in Lelystad. Een paar onverwachte donuts op het slalom traject, niets kapot en weer veel geleerd. Is toch wel iets anders dan bij ons in de wijk.....
Veel nieuwe gezichten gezien en ook gesproken. Voor herhaling vatbaar.
08 jun 2008 20:38
daar sluit ik mij helemaal bij aan 'dunkin'
heb weer ouderwets langzaam gereden, maar wel 'n hoop lol... onderweg terug nog een buitje, dat was lekker glijen geblazen.
08 jun 2008 21:41
Leuke dag daar in Lelystad, heb er een kop als een tomaat aan overgehouden.
08 jun 2008 22:07
Was inderdaad best even gezellig ook al waren wij er maar even. Daarna 's middags nog in de stromende regen lekker kunnen driften op weg naar huis
08 jun 2008 23:25
regen
08 jun 2008 23:41
hey soitttt rooiuhhhh kroot
09 jun 2008 8:22
Ja was onverwacht top weer daar in Lelystad...
Regen

......gister nog lekker in de tuin gezeten hoor...
Verder kan Gert weer een circuitdag toevoegen aan zijn gemiddelde....nog ff en je ziet meer circuit van Verstappen in 1 jaar.
Enne Michel bedankt dat Robin heatjes rondjes met je mee mocht gummen in de 944.....uiteraard vond ie het ook leuk om ff met Erwin (ER) in de arenarode turbo mee te mogen...want ja zijn pa had geen zin om te slalommen..(zwakkeling

kreeg ik te horen).
Op naar donderdag......Zandvoort
09 jun 2008 10:15
Valt blijkbaar wel mee dus.