Hier kun je praten over alles wat niets of weinig met ons merk te maken heeft.
Plaats een reactie

11 jun 2008 19:34

Met mijn kilometers per jaar kan ik beter diesel rijden. Kan ik toch ook gewoon in Froggy doen, toch? :lol:

11 jun 2008 19:53

Zo langzamerhand wordt het goedkoper om met de P te karren dan met mijn Golfje Diesel :? .... Ik rij nog geen 12.000km met de vw, diesel is eigenlijk totaal niet interessant meer. Iemand nog interesse in een leuk golfje?! :idea: :P

11 jun 2008 23:18

Ja, we hebben de (voor)calculatie al klaar. Ik informeer jullie als die erbij staat.

12 jun 2008 16:50

LPG is nu ook te berekenen. Dank allemaal voor jullie opmerkingen. Ze zijn allemaal verwerkt.

www.benzineofdiesel.nl

12 jun 2008 17:27

Goed bezig :thumleft:

12 jun 2008 19:05

LPG is volgens jullie site in ons geval het goedkoopste.. Klopt goed met de werkelijkheid. :)
(Besparen zo'n 2000 per jaar t.o.v. ik geloof Diesel)

12 jun 2008 23:55

Is het een optie om ook gelijk de "bijtellingskosten" mee te nemen. Dus een grove indicatie wat een wagen aan bijtelling per jaar kost, kan ook nog interessant zijn toch? (relatief eenvoudige extra berekening toch?)

Overigens, op zich leuk, maar zou het lukken om een werkgever te overtuigen van "geef mij nou maar een benzine wagen ipv. een diesel" ? :cheesy: (overigens zou ik niet weten of ik wel een benzine zou willen, de leuke zijn toch niet te betalen :cry: )

13 jun 2008 15:42

Thx voor het nuttig tooltje.
Plaats een reactie