Toerritten, clubmeetings, Porsche-dagen, evenementen, beurzen enz.
03 mei 2008 20:48
niels89 schreef:Mede dankzij de bijdrage van members van dit forum kan ik woensdag mijn theorie-examen doen.
niels89 schreef:...
Met bijdrage van de members bedoel ik weer iets anders (de kaart staat samen met de dvd in de vitrine als herinnering aan de P/F meeting). Ik kan je verzekeren dat er geen rijlessen of examens worden betaald met het dvd geld! ....
Klopt. Er werd een vrijwillige bijdrage gevraagd om iets leuks voor Niels voor te doen/kopen als je met de P-F rit mee deed. Dit ivm al het geregel en dergelijke. Heeft verder idd niets met DVD's te maken
Succes Niels!
07 mei 2008 20:21
niels89 schreef:Mede dankzij de bijdrage van members van dit forum kan ik woensdag mijn theorie-examen doen. Wanneer ik deze heb gehaald mag ik meteen mijn praktijk aanvragen! Ik laat natuurlijk wel even weten of ik mijn theorie heb gehaald

Hopelijk is dat rijbewijs binnenkort dan binnen

Sorry, ik moet jullie teleurstellen...
08 mei 2008 11:01
Jammer,
Hoe veel fout had je?
10 mei 2008 8:53
Dan maar weer gauw opnieuw een ritje organiseren hè
Wel sterkte met het vervolg!!
10 jun 2008 18:19
niels89 schreef:niels89 schreef:Mede dankzij de bijdrage van members van dit forum kan ik woensdag mijn theorie-examen doen. Wanneer ik deze heb gehaald mag ik meteen mijn praktijk aanvragen! Ik laat natuurlijk wel even weten of ik mijn theorie heb gehaald

Hopelijk is dat rijbewijs binnenkort dan binnen

Sorry, ik moet jullie teleurstellen...
Heb vandaag bij mijn tweede poging toch nog mijn theoriecertificaat in ontvangst mogen nemen

Donderdag het praktijkexamen voor mijn rijbewijs aanvragen en dan is het eindelijk zover
10 jun 2008 18:27
Gefeliciteerd, Niels. Kom op met dat rijbewijs.
Ik zie je zondag
10 jun 2008 18:28
Gefeli alvast! Nu de rest nog en dan sparen voor een P.
10 jun 2008 18:31
Lydia schreef:.. en dan sparen voor een P.
... volgens mij is Niels 'n F-chatter ...
10 jun 2008 19:08
Lydia schreef:Gefeli alvast! Nu de rest nog en dan sparen voor een P.
Haha, ik denk eerder dat het een klein koekblikje gaat worden
Een 928 is ook wel leuk...maar helaas nog niet te betalen (laat de ferrariboys het maar niet horen

)
Marcel, tot zondag! Dan heb ik misschien ook mijn havo diploma binnen.
10 jun 2008 20:37
Ik weet het Ollie. Een beetje plagen mag toch????
10 jun 2008 22:18
Van harte met de eerste helft Niels. Nu het praktijk examen nog.
10 jun 2008 22:56
Alles op zijn tijd man!!!! Mijn felicitaties allesinds
10 jun 2008 23:36
was ist loos koos op zondag dan
hopen datje je diploma dan hebt idd ja zou wel dope zijn
11 jun 2008 8:43
Lydia schreef:Ik weet het Ollie. Een beetje plagen mag toch????
Anders neem je een 1:18, een grote pot verse aarde, een beetje paardestront, water en héél véél liefde en wie weet.....
11 jun 2008 9:21
xlr8 schreef:Lydia schreef:Ik weet het Ollie. Een beetje plagen mag toch????
Anders neem je een 1:18, een grote pot verse aarde, een beetje paardestront, water en héél véél liefde en wie weet.....

Goed idee..
Mag het ook met een 1:43??
Niels, Gefelciteerd met de 1e helft.
11 jun 2008 9:29
marco.groenhof schreef:xlr8 schreef:Lydia schreef:Ik weet het Ollie. Een beetje plagen mag toch????

Goed idee..

Mag het ook met een 1:43??
Niels, Gefelciteerd met de 1e helft.

Iets kleiner potje, iets minder stront, ietsje minder water maar nog meer liefde
11 jun 2008 16:25
XLR8 en Marco , jullie quoten wel érg graag hè...
Als je reageert op een bovenstaande post hoef je niet te quoten...dat leest zoveel makkelijker voor iedereen.
(laat 't nu bewust staan
)
11 jun 2008 19:36
Niels, ook hierbij de hartelijke felicitaties van ons allen.Nu nog het laatste gedeelte, het praktijkexamen jongen ,en bij een volgende grote meeting verwachten wij dan dat jij weer vooraan zult staan,maar dan in een bolide, die van jezelf is. En of het dan een Porsche 928 of een Ferrari zal zijn, die keuze is helemaal aan jou. Ik vind ze in ieder geval allebei beslist de moeite waard! Lukt het financieel nog niet dan maar de keer daarop.
11 jun 2008 19:44
Steve, het was leuk om je afgelopen zondag weer te zien . Jammer dat jullie wat eerder weg gingen,maar we nemen binnenkort even contact op.
11 jun 2008 21:54
Drknauf schreef:
was ist loos koos op zondag dan
Organisatie Porsche-Ferrarimeeting komt bij elkaar om te evalueren
15 jun 2008 21:23
Was weer erg gezellig. Tuin bij Arie helemaal afgeladen. Eric en ondergetekende (met aanhang) aanwezig vanuit PF. Nog een paar oude schulden afgelost (ritjes in de P beloofd) en Niels gefeliciteerd met het behaalde HAVO-diploma. Wat leesvoer voor hem meegenomen met F en P info.
Gebak bij de koffie en een plotselinge gast met een gele 355 uit Numansdorp.
Er is ook gesproken over een mogelijke nieuwe P-F-meeting volgend jaar. Na de vakantie wordt er meer bekend. Kan nu al verklappen dat er een prachtige locatie in het vizier is in het Oosten des lands.
Arie en Sonja, weer bedankt voor de gastvrijheid en na de zomervakantie zijn jullie welkom in het Wilde Westen

.
Laatst bijgewerkt door
Marcel B. op 16 jun 2008 22:39, in totaal 1 keer bewerkt.
15 jun 2008 22:16
Marcel, was inderdaad reuze gezellig.Hoop dit nog vaker te kunnen doen. Elkaar zo eens opzoeken en weer wat bijpraten. Jullie zijn altijd welkom hier. Locatie die je liet zien op de foto's voor een eventuele volgende meeting zag er uitstekend uit.
We zullen deze zomer beslist eens jouw kant opkomen en gaan ervan uit dat het dan weer een gezellige dag mag worden.
15 jun 2008 23:58
Marcel, bedankt voor het ritje in je Porsche! Het mag dan wel een oudere auto zijn, maar die turbo is toch wel heel erg gaaf. Ik was verbaast hoe snel hij op de 140 zat. Ook bij deze Eric en Marcel bedankt voor de boekjes over Ferrari en Porsche!
Ook nog even een stukje met de Ferrari gereden, toch wel een mooi gezicht hoor zo'n gele en rode 355 achter elkaar. Nog even lekker doorgetrokken. Het accelereren met die wagens blijft gewoon het leukste! Bedankt Arie, het gaat echt nooit vervelen. Lekker hoog in de toeren en in je stoel gedrukt worden, dat is het echte sportwagengevoel. Zowel Ferrari als Porsche kan je dit gevoel geven. Het blijven gewoon twee supermerken.
Ook de rest van de familie Timmermans bedankt voor de gastvrijheid. Hier zijn jullie ook altijd van harte welkom!
Je hebt inderdaad een erg mooie locatie op het oog Marcel. Hopelijk kan de P/F meeting volgend jaar een mooi vervolg krijgen.
Het was een gezellige dag en graag tot de volgende keer!
16 jun 2008 21:50
Mooie locatie, Marcel.
En zo romantisch ...
Oepsie ... je post is opeens weg, Marcel?