Vertel hier over jezelf.
Plaats een reactie

02 jun 2008 21:29

Betreffende auto is al verkocht zo te zien. :wink:
Maar 6 à 7 mile kom je niet mee uit voor een auto uit 2002. Zeker de cabrio niet daar kun je nog wel 1000 bij optellen. Ook in Duitsland zit je voor een goed examplaar met complete historie nog zo rond de Eur. 50.000 als je voor een bouwjaar 2002 gaat.

Ik heb redelijk wat autos in Duitsland gezien voordat ik die van mij kocht en neem van mij aan dat er ook in Duitsland veel kaf onder het koren is. Zorg in ieder geval dat de geschiedenis helemaal compleet is en laat ook in Duitsland een AKK doen.

02 jun 2008 22:32

Hij is idd van Autoscout afgehaald. Hier de link naar de Porsche dealer, zolang hij daar nog staat tenminste :)

http://www.porsche-hamburg.de/de/sale/u ... tails.aspx

De auto komt uit eind 2001, en ik heb via Autoweek.nl de BPM berekend.. 45 mile is bij deze auto wel reeel, maarja jullie hebben gelijk dat dit exemplaar best wel uniek is, want bij de meeste Mk.2's ben je gemiddeld zo rond de 50 a 55 mile kwijt.. :wink:

We wachten nog even af!

02 jun 2008 22:40

En wat leert het gezegde.... Alle waar is naar zijn geld :wink:

21 jun 2008 15:26

He Jongens,

'T is een prachtige donkerblauwe C2 geworden uit '99 met slechts 68.000 km op de teller. Met opties zoals electrisch schuifdak, climat control, stoelverwarming, volledig electrische stoelverstelling met geheugen, 18'' Porsche velgen, tiptronic met stuurbediening, derde ruitenwisser, Porsche radio/cd en traction control... etc.

Ook leuk, hij komt op nieuw kenteken :wink:

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Gr. Lars
Laatst bijgewerkt door LarsW op 17 maart 2010 13:28, in totaal 1 keer bewerkt.

21 jun 2008 15:27

Ziet er goed uit, Lars. Gefeliciteerd.

22 jun 2008 1:56

Van harte Lars, ziet er uit als een hele nette auto.

AKK gedaan en historie nagelopen?

22 jun 2008 9:08

.
Laatst bijgewerkt door LarsW op 17 maart 2010 13:26, in totaal 1 keer bewerkt.

22 jun 2008 10:06

Gefeliciteerd, Lars (en pa 8) ! Toch een MK1 dus uiteindelijk? Maar goed, heeft mindere reputatie, maardat zegt natuurlijk niet alles, zeker niet per se over het door jullie aangeschafte exemplaar. Ziet er in elk geval heel mooi uit. En jullie zijn nu zonder omwegen klaar om te gaan genieten! Veel rijplezier toegewenst.

22 jun 2008 12:30

is een tip en die heeft toch veel minder kans op die beruchte legendarische motorschade? gefeliciteer lars.

Zonder (veel) posts van een Mk2 Cabrio naar een Mk1 Coupe... Vertel....

22 jun 2008 13:38

.
Laatst bijgewerkt door LarsW op 17 maart 2010 13:26, in totaal 1 keer bewerkt.

22 jun 2008 13:46

tiptronic heeft dat probleem volgens mij niet.

22 jun 2008 17:31

precies tip no prob!

22 jun 2008 20:27

Van harte gefeliciteerd Lars en vader van Lars. Mooi hoor dat donkerblauw. Ik meen de foto's te herkennen... Volgens mij zit jouw Porsche specialist in Warmond!

22 jun 2008 22:12

.
Laatst bijgewerkt door LarsW op 17 maart 2010 13:27, in totaal 1 keer bewerkt.

23 jun 2008 0:00

.
Laatst bijgewerkt door LarsW op 17 maart 2010 13:27, in totaal 1 keer bewerkt.

11 jul 2008 19:57

.
Laatst bijgewerkt door LarsW op 17 maart 2010 13:27, in totaal 1 keer bewerkt.

11 jul 2008 20:22

LarsW, gefeliciteerd met je mooie 996. Prachtkar.

12 jul 2008 10:58

Helemaal mee eens. Gefeliciteerd.

12 jul 2008 13:06

LarsW schreef:Even alvast een vraagje over een eventueel toekomst plan... :wink:

Graag willen wij een sportuitlaat laten monteren voor dat echte rauwe Porsche geluid, wij dachten meteen aan PSE alleen van die prijzen worden wij niet echt vrolijk (+/- 2.000E gelezen).. De vraag is nu of er nog goede after market systemen zijn, of alleen de middendempers o.i.d. die ook voldoen of wellicht beter zijn.

Hopelijk hebben jullie ervaringen/tips!

Als je een volledige PSE te duur vindt, kun je ook kiezen voor RSR dempers van Carnewal Kost beduidend minder, zeker met inruil van de oude dempers.

RSR mufflers for the P96.
The original mufflers are modified internally resulting in a louder and deeper sound with no reasonance.

The mufflers are modified internally so it becomes impossible to see from the outside. This is a far better mod and a better sound than an external bypass tube which is visible from the outside and will crack over time due to the heat differences between the intake and outlet pipe.

The RSR's are sold on a core exchange base.

Zo klinkt dat (in de auto)

13 jul 2008 11:58

LarsW schreef:
Ongeveer 4 tot 6% van de verkochte Mk1's heeft dit probleem gehad, hier op forum loopt een topic over dit probleem en daar heeft maar één iemand dit meegemaakt...


Ik denk dat ongeveer 5% wel klopt, alleen zijn er ook tiptronics die een nieuwe motor hebben.... Al is dat aantal wel beduidend minder als de handgeschakelde! Mijn 996 (1999 / C2 / handgeschakeld) heeft bij 100.000 km (in 2005) een nieuwe motor gehad, gelukkig bij de vorige eigenaar.... Ik heb er de factuur nog eens even bijgepakt en de nieuwe motor kost ongeveer 7000 euro...

Heb trouwens ook nieuwe einddempers en een K&N sport luchtfliter kit op de porsche laten monteren. Beide via een porschespecialist besteld bij www.fvd.de en laten monteren bij dezelfde specialist. Heb ook meteen nieuwe sierstukken erop laten zetten. Het geluid is meteen een stuk rauwer. Dempers kosten 600 euro, luchtfilter 400 euro en sierstukken ook ongeveer 400 euro. Komt er natuurlijk nog wel het arbeidsloon bij. Verder 2 weken geleden ook een shortshifter laten monteren en nu is zowel het geluid als het schakelen top 8)

Maar goed lekker genieten de auto :wink: Zeer mooie 996 met een goede kleurencombi!
Plaats een reactie