30 jun 2008 2:45
30 jun 2008 18:00
30 jun 2008 22:42
01 jul 2008 8:56
01 jul 2008 9:01
01 jul 2008 10:04
01 jul 2008 10:08
01 jul 2008 10:43
01 jul 2008 14:03
01 jul 2008 16:05
02 jul 2008 7:49
Graag even jullie aandacht voor het volgende: DE NORDSCHLEIFE (Nurburgring) ik denk het unieke, geweldigste,
spectaculairste en meest tot de verbeelding sprekende circuit ter wereld, met een rondje van maar liefst 20,8 km!!
Diep verborgen in de beboste bergen liggen de 176 !!! legendarische bochten met namen als: Flugplatz, Aremberg,
Bergwerk, Karussel en Pflanzgarten, die herinneringen oproepen aan de oude meesters/helden.
Begint het al te kriebelen?
Ik hoor jullie denken “vertel vertel, dit wil ik meemaken” ….DIT IS JULLIE KANS!!
Maandag 28 juli zullen wij van 8:00 – 17:00 een ECHTE racecursus geven op dit legendarische circuit.
Het pakket bestaat uit de volgende onderdelen:
Hotelovernachting
Diner (27ste)
Ontbijt (28ste)
Lunch (28ste)
Diner (28ste)
Bezoek aan Performance Center Nurburgring
Rijden op de Nordschleife
Instructie door ervaren coureur
De aankomst zal zijn zondag 27 juli in de namiddag. Na het inchecken in het hotel, zullen we gaan dineren, waarbij
jullie een uitleg zullen krijgen van het circuit cq. de bochten EN de bijbehorende gevaren.
Vervolgens zullen we een bezoek brengen aan het Performance Center van de Nurburgring en daarna mogen jullie
genieten van een heerlijke nachtrust tenzij jullie de slaap niet kunnen vatten…
De volgende ochtend gaan we vroeg ontbijten, vervolgens “zum rennstrecke” EN genieten;)
De kosten voor bovenstaand programma zullen € 1295,- ex. BTW per persoon bedragen.
Die is natuurlijk een prima voorbereiding voor je racelicentie EN wanneer je je racelicentie al hebt een goede uitbreiding!
Tevens bestaat er voor deze dag een mogelijkheid voor het huren van een echte racewagen i.p.v. het gebruik van
jullie eigen auto. Prijzen hiervoor zijn op aanvraag.
Mochten jullie nog vragen en/of opmerkingen hebben dan hoor ik dat graag van jullie.
Hoop op positieve reactie’s!!
Bedankt tot zover!
Sportieve groet,
Dillon Koster
Certainty Events & Incentives / Racing Team
02 jul 2008 9:05
Is dat terreinrijden dicht bij de Nordschleife? Of is dat daar nog een stukje vandaan?Nine-eleven schreef:Heerlijk weekendje gehad, lekker met de KJN Turbo naar Adenau, 's avonds lekker smikkelen en nagenieten met een biertje.
Overdag op en rond de ring vertoeft.
Overigens gingen wij (als de ring niet gespert was) er bij Adenau op, kost je een keer een half rondje maar veel rustiger en op zich niet zo erg als je een jaarabonnement hebt.
Zaterdag was het al behoorlijk druk en naar verwachting zou het zondag natuurlijk veel drukker worden, vandaar dat wij zondag op het drukst van de dag lekker hebben staan barbeknoeien bij Adenauer-Forst.
Volgens mij heb ik Gert op zeker voorbij zien komen, zal wel ff kijken of zijn GT3 ergens tussen de vele foto's zit.
Zaterdag zijn wij met de KJN gaan terreinrijden bij Camp4fun, had je de gezichten moeten zien.
Dat werd vlot anders toen men zag wat de KJN in het terrein presteert, tejing zelfs ik was onder de indruk. Boven op een heuvel, rem los (en los blijven laten) en de KJN regelt alles zelf: stapvoets naar beneden !!! 2600 kg (met 4 man erin zelfs 3000). Te bizar voor woorden. Absoluut veel meer dan een SUV waar moeders de kids mee naar school brengt.
's Avonds weer met de KJN terug, kortom heerlijk weekend gehad.
Spoedig weer![]()
![]()
02 jul 2008 9:30
02 jul 2008 10:28
02 jul 2008 15:59
Lydia schreef:Voor wie interesse heeft:
[De kosten voor bovenstaand programma zullen € 1295,- ex. BTW per persoon bedragen.
02 jul 2008 16:35
02 jul 2008 17:09
Stijn van Kooten schreef:Is dat terreinrijden dicht bij de Nordschleife? Of is dat daar nog een stukje vandaan?
Ik wil binnenkort nog een keer met m'n vader heen voor foto's en terreinrijden lijkt me dan ook heel erg leuk met onze Jimny
02 jul 2008 17:10
gast schreef:Torig: afspreken doen we in NL normaliter in Venlo @ Mac. Maar kan ook anders geregeld natuurlijk.
Dat omkopen doe ik altijd met stickers. ( iets moderner dan kraaltjes)
Nog even op Gert wachten of die kan de 25eHij is onze gids / ervaringsdeskundige tenslotte. (slijm slijm lik lik suck suck)
02 jul 2008 17:51
02 jul 2008 18:02
02 jul 2008 18:06
02 jul 2008 18:15
Gert die off-topic schreef:Hoezo, vertrouw je loodgietersbedrijfkok.nl niet dan![]()
![]()
![]()
Gert die on-topic schreef:Als je er klaar voor bent gaan we vast en zeker nog eens een keer!
02 jul 2008 18:19
Gert schreef:pffff die anderhalve keer dat ik er vaker ben geweest.... ben daar niks meer dan een beginneling.
@torig, de Nordschleife is niet vergelijkbaar met een Zolder of Spa. Door de lengte van meer dan 20km is het een hele klus om het circuit te leren kennen. Daarvoor moet je echt heel veel rondjes maken daar.
De regels wijken ook iets af: inhalen mag, maar dan alleen links zoals op de snelweg... het wordt ook gezien als een soort zeer sportieve tolweg.
02 jul 2008 18:24