Toerritten, clubmeetings, Porsche-dagen, evenementen, beurzen enz.
Plaats een reactie

25 mei 2008 15:51

waanzinnig mooi inderdaad :salut:

25 mei 2008 17:46

Als er nog een fotograaf voor het Noorden nodig is, dan hou ik me aanbevolen. Modellen en een visagiste kan ik mogelijk ook nog wel regelen.

06 jul 2008 14:40

Hoe staat het nu met de ontwikkelingen?

Gaat het door of gaat het niet door?
enne.... hoe is jouw shoot geweest Lydia?

06 jul 2008 15:19

Het project is definitief afgelast. Teveel fotografen en modellen hebben zich niet aan de afspraken gehouden.

Ik heb een nieuwe fotograaf. We hebben een shoot in de planning staan! Dus foto's voor eigen gebruik, zeg maar. Of voor de 'Lydia' kalender :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen:

06 jul 2008 16:01

Ik zeg: "Pirelli?" :wink:

06 jul 2008 18:46

Helaas. Leuk initiatief naar de kl*te. Leuk geprobeerd in ieder geval en bedankt voor de moeite. Koop wel weer de K3 Ryam agenda... :wink:

07 jul 2008 0:03

Blijkt toch altijd weer lastig te zijn om zoiets voor elkaar te krijgen.
Willen jullie toch nog een kalender dan ben ik bereid er energie in te steken. Ook van andere forummers zal er dan energie nodig zijn.

Ik brainstorm zo maar even wat:
Wat hebben we nodig??

- Porsches (lastig punt: valt dit te regelen???)
- Modellen (kan ik regelen)
- Vervoer voor de modellen (vrijwilligers ? :twisted: )
- Fotografen (kan ik regelen)
- Studioapparatuur voor indoorshootings (iemand hier??)
- Locatie Indoor (heeft iemand hier een hal die een dag gebruikt kan worden??)
- Evt locatie outdoor
- Evt verzorging fotoshop
- Opmaak / layout kalender
- productie / distributie kalender

Met alle capaciteiten hier op het forum moet dat toch te doen zijn.
Brand maar los of PB me maar als er interesse is of als je één van de genoemde dingen kunt regelen of als je denkt dat ik iets vergeten ben.

07 jul 2008 1:33

het regelen is niet het probleem denk ik. als echter de communicatie zo moeizaam gaat als ik van de initiatiefnemers heb mogen begrijpen, houdt vooral de lol op... :cry:

07 jul 2008 7:46

Precies, dat is het probleem. Peter had alles prima tot in de puntjes geregeld. Echt top. Maar mensen houden zich niet aan hun afspraak. Iemand die verantwoordelijk was voor 3 maanden op de kalender haakte een paar weken geleden af en had dus ook nog hélemaal niets gedaan. En zo gaat dat maar door.

08 jul 2008 23:48

Ik heb even kort mailcontact gehad met Peter.
Ik wacht even wat info af en ga dan aan de slag om toch een kalender voor elkaar te krijgen.

09 jul 2008 3:32

Klinkt goed, Berend. Ik hoop dat het weer nieuw leven ingeblazen wordt, want er zit al heel veel werk in :thumleft:

Succes in ieder geval :res:

09 jul 2008 12:02

Succes Berend!!!

Ik kan eventueel wel modellen vervoeren. 3 per rit. 2 van de 3 mogen wel maximaal 1m40 zijn, willen ze in de C4 geraken :mrgreen: :mrgreen:

10 jul 2008 16:08

Misschien een idee om het zonder modellen te doen. Hoeven in ieder geval niet voor elke auto 4 personen (berijder, model, visagist(e), fotograaf) op elkaar afgestemd te worden qua afspraak.

Ten slotte gaat het ook om de Porsches. Scheelt misschien heel veel geemail inzake te maken afspraken :idea:

10 jul 2008 16:46

inderdaad .... al die krassen op de kofferdeksel 8)

Afbeelding[/img]

10 jul 2008 18:35

:shock:
Jij zoekt ook wel weer de extreemste voorbeelden op.

De modellen lijkt mij juist het makkelijkste.
De auto's, da's een ander verhaal.
Ik wou graag een remake van deze foto doen, wie durft? :twisted: :twisted: :twisted:

Afbeelding

10 jul 2008 19:01

Ik wil wel aan mijn vriendin vragen of ze tegen de brugleuning wil staan. Ik denk dat ze dat wel durft. Maar Berend, weet je wel zeker dat je je Porsche hier wel voor wil gebruiken?

10 jul 2008 19:04

Ik wil best wat tijd steken in grafische vormgeving van het geheel, da's mijn métier...

11 jul 2008 23:10

Ik zet je er bij op mijn lijstje Tom; binnenkort zie je wel een PB-tje ( en daar krijg je dan vanzelf bericht van 8))

....en we gaan hier verder:
Porsche(forum)kalender in de groep "discussie"

Hoewel het een leuke groep bij elkaar wordt is het niet de bedoeling dat het een complete meeting wordt :twisted:
Plaats een reactie