Hier kun je praten over alles wat niets of weinig met ons merk te maken heeft.
Plaats een reactie

09 jul 2008 8:19

Dat mijn Alfa Giulia 2.0 Super sinds dit weekend in de garage staat hier in Heikant :oops: :wink: :lol:
Lekker voor mijzelf gekocht. 8)

09 jul 2008 18:29

cabrio wim schreef:Lekker voor mijzelf gekocht. 8)

Het Supertje of de garage? :wink:

Gave auto trouwens :thumright:

09 jul 2008 18:58

Moet er trouwens nog veel aan doen, iemand was er vijf jaar geleden aan begonnen, en zag het niet meer zitten.
Leuk detail is dat het een getuned 2.0 blokje is met 170 pk, vier Delorto carbs erop, spaghetti uitlaat spruitstuk, nieuwe zuigers en busjes, oude erbij gekregen, plus historie van aankoop Italië tot nu.
Dus ben best happy, :wink: en weer een leuk project erbij. 8)

Afbeelding

leukste is 1050 euro voor betaald. :lol: :lol:

09 jul 2008 19:39

Het zullen wel 2 Dell"orto's zijn... :wink:

09 jul 2008 19:47

je glimlach van vandaag... :?: :wink:

09 jul 2008 19:53

cabrio wim schreef:Moet er trouwens nog veel aan doen,

sjeeeees wim ..... tja zo is het niet moeilijk je vrouw een kado te doen , ze is vast heeeeeeeeel blij ;)

@ wimpie77 Idd die Nitro ziet er ook nieeeeet uit ;) goeie smaak je vrouw

Afbeelding

09 jul 2008 21:43

Het telefoontje van de BMW dealer vandaag dat de 325i coupe binnen is en dat ik haar dinsdag mag ophalen...

09 jul 2008 21:47

Laatste dag voor de vakantie :)

Morgen een dagje lummelen en vrijdag Viva Italia 8)

09 jul 2008 22:13

Met je Porsche naar Italia? Mooie bergpassen daar. En de cursus heb je al gevolgd dus. prettige vakantie

09 jul 2008 22:18

soepkip 964 schreef:Met je Porsche naar Italia? Mooie bergpassen daar. En de cursus heb je al gevolgd dus. prettige vakantie

Nee, helaas niet. Alhoewel.... ga met het gezin en neem 2 andere speeltjes voor op het water mee 8)

Heb er echt zin in :!:

En wat was jouw glimlach vandaag? Koppelingsplaten nog steeds heel?

09 jul 2008 23:18

mijn glimlach van vandaag (of eigen gisteren): de sneak preview foto's van de tour de mille virages die we in september gaan rijden, met foto's van o.a. de stelvio pas.

Afbeelding

09 jul 2008 23:22

SToere Rit Horn ga jij die tuffe met je rode monster??

09 jul 2008 23:25

Nope, met een zilverkleurige 993 4s met oranje spiegels :lol:

09 jul 2008 23:28

ah ook goed toch? :lol: als ik de rit zo bekijk dan vallen er best wel wat slachtoffers....pfewww

De Passo di Stelvio is een van de bekendste, zwaarste, beruchtste, hoogste passen in Europa, 2758 meter hoog, 48 haarspeldbochten. Ruim 20 kilometer klimmen om bijna 2000 meter hoogte verschil te overwinnen (zo'n 8% gemiddeld stijgingspercentage).
De uitzichten zijn ongekend mooi, de berg is ongekend lang, stijl en wisselend.

De noordkant vanaf Prato begint eenvoudig en wordt steeds stijler en heeft geen tunnels.
De eerste kilometers langs een riviertje zijn mooi en eenvoudig met 3 tot 6 procent stijging. Later na het dorp Prato wordt het stijler met diverse pieken naar 12% stijgingspercentages.

De zuidkant vanaf Bormio is iets gemakkelijker, heeft diverse tunnels en ook vele haarspeldbochten. De afdaling heeft veel korte stukken, waardoor het geen afdaling is voor hoge snelheden. Helaas, maar de uitzichten zijn fenomenaal. De mooiste uitzichten vanaf de Stelvio Pass zijn uniek in Europa.

Zelfs jaren later kun je het uitzicht op de top bij Rist. Rocca op 1861 meter hoogte nog exact herinneren, omdat u hier na het klimmen voor het eerst de top ziet liggen en u nog steeds 'maar' op de helft van de totale klim zit.

Naar de top van de Stelvio Pass treft u meer bochten dan de Alpe d'Huez (21), de Passo Pordoi (33), maar de Stelvio heeft 48 haardspeldbochten (= 48 tornanti = 48 Kehren).

Vanaf Prato treft u er 48 en vanaf Bormio ontmoet u 34 haarspeldbochten.
De totale weg / strada SS38 is 49 KM lang en werd tussen 1820 en 1825 aangelegd.

De Stelvio Pas staat bekend om zijn grillige en koude weer. Vooraf kijken naar de weersvoorspelling is daardoor erg belangrijk.

De uitzichten op het Ortler massief is fenomenaal. De Ortler zelf is met 3901 meter een van de hoogste bergen van Europa. Andere beroemde passen in de buurt van de Passo Stelvio zijn: Gavia pas, Mortirolo pas (ook wel Foppa Pass), Passo Bernina 2330 meter.

Geweldige rit!!!!!!! Maar er rijden ook andere diersoorten mee lees ik!

09 jul 2008 23:30

Ja, anders kregen we ppp356 niet mee... :cheesy: maar er rijden ook een hoop Porsches mee, Eric Wolbert equipe en Robert Visser equipe o.a.

10 jul 2008 9:47

zuugnap schreef:
cabrio wim schreef:Moet er trouwens nog veel aan doen,

sjeeeees wim ..... tja zo is het niet moeilijk je vrouw een kado te doen , ze is vast heeeeeeeeel blij ;)

@ wimpie77 Idd die Nitro ziet er ook nieeeeet uit ;) goeie smaak je vrouw

Afbeelding

Oeps... Kan ik nog ruilen?
Dit is wel een hele vette uitvoering!

15 jul 2008 13:50

Gisteren rijd ik van werk naar huis, steekt er een jongetje met zijn opa de weg over.

Roept hij met een grote glimlach:
"Kijk opa! Een Porsche! Wauw!" :D

Toen ze aan de overkant waren even het gaspedaal ingetrapt! 8)
De glimlach werd nog groter! :D

15 jul 2008 16:15

jongetje z'n glimlach, die van zijn opa, of de jouwe :?: :D

15 jul 2008 16:50

Afgelopen zaterdagavond terug van een heerlijke vakantie in Italië rijden we door de laatste tunnel richting Basel een heeeeeeeeeeeeeeeeeeeeerlijk geluidje. Een Pagani Zonda en een Maserati MC12 waren aan het spelen in de tunnel: optrekken en weer afremmen etc.. Jammer dat het relatief korte tunnel was. Wel een übergeil geluidje hoor!!! :D :D :D

16 jul 2008 8:19

maandag: een blije schoolfrik :cheesy:

20 jul 2008 18:44

Bij een bezoekje aan de oude NDSM / ADM werf in Amsterdam Noord
sprak een fotograaf, vergezeld van een aantal dames, mij aan, met het verzoek of...... :shock: natuuuuuuurlijk mag dat..... :lol: :lol:

Afbeelding

20 jul 2008 18:49

LeOH schreef:.. sprak een fotograaf, vergezeld van een aantal dames, mij aan, met het verzoek of......

Zou ik ook zeggen als iemand net 'n foto maakt op het moment dat m'n maitresse uit de auto is gestapt :lol: :lol:

GEINTJUH!

20 jul 2008 21:11

lijktwel een vent :roll: waar was dat leoh gay parade :shock: :mrgreen: :wink: geintjuhhh

ik vind die auto wel heel cool 8)

20 jul 2008 22:47

Tja een witte vlek zit er gewoon niet in :shock: :wink:

30 aug 2008 15:48

m'n vader heeft via ING 2 tickets gewonnen voor Spa-Francorchamps (voor vrijdag 5 september......)

en raad eens wie er meemag ??? :D :D
Plaats een reactie