Vertel hier over jezelf.
Plaats een reactie

20 jan 2007 19:00

Can I have you're card, see you in about 20 years.

Geweldige commercial :lol:

05 maart 2007 11:33

Edit EriC4C: zie quote's en foto's. :idea:

Verleden week nieuwe foto's gemaakt, een selectie:

AfbeeldingAfbeeldingAfbeelding

En heb ook een nieuw adres gevonden voor onderhoud, Speedservice in Born. Eerste indruk was zéér goed, zaterdag gaat hij binnen...

Groeten,

Ward

05 maart 2007 11:51

Hé , die locatie kennen we van ergens :wink:

05 maart 2007 12:43

Edit EriC4C: zie quote's en foto's. :idea:

Leuk dat jullie toen ook het idyllische Rotem ontdekt hadden :wink: Mooie foto's trouwens!

05 maart 2007 15:18

mooie wagen

ombouw lijkt me wel vrij deftig gedaan te zijn... want soms zie je wel eens wat anders...

05 maart 2007 22:57

Welkom

Ik ben vanaf een donderdag ook eigenaar van een SC.

Groetjes

Basco

06 maart 2007 17:43

Gefeliciteerd met de aanwinst, Basco. :lol:

07 maart 2007 18:47

Proficiat Basco, zal mooi staan naast de A4.

17 jul 2008 22:25

911-lover schreef:Als de wagen al gereden heeft en ingeschreven geweest is in België zou ik aan de hand van de chassisnummers gewoon een nieuw exemplaar aanvragen.
Desnoods even door de vorige eigenaar bij de politie een bewijs van verlies laten opstellen en aan de hand van dit bewijs een nieuw aanvragen.
Dat mag geen probleem zijn.
Als de wagen OOIT ingeschreven is geweest (zelfs een oldtimer) moet je een homologatieattest hebben. Had ik zelfs met mijn Blitz van '58 en Rekord P2 van '60 die ik vanuit Duitsland geimporteerd had en normaal voor die jaargangen de wagens nog geen homologatieattest hadden

Waar kan ik zo een gelijkvormigheidsattest aanvragen?
email? telefoon? adres?

Alvast bedankt

17 jul 2008 22:41

911-lover komt hier al een tijd niet meer. als ik jou was zou ik deze vraag even stellen op www.porscheforum.be - daar komt hij nog wel volgens mij. :salut:

18 jul 2008 16:48

Welkom op dit forum en proficiat. Gewoon een schitterende Porsche zo te zien, en waarschijnlijk ook heel betrouwbaar. Dus het lijkt een goede keus van je. Heel veel plezierige kilometers....

18 jul 2008 23:09

Heelveel schadeloze km gewenst. Hij ziet er stoer uit :wink:

Gr.Erwin

18 jul 2008 23:17

Robin G. schreef:Welkom op dit forum en proficiat. Gewoon een schitterende Porsche zo te zien, en waarschijnlijk ook heel betrouwbaar. Dus het lijkt een goede keus van je. Heel veel plezierige kilometers....

Robin G, jij natuurlijk ook gefeliciteerd met je Porsche :wink:

19 jul 2008 12:00

Hey URL je P ziet er erg mooi uit.
Maar wat een gedoe met kenteken in België zeg... Ik hoop dat het allemaal goed komt.
Plaats een reactie