Alle overige technische vragen of opmerkingen kun je hier plaatsen.
Plaats een reactie

11 dec 2004 22:51

horn schreef:Ervaringsdeskundige, learning by doing etc etc... :wink:


MAW Try & Error :ba:

12 dec 2004 17:52

Eric,

jij kunt volgend week met mij mee rijden om te ervaren hoe de Cupeindpijp klinkt.geen probleem.
Zonder dak klinkt het nog wat heftiger :shock: maar ik geloof dat zal het weer niet toelaten,ach we zien ook wel,misschien ook wel ..... :wink:

12 dec 2004 18:37

Jaja, tis toch gelukt, ben gewoon van de partij de 19e! :D

12 dec 2004 20:02

BTW Frank, welkom op het forum .... :ba:


Olaf -dienog19dagenmoetwachtenalvorenshijdenieuwekalenderkanophangen- :wink:

13 dec 2004 11:29

Ivo helemaal geweldig, wel met Sandra he :!:

en Frank, bedankt voor het aanbod, we houden je er aan.

nog een paar dagen :lol:

14 dec 2004 11:50

frank 964 schreef:jij kunt volgend week met mij mee rijden om te ervaren hoe de Cupeindpijp klinkt.geen probleem.
Zonder dak klinkt het nog wat heftiger :shock: maar ik geloof dat zal het weer niet toelaten,ach we zien ook wel,misschien ook wel ..... :wink:

Ivo964C2 schreef:Jaja, tis toch gelukt, ben gewoon van de partij de 19e! :D


EriC4C eerder in het Honk your horn topic schreef:Da's jammer, want ik had het geluid van de G-pijp als alternatief voor een Cuprohr graag een keertje willen horen. :roll:

Twee kansen dus :!: :lol:

G bocht

06 jan 2005 13:06

Ik heb onlangs een G bocht van RVS gemonteerd op mijn 964.
Geluid is super. Lage diepe 'sound''. Volgens mij is de auto ook sneller geworden.
Binnenin valt het mij ook reuze mee.

06 jan 2005 14:17

Een auto die meer herrie maakt lijkt alleen daarom al sneller.....

06 jan 2005 14:43

Het is de combinatie van chip/ K&N filter en bocht.

06 jan 2005 14:47

olthof schreef:Het is de combinatie van chip/ K&N filter en bocht.


zeg dat dan meteen! :lol:

06 jan 2005 15:54

Wij hebben na de Honk your Horn meeting besloten een G-pijp erop te laten zetten, het geluid spreekt ons toch meer aan.

06 jan 2005 20:53

Sandra & Eric schreef:Wij hebben na de Honk your Horn meeting besloten een G-pijp erop te laten zetten, het geluid spreekt ons toch meer aan.



.... mooi zo 8) .... en de (overgebleven) einddemper ?

06 jan 2005 21:01

Olaf die (te) vroeg weer terug is schreef:
Sandra & Eric schreef:Wij hebben na de Honk your Horn meeting besloten een G-pijp erop te laten zetten, het geluid spreekt ons toch meer aan.

.... mooi zo 8) .... en de (overgebleven) einddemper ?

AFBLIJVEN jij :!: :evil: :wink:

06 jan 2005 21:36

rustig maar, niet vechten. duurt nog wel ff hoor voordat we de einddemper vervangen

06 jan 2005 22:00

Ligt nog een gebruikte einddemper :wink: bij Motron... :twisted:

06 jan 2005 22:35

horn schreef:Ligt nog een gebruikte einddemper :wink: bij Motron... :twisted:

Het is niet de bedoeling om er slechter van te worden. :evil: :wink:

08 jan 2005 0:47

heeft iemand ook suggesties wat er het beste onder een 3.2 met Kat geschroefd kan worden ?? Ik ben van plan m'n luchtfilter door een K&N te vervangen en ik twijfel een beetje om de Kat er onder weg te halen en zo'n loze pijp er tussen te stoppen. Hopende zo wat meer vermogen er uit te kunnen halen zodat ik van de 217 meer naar de 231PK toe kan kruipen. En het geluid mag wel ietsjes minder beschaafd gaan worden (niet aso dus) dan nu het geval is.

08 jan 2005 0:58

RicardoP schreef:heeft iemand ook suggesties wat er het beste onder een 3.2 met Kat geschroefd kan worden ?? Ik ben van plan m'n luchtfilter door een K&N te vervangen en ik twijfel een beetje om de Kat er onder weg te halen en zo'n loze pijp er tussen te stoppen. Hopende zo wat meer vermogen er uit te kunnen halen zodat ik van de 217 meer naar de 231PK toe kan kruipen. En het geluid mag wel ietsjes minder beschaafd gaan worden (niet aso dus) dan nu het geval is.
Staat er op je kentekenbewijs U9 vermeld?
Zo ja, dan is je auto met kat geregistreerd, zo nee, leeker er onderuit halen dat ding... :mrgreen:

heeft iemand ook suggesties wat er het beste onder een 3.2 met Kat geschroefd kan worden ??
...een 964 blok wellicht? :D :wink:

08 jan 2005 1:09

Hoi ivo,

Noops, althans ik kan hem niet vinden dus dan het wel niet dan.

En een 964 blok eronder schroeven ?? eehm nee, dank je dan wacht ik wel even tot ik m'n 993 centjes bij elkaar heb gespaard. :lol:

08 jan 2005 5:48

RicardoP schreef:dank je dan wacht ik wel even tot ik m'n 993 centjes bij elkaar heb gespaard. :lol:


Als het toch "even" is, zou ik niks meer aan mijn targa doen... :wink: :lol:

09 jan 2005 23:46

eeehm, nee dat duurt dus nog wel eeeeeeeven. Maar we zouden alles van serieuser aanpakken en ik heb nog steeds geen zinnig antwoord op mijn vraagje ?? Wat kan ik nou het beste onder m'n 3.2 schroeven om er een beetje leuker geluid uit te krijgen zonder dat het echt aso wordt ??

09 jan 2005 23:50

Richard,

Ik heb op zich ongeveer dezelfde vraag voor mijn SC. Heb van P&P ooit es het advies gehad, om gewoon de einddemper leeg te maken. Hij zou dan meer geluid maken als je op het gas gaat, maar bij onbelaste motor (lees: constante snelheid), zou het vrijwel normaal moeten zijn. Dus wie weet ;)

14 jan 2005 17:52

Patrick964 schreef:Niet alle aangeboden cup rohr 's zijn van RVS :wink: :wink:


Patrick zijn die zilveren ringen rond je tellers van jouw auto?

Zelf gedaan of laten doen?

Kost ut?

14 jan 2005 22:53

Is idd mijn wagenske toen ik mijn auto kocht zaten deze er al op. Maar kijk ff naar de onderstaande link. Die verkoopt ze en af en toe ook met een auto erom heen (alleen wordt dan de prijs wat anders).


http://www.debock-porsche.nl/auto/ringen.htm

Prijs : 149.29 Euro excl. BTW


Montage lukt je zelf wel dit zijn nml gewoon ringen die je over je rand van de bestaande klokken schuift (2 minuten dan zitten ze erop met een druppeltje lijm).

14 jan 2005 23:04

He , wij hebben ook nog een einddemper te koop (van een 964) ligt in onze garage .. ( 100 € )

Kom maar, kom maar...
Plaats een reactie