Toerritten, clubmeetings, Porsche-dagen, evenementen, beurzen enz.
Plaats een reactie

29 jul 2008 21:19

Vorig jaar was entree voor passagier gratis op vertoon van het wereldberoemde elfsteden kruisje :D Is er dit jaar weer zoiets voor forummers :?:

01 aug 2008 13:22

ToonRientjens schreef:Mannen - ik heb net een 2 persoons VIP arrangement via Porsche gewonnen voor de Porsche Motion :D

Alle vragen goed van de Le Mans quizz van het eerste digitale Porsche Magazine :P
Treintje vanuit Den Haag kan beginnen wat mij betreft ....

Ik zag je naam al voorbij komen.

01 aug 2008 15:00

Master Ken - hoezo ik zag je naam al voorbij komen ?

Zit je in de organisatie ?

01 aug 2008 16:28

gewoon zichtbaar op de uitslag in de recente nieuwsbrief... :shock: .

De winnaars van de VIP-kaarten voor het evenement Porsche Motion op 10 augustus zijn:
- Toon Rientjens
- John van der Vos
- Micha Leijendekkers
- Rob Kleefman
- Dhr/mw. G. Kling

02 aug 2008 9:44

Oh OK.

ik heb de nieuwe nieuwsbrief nog niet ontvangen vandaag dat ik 't dus niet wist .... zal 'm wel een dezer dagen ook krijgen ...

02 aug 2008 10:02

Oei, volgende week al, zou er graag bij zijn, even met mijn ouders overleggen of ze wel van Rotterdam naar Assen willen rijden... :roll:

02 aug 2008 10:02

Taatjen schreef:Vorig jaar was entree voor passagier gratis op vertoon van het wereldberoemde elfsteden kruisje :D Is er dit jaar weer zoiets voor forummers :?:

Onderstaande reactie kreeg ik nadat ik deze vraag op de website had geplaatst:

Beste Jan-Willem,

Het Porscheforum behoort niet tot één van de Porscheclubs van Nederland.
De regeling blijft dus gelijk

Met vriendelijke groet,

Diede Saarloos
Operations&Sales

M.a.w. alleen de bestuurder :roll:

02 aug 2008 10:16

Schande :evil: :evil:

02 aug 2008 10:34

autogek schreef:Oei, volgende week al, zou er graag bij zijn, even met mijn ouders overleggen of ze wel van Rotterdam naar Assen willen rijden... :roll:

Ik mag :)
M'n vader wil best rijden. :D (Zonder Porsche hoor :P)

02 aug 2008 11:44

Ik hoor net dat ik wellicht wel kan. :)
Dus dan ben ik er de 10e gelukkig wel bij. 8)

02 aug 2008 14:43

Ik zal er wel zijn alleen dan zonder Porsche...

03 aug 2008 1:56

Als we nu eens als we onze auto's hebben staan een A4tje neerleggen achter de voorruit met naam en nickname,dan is het herkennen misschien iets gemakkelijker! Ken zelf persoonlijk slechts een paar forumleden!

03 aug 2008 1:58

Kan een hoop denktijd schelen ja.
Ik vind het wel een goed idee. :)

03 aug 2008 2:11

mja arend als je van de auto weg ben weet je het ook niet meer wie wat is
enige wat zou werken is een badge .... met je nick erop :wink:

03 aug 2008 2:20

Rugnummers dus :shock:

03 aug 2008 3:04

zuugnap schreef:enige wat zou werken is een badge .... met je nick erop :wink:

Jij kunt gewoon een zuugnap op je voorhoofd plakken.... , wedden dat iedereen je kent? :mrgreen:

03 aug 2008 5:07

plek zat 8) .... maar dat plek nie :wink:

03 aug 2008 8:25

arenarood schreef:Als we nu eens als we onze auto's hebben staan een A4tje neerleggen achter de voorruit met naam en nickname,dan is het herkennen misschien iets gemakkelijker!

Dat heeft in het verleden wel een paar keer goed gewerkt. Ik heb de opmaak nog op de PC staan;

Afbeelding

Wie dit wil gebruiken moet maar een gil geven. Zó gemaild.

Good luck!

03 aug 2008 10:54

Ik val daar vrij duidelijk op wel..
Zwarte polo met voorop (links) www.ferrarichat.nu en daaronder Fotograaf..
Achterop weer die url met dan eronder Marco Groenhof.

Mij missen is vrijwel onmogelijk dus. :P

Re: Treintje Hoeksche Waard ??

03 aug 2008 11:44

PorscheF1 schreef:Gaat er nog een treintje vanuit de Hoeksche Waard en omgeving?

aansluiten in Gouda (zie treintjes Den Haag) ?

03 aug 2008 15:10

Erwin, hierbij ook nog mijn dank voor de VIPparkeerkaart. Ik zal er zeker zijn. Het lijkt me een waanzinnig mooie dag te worden. Ik hoop op deze dag ook weer vele members van deze site te spreken.

Gert heeft me al doorgegeven dat ik eens mee kan rijden in zijn Porsche GT3 op het circuit. Iets waar ik reikhalzend naar uitkijk. Ik neem hem dan een volgend keer ook eens mee in mijn auto. Kan hij toch enigszins eens ondervinden wat het is om in een Italiaanse sportwagen mee te rijden.

Ik zal ook aansluiten bij een 'treintje'.

03 aug 2008 15:13

Als ik op tijd uit bed ben, haak ik volgende week wel ff aan..;)

peet.

03 aug 2008 15:25

DD Zaterdag tijdig je kooi in en niet cyber-sailing zou ik denken :smurf: tot zondag!

03 aug 2008 19:35

ben van plan om ook weer te gaan . vorig jaar reden we met n aardig treintje vanuit eindhoven 5 stuks , 3 stuks uit omgeving Oss om uiteindelijk met ongeveer 15 auto s in assen aan te komen,
Gaat er nu weer n treintje ? ik hoor t wel.
harrie b

03 aug 2008 19:48

Gaan er nog NPC leden naar de porschemotion dag in Assen...? uit de omgeving van Den haag. misschien kunnen we samen oprijden.

groeten.
Plaats een reactie