Praat hier met andere bezoekers over Porsche gerelateerde zaken.
Gesloten onderwerp

18 aug 2008 23:43

Ik zie commerciele mogelijkheden! www.datenmeteenporscherijder.nl is nog vrij!

18 aug 2008 23:47

Cool! Waar kan ik me inschrijven? Bij 'Boer Zoekt Vrouw' kwam ik namelijk niet door de voorronde. :(

Afbeelding

:mrgreen:

18 aug 2008 23:51

Simpel: maak even EUR 125 naar mijn rekening over. Succes gegarandeerd 8)

19 aug 2008 4:27

XLR8, post eens een foto van jezelf, nu wil ik ook wel even mee lachen.

Zit hier nu in California; daar zie je ook vrouwen in Porsche, Lambo, Ferrari etc. rijden, word je niet goed van. Euh, ik bedoel wel goed ...

19 aug 2008 12:19

Lydia schreef:Blijkbaar. En ik was het niet eens! :wink:

Oh, ik zát wel even in een donkere Porsche:

Afbeelding

Vind ik een mooie combinatie een zwarte porsche met een zwarte leren interieur :roll: :roll: :wink:

19 aug 2008 15:42

porscheware schreef:XLR8, post eens een foto van jezelf, nu wil ik ook wel even mee lachen.

Zit hier nu in California; daar zie je ook vrouwen in Porsche, Lambo, Ferrari etc. rijden, word je niet goed van. Euh, ik bedoel wel goed ...

En dan daarna zeker ook verwijderen wegens overmatige interesse :lol:

19 aug 2008 22:11

Lydia, misschien was het die hagenees met die Volkswagen Beetle Cabrio wel :lol:

19 aug 2008 22:12

Pfffff ... ik hoop het toch niet Stijn! :mrgreen:

19 aug 2008 22:20

Wie was dat dan steijn??

19 aug 2008 22:21

Tsssssssk! Nieuwsgierig? :wink:

19 aug 2008 22:25

Ja erg he :lol:

19 aug 2008 22:56

Lydia heeft ook al een wijnrek gekocht op Marktplaats,..........drankprobleem :?: :?: :lol:http://link.marktplaats.nl/182980799

19 aug 2008 23:13

:lol:

Re: dame (LYDIA?)in donkere porsche 911 tankstation hackelaa

20 aug 2008 0:18

xlr8 schreef:Advertentie gezien op marktplaats:
Lydia, ben jij dat geweest, zou namelijk kunnen omdat alleen jij mij zou kunnen afleiden van een 911 :wink:

Ik vind zowel Lydia als Froggy mooi :!:
ALS ik een keuze zou moeten maken , is Froggy nr 1.
Eh sorry Lydia maar dan ben nr 2 .

20 aug 2008 0:41

Dat meen je niet! 8)

20 aug 2008 0:43

een auto boven een vrouw :?: :roll:
(zeker geen Belg.....)

20 aug 2008 1:18

Zeg Patje, uw geval niet veralgemenen hé :twisted: :mrgreen:

20 aug 2008 1:46

Vlaamse vrienden,een femelleke is toch wel te verkiezen boven een stalen ros! Ge stationeerd uw voituurke in de garage en dat is het,rust!! Maar dat kunt gij niet doen met uwen tegenpartij,willen volgas,of helemaal niks :roll: blijft een verrassing :lol:

20 aug 2008 7:19

Het enige drankprobleem dat ik heb is dat ik na 2 wijntjes al begin te slalommen! :mrgreen: Leuk wijnrekje trouwens. Ben nog op zoek naar ééntje. Had mijn keuze kunnen zijn ... :wink:

Ah, nu snap ik het dilemma. Mannen vinden mijn auto leuker dan mij. Pffff ... daar heb ik dan 7 jaar over moeten doen om dat te snappen! :lol:

Zó kom ik nooit aan een vent. Sorry Froggy, maar dan ga jij er uit! Met de Twingo heb ik daar waarschijnlijk géén last van! :wink: :mrgreen:

Gaan we nu allemaal Lydia-items op indternet zoeken? :mrgreen:

20 aug 2008 8:46

Lydia schreef:Het enige drankprobleem dat ik heb is dat ik na 2 wijntjes al begin te slalommen! :mrgreen: Leuk wijnrekje trouwens. Ben nog op zoek naar ééntje. Had mijn keuze kunnen zijn ... :wink:

Ah, nu snap ik het dilemma. Mannen vinden mijn auto leuker dan mij. Pffff ... daar heb ik dan 7 jaar over moeten doen om dat te snappen! :lol:

Zó kom ik nooit aan een vent. Sorry Froggy, maar dan ga jij er uit! Met de Twingo heb ik daar waarschijnlijk géén last van! :wink: :mrgreen:

Gaan we nu allemaal Lydia-items op indternet zoeken? :mrgreen:

Lydia, ik heb wel wat losgemaakt hé :wink:
Nou dan maar even voor de helderheid, bij die keuze is het voor mij makkelijk, die auto komt nog wel een keertje :salut:

20 aug 2008 9:53

Lydia schreef:
Patrick-de-Traveller schreef:hoewel hij met die auto misschien wel weer in de smaak zou vallen bij Lydia, of moet je daar tegenwoordig een Twingo voor hebben

Zég, we gaan nu toch niet naar doen, hè? :twisted:

Nee hoor, ik wil alleen weten wat voor auto ik moet hebben om een kans te maken 8)

Ik heb trouwens ook een twingo gehad, er waren toen maar 4 kleuren leverbaar en degene die direct beschikbaar was, was de paarse :oops:

20 aug 2008 13:03

begint wel een fluttopic te worden zeg :cry: :cry:

Omdat ik (en de andere mods) de taak heb om alles te proberen te lezen...zit ik me dus aan dit topic te ergeren...

was ik geen mod dan kon ik hem overslaan, maar helaas......gaaaaapp

20 aug 2008 13:18

Ook als mod mis je vast niets als je dit overslaat. :wink:

20 aug 2008 13:20

Flut-topic ?

Is in ieder geval een prachtige foto van Lydia.

Prachtige combinatie :wink:

20 aug 2008 13:21

@John Ha, eindelijk... 1 zinnige post :thumright: ( en dan op slot :bang: )
Gesloten onderwerp