21 aug 2008 15:26
21 aug 2008 15:41
21 aug 2008 15:47
21 aug 2008 17:10
21 aug 2008 17:11
21 aug 2008 19:03
21 aug 2008 19:11
gast schreef:dik 8 meier voor remblokken
zuugnap schreef:zou dat zo verschillen dan per PC dealer?![]()
21 aug 2008 20:25
21 aug 2008 21:13
PeterDorr schreef:Grote beurt : 619 euro (lijkt mij redelijk normaal)
Remvloeistof : 175 euro :shock: voor hoeveel liter??
Remblokken voor : 445 euro (betaalde ik circa € 150,- voor, vorig jaar origineel Porsche)
Remblokken achter : 401 euro (betaalde ik circa € 120,- voor, vorig jaar origineel Porsche)
Vervangen krukaskeering i.v.m. lekkage : 1471 euro :shock: de keering kost circa € 15,-
Condensors vervangen i.v.m. lekkage : 1032 euro geen referentie
Radiatoren vervangen (stelpost) : 756 euro geen referentie
Bobines vervangen : 365 euro geen referentie
21 aug 2008 23:52
Olaf schreef:Appels met Peren aan het vergelijken![]()
Echte mannen Porsche (911 - 996) vs 'n dames Porsche (Boxster)![]()
horn schreef:ik kan me overigens goed voorstellen dat de behandeling en/of prijsstelling per dealer anders is. zijn toch voor een (groot) deel zelfstandige ondernemers?
22 aug 2008 0:52
22 aug 2008 3:11
22 aug 2008 8:06
zuugnap schreef:horn schreef:ik kan me overigens goed voorstellen dat de behandeling en/of prijsstelling per dealer anders is. zijn toch voor een (groot) deel zelfstandige ondernemers?
Helaas niet .... als ze PC zijn dan hebben ze zich te conformeren aan de regeltjes van de importeur!! daar zitten veel voordelen aan maar ook een groot aantal irritante nadelen ....
22 aug 2008 8:08
22 aug 2008 8:57
22 aug 2008 9:47
22 aug 2008 10:18
22 aug 2008 11:11
PeterDorr schreef:
Grote beurt : 619 euro (lijkt mij redelijk normaal)
Remvloeistof : 175 euro voor hoeveel liter?? vlgs mij vast prijs inklusief vervangen (dus niet alleen vloeistof)
Remblokken voor : 445 euro (betaalde ik circa € 150,- voor, vorig jaar origineel Porsche) wrsh ook inclusief arbeid, verder nogal wat bijkomende materiaalkosten zoals trillingsdempers, slijtage sensoren, montagemateriaal zoals veer, bouten. moet vlgs fabrieksopgave allemaal vervangen worden, kan aardig aantikken, blokken voor een gt3 mkII zijn overigens ongeveer 400 euro
Remblokken achter : 401 euro (betaalde ik circa € 120,- voor, vorig jaar origineel Porsche) idem
Vervangen krukaskeering i.v.m. lekkage : 1471 euro de keering kost circa € 15,- maar voordat ze erbij zijn, zijn ze wel even bezig, boutje voor een drijfstang kost ook niet veel, maar....
Condensors vervangen i.v.m. lekkage : 1032 euro geen referentie toch maar roostertjes/ gaas voor de radiatoropeningen, onbegrijpelijk dat porsche dat af fabriek niet doet.Radiatoren vervangen (stelpost) : 756 euro geen referentie idem
Bobines vervangen : 365 euro geen referentie zijn er 6, bovenop iedere bougie, kosten ongeveer €50 ps schijnt een kwaal bij moderne boxers te zijn, hangen in weer en wind en gaan door corrosie scheuren
22 aug 2008 11:22
22 aug 2008 11:27
horn schreef:groen kenk nie lezuh...![]()
22 aug 2008 11:52
22 aug 2008 12:00
22 aug 2008 12:24
Olaf schreef:Appels met Peren aan het vergelijken![]()
Echte mannen Porsche (911 - 996) vs 'n dames Porsche (Boxster)![]()
22 aug 2008 12:26
Jeroen914 schreef:volgens mij zijn de remmen van een Box S en een 996 het zelfde... toch
22 aug 2008 12:34