Toerritten, clubmeetings, Porsche-dagen, evenementen, beurzen enz.
Plaats een reactie

25 aug 2008 14:21

als je originele slot er nog in zit kan je op het chassisnr een nieuwe sleutel bestellen bij Pon. Moet je wel de papieren van je auto icm legitimatie overleggen om hem af te kunnen halen. :idea:

25 aug 2008 14:55

klopt,

maar als je de euros je lief zijn, haal je bij pon blanke stiftjes en laat je ze lokaal namaken op basis van je reserve sleutel. Even uit mijn hoofd, 75 euro voor het bij laten maken obv je chassisnummer of 6 euro voor een stiffie.

25 aug 2008 15:33

Ook ik (Cis) en Liesbeth hebben zeer genoten van de Forumrit!
Leuke rit , grappige en soms best moeilijke vragen (maar dat mag best)
Mooie paraplu en lekkere kroket :wink:.
Petje af voor de organisatie!
Volgende keer zijn we er zeker weer bij !

25 aug 2008 15:40

jammer dat ik er dit keer niet bij kon zijn, maar je kan niet alles :wink:
ziet er goed uit, heel wat gemist; volgend jaar beter!

25 aug 2008 15:41

Horn en DenisS2,

Bedankt voor de tips. Ik ga maar eens zo'n blank stiffie halen. Geen idee of het origineel slot er nog in zit. Ik heb ze niet nieuw gekocht :wink:

MvG

25 aug 2008 15:42

DeniS2 schreef:klopt,

maar als je de euros je lief zijn, haal je bij pon blanke stiftjes en laat je ze lokaal namaken op basis van je reserve sleutel. Even uit mijn hoofd, 75 euro voor het bij laten maken obv je chassisnummer of 6 euro voor een stiffie.

als je sleutel afgebroken is kan dat nog wel eens lastig zijn... vandaar mijn tip.

25 aug 2008 15:54

CorSleutel schreef: We hebben 1.5 uur moeten wachten op de reserve sleutel...
Maar ze hadden nog een reserve sleutel en dan moet het wel lukken :wink:

25 aug 2008 15:56

Jurgen schreef:
Afbeelding

Hey Jurgen,
Nu je bewezen hebt een foto te kunnen spiegelen, zullen we dan verder gaan met les 2: het wegpoetsen van hinderlijke tekst op een foto :mrgreen:

25 aug 2008 16:11

dat vindt jurgen prettig. kan hij in een oogopslag zien wanneer het ook alweer was... :bang:

25 aug 2008 16:14

Rodger that! schreef:Sluit me ook graag bij de voorgaande sprekers aan :res: :ba:

en hier is tie dan weer , helaas had de de camera 25 minuten aan gestaan in de tas :roll: vandaar het korte rit-verslagje :wink:

http://nl.youtube.com/watch?v=6lK59x3kQdY

Da's weer een mooie film...dank!!

25 aug 2008 16:15

Pascal (en de mede-organisatoren), nogmaals bedankt voor de geweldige dag! Zelfs het weer was netjes geregeld! 8)

Als m'n P d'r ook zin in heeft ben ik volgend jaar weer van de partij!

25 aug 2008 16:22

Mooie foto's thijs, vooral jouw gepande foto's zijn erg mooi 8) :D

25 aug 2008 17:30

DeniS2 schreef:Hey Jurgen,
Nu je bewezen hebt een foto te kunnen spiegelen, zullen we dan verder gaan met les 2: het wegpoetsen van hinderlijke tekst op een foto :mrgreen:

Wat nou hinderlijke tekst? (Harald 2); Porsche hóórt toch op die witte paaltjes te staan :twisted: :wink:

Bedank me liever dat ik jouw vriendin af en toe de goede route wees, want echt Denis...2 vrouwen in één auto... 8)

25 aug 2008 17:38

mmm ik kreeg andere verhalen door...
- verschillende afleidings manoevres
- op laatste moment toch rechts en niemand van de mannen die kon volgen
- pissende mannen in de zeik nemen

en zeg nou zelf
iedereen kijkt toch liever naar twee vrouwen in een porsche dan twee ouwe baldies in een zwarte sportauto met uizondering van mensen met een andere voorkeur :wink:

25 aug 2008 17:53

PaSCal, wie heeft nu die leerbehandeling gewonnen ?
Kunnen m'n ouwe schoenen weer naar zolder ? :cheesy:

25 aug 2008 17:55

Wij in ieder geval niet
Ik had mijn lederhosen al klaar liggen :cry:

25 aug 2008 18:01

Ik dacht ook twee blonde dames gespot te hebben maar na nog een keer goed kijken bleek één ervan een vent te zijn .. :x

25 aug 2008 18:14

Ja Leo, de schoenen kunnen weer naar zolder. De leerbehandelingen zijn gewonnen door EriC4C en één van de Belgen (haha, zo, da's slecht, weet het echt niet meer :cheesy: )

25 aug 2008 18:14

ThijsOverdeVest schreef:Afbeelding

jajajajaja thats the one :thumleft:

nu weten we nog steeds niet welk filter thijs :wink:

schone kiekskes hoor!!

overigens hier laat barolo zien welk een geweldige bonenpit hij op zn arm heeft hangen ivm aankomende dansavond waar de mannen hun lijf moeten gaan showen! :roll:
Laatst bijgewerkt door zuugnap op 25 aug 2008 18:16, in totaal 1 keer bewerkt.

25 aug 2008 18:15

Sorry voor de slechte kwaliteit :oops: , maar wat wil je als je dit opeens voor je ziet :shock: terwijl die idioot bovendien niet eens voor zich kijkt :!:

:wink: :lol:

25 aug 2008 18:18

idioot? :shock: hoorde die bij de forummers?

Jubirit

25 aug 2008 18:26

Afbeelding Afbeelding

Afbeelding

Top geregeld allemaal en hartelijk bedankt voor de leuke dag!!

25 aug 2008 18:27

Goed, ik heb er ook maar een paar op gezet, waarbij dit echt mijn favoriet is ;)

Afbeelding
(want wat kreeg je bij de inschrijving? ;) )

25 aug 2008 18:33

mmm ik heb Lein niet thuis zien komen met een vogelhuisje :D

25 aug 2008 18:37

Dit jaar 'n wandelstok :? :arrow: volgend jaar 'n rollator :?: :roll:

Eigenlijk jammer dat het de hele dag droog is gebleven :mrgreen:
Plaats een reactie