Zaken als vering, aandrijving, banden, velgen, uitlijning, remsysteem etc. komen hier aan bod.
Plaats een reactie

22 aug 2008 21:20

Paul van Engelen schreef:
... het zal me een worst wezen wat er vervangen is als hij het zegt zal het wel nodig geweest zijn.

Precies wat ik bedoelde in een eerdere posting in het draadje van Peter Dörr over hetzelfde onderwerp.
Helemaal prima natuurlijk als iemand er voor kiest om zijn geld zo 'uit te geven' :wink:



voor mij zegt het veel over het vertrouwen dat ik heb in "mijn" specialist,
ik "weet" dat ik het niet hoef te controleren en hij weet dat ik een heel jaar moet sparen om het onderhoud te betalen.

Ik geef ook altijd een maxi bedrag aan en dan niet omdat ik niet meer wil betalen maar omdat ik ander de auto moet laten staan als ik de rekening niet kan voldoen :?

robert

22 aug 2008 21:36

Paul van Engelen schreef:
Jurgen schreef:20K bij de Porsche en 70K met de Mercedes :wink:

ZO lang en ZO kort :?: :shock: ;-)


Ben geen wilde rijder, en als ik al gas geef doe ik dat niet vanuit stilstand.
70K is op de "E" met 225 banden, (geen vertegenwoordigersrubber) en rij ongelooflijk rustig/ontspannen met dat ding...daar gaat niemand de 100K mee halen in voornamelijk stadsverkeer.

22 aug 2008 21:52

Hmm dan moet ik het toch iets rustiger aandoen :wink: Haal ongeveer 10k met remblokken en met banden 4k...

22 aug 2008 22:01

:shock:


heb jij bochten vrees ofzo dat je vol in de rem gaat voor een bocht en na de bocht weer vol gas er vandoor. :wink:

geintje


ben blij dat ik er een stuk langer mee doe.


robert

22 aug 2008 22:32

Ga eens naast hem zitten, dan heb jij de rest van je leven bochtenvrees. :wink:
Banden en remmen gaan bij mij ongeveer even lang mee als bij Yellowbird.. wat doen we toch fout?

23 aug 2008 8:58

:D daar was ik op uit :twisted:
wil wel een keer een rondje met jullie meerijden.

robert

25 aug 2008 22:02

echt extreem: een duitse vriend van me rijd met een GT2 (2002) alleen maar op de Nurnburgring: 4000 km alle banden, alle remschijven en (uiteraard) alle remblokken.
Het ligt er dus wel heel erg aan hoe je ze gebruikt...!
(Ik denk overigens dat echte coureurs ze nog wel sneller verslijten)

25 aug 2008 22:13

rob964.c4 schreef::D daar was ik op uit :twisted:
wil wel een keer een rondje met jullie meerijden.

robert



valt wel tegen hoor robert ik viel bij yellowbird in slaap in eau rouge op spa :shock:


hij zei wat benje aan het doen :shock:
ik zei oh sorry ik viel in slaap ik vroeg waneer gaje nou eens een keer gas geven man :roll:

het schijnt dat net 3 minuten met een gewone 968cs(yellowbirdster)best wel rap is 8)

met een 996gt3 als een normaal iemand een beetje doorjakkert duurt een rondje spa zo,n 2,55 schijnt

25 aug 2008 22:37

Ik snap wel waarom jij bij Bastiaan in slaap viel, hij is meer gefocused op het rijden op het circuit en jou prioriteiten liggen bij het BLA,BLA,BLA,BLA :lol:
Gelukkig heb je dat ruimschoots goed kunnen maken toen je met Marcel aan het meetoeren was . :wink:

25 aug 2008 23:03

ikke en kletsen, hoe komje daar nou bij :shock:

25 aug 2008 23:04

Gezellig toch

25 aug 2008 23:05

maar hoest nou afgelopen met mattrob z,n psh affaire



mattROBBBIEEEEEEEEEEEE :?:

28 aug 2008 10:21

hoe zit het nou dan?


ik ben wel reuze benieuwd nu :?:


zeker effe bij wittebrug langs geweest om te vragen wat remblokjes kosten rondom :idea:

werd je zeker stil van :cry: :mrgreen: :wink:


nou komop vertel vertel :!:

28 aug 2008 14:32

Ik ben bang dat hij steil achterover is geslagen... :evil:

02 sep 2008 19:54

heb 'n mercedes ML gereden. elke 25.000KM blokken!! ligt vooral aan het gewicht is mij verteld!

02 sep 2008 20:05

volgens mij rijden die nieuwe blokken zo lekker hijs met de noorderzon vertrokken :shock: :mrgreen: :wink:
Plaats een reactie