26 aug 2008 16:43
3.6rs schreef: ... is dat zo een mooi zicht dat er een druppellader aan de batterij hangt in de showroom ? ....
26 aug 2008 16:51
3.6rs schreef:EriC4C schreef:Onzin. Een goede druppellader doet niets anders dan wat er tijdens normaal gebruik van de auto ook met de accu gebeurt: laden zonder overbelasting en ontladen zonder dat volledig te doen.
Dat staat er in de handleiding....
26 aug 2008 16:54
26 aug 2008 16:56
turbocruiser schreef:Mocht je echt op safe willen spelen;
26 aug 2008 18:31
26 aug 2008 18:43
Olaf schreef:turbocruiser schreef:Mocht je echt op safe willen spelen;
... elke dag 'n KM of 30 gaan rijden
26 aug 2008 18:49
26 aug 2008 19:32
Met een goede alternator wel.horn schreef:tja, 30 km in de file laadt je accu natuurlijk ook niet echt lekker op...![]()
26 aug 2008 20:37
Olaf schreef:... sluit me bij m'n voorgangers aan dat de levensduur van 'n industriele accu zoals die van 'n auto behouden wordt door gebruik te maken van 'n druppellader ....
26 aug 2008 20:44
27 aug 2008 9:29
27 aug 2008 11:56
27 aug 2008 11:59
Jasje Dasje schreef: Kan hem zonder probleem paar keer in week even kort starten, zelfs zonder te rijden houdt hij dit vol zonder leeg te geraken.
27 aug 2008 16:57
27 aug 2008 17:49
WdePundert schreef:Volgens mij gaat een loodaccu snel kapot als die geheel ontladen wordt. Bij Li-Ion accu's is geheel ontladen juist weer wel goed vanwege het "geheugen".
27 aug 2008 19:42
27 aug 2008 19:50
27 aug 2008 19:56
27 aug 2008 20:18
27 aug 2008 20:51
28 aug 2008 9:23
P-911 schreef:Zetten jullie altijd het alarm erop of houden jullie dit juist uit, mits de situatie en plaatsing van de P. dit uiteraard toelaat![]()
Dit misschien om de accu te sparen indien stroom niet voorhanden is.
renetrzes schreef:Maar wat te doen als de accu dus helemaal leeg is na een vakantie en hij stond op alarm??met sleutel handmatig openmaken?
28 aug 2008 10:01
28 aug 2008 10:06
28 aug 2008 21:01