Toerritten, clubmeetings, Porsche-dagen, evenementen, beurzen enz.
Plaats een reactie

25 aug 2008 23:46

ja rustgevend :roll:

25 aug 2008 23:57

paSCal schreef:Ik heb het (min of meer) voor elkaar! Een heus filmpje gemaakt, korte sfeerimpressie van de jubirit.

Hij is te downloaden op: http://www.porscheforum.org/movies/

Veel plezier (en ik moet nog tips hebben van LeOH, hoe ik hem mooi krijg :cheesy: )

Kan ik mijn filmpje daar ook posten :scratch:

Heb nog een stukje film van een bepaalde groene 993 die de uitgang van de parkeerplaats maar niet kan vinden :mrgreen:

Terwijl je toch gewoon een van de vele andere porsche's kunt volgen

26 aug 2008 0:01

Roel 964 C2 schreef:Geluid is wel OK.

Dus jij hebt níet van die pokkeherrie muzak op de achtergrond? :cheesy: :^:

Vista

26 aug 2008 8:22

Draait gewoon op vista, kijk even of je updates moet ophalen. En voor de mensen die xp er weer opzetten, onder het mom het draait beter is BS.

26 aug 2008 9:04

krijg je met die digi-beten altijd schoppen naar de OS 8) beeld + geluid alleen aan de aspect ratio nog even sleutelen! leuk filmpie!

komt er ook nog een uncut version?? mis nog een hoop actie !!

26 aug 2008 11:42

zo te lezen en te zien weer een hoop gemist :cry:
wellicht maar geen nieuw huis kopen maar de centjes investeren in een nieuwe 993 ofzo en de TT de deur uittrappen want volgend jaar wil ik weer meedoen :!: :wink:
lastige keuze aangezien de TT toch stiekem ook veel plezier geeft.... :wink:

26 aug 2008 13:00

... veel leuks gemist zo te zien, maar dat wist ik eigenlijk van te voren al.

Mijn oma der verjaardag was óók erg gezellig :roll: :wink: :lol:

Volgende keer ben ik erbij, Ik ga nu even wat sfeer opsnuiven m.b.v. de vele foto's en filmpjes...

26 aug 2008 13:55

Hoi Craze,

Wat dacht je van nieuw huis met garage, TT weg en P terug.

Luister naar je hart :wink:

Grtz CorS

26 aug 2008 15:51

Gaaf filmpje!
Volgend jaar moet er toch dringend meer geel in beeld komen zeg. :oops: :wink:

Sporting schreef:ik heb de leerbehandeling gewonnen :D

Hmmm, wel eerst op een klein stukje uitproberen he? :mrgreen:

26 aug 2008 16:20

patrick911 schreef:
Sporting schreef:ik heb de leerbehandeling gewonnen :D

Hmmm, wel eerst op een klein stukje uitproberen he? :mrgreen:

Het begint óók met een "S" en eindigt óók met een "x" :shock: , maar ik heb (hi)er vooralsnog alle vertrouwen in. :lol:

27 aug 2008 14:17

Ik heb nog een leuk kiekje van mezelf na afloop van de rit (H)

Tot nu toe de leukste dag die ik in mijn Porsche heb gehad, en dit zal vermoedelijk nog lang zo blijven! :thumright:

Afbeelding

27 aug 2008 19:40

komen er nog foto's online van de jubirit?

edit: kort filmpje : http://www.myvideo.be/watch/4975902

27 aug 2008 21:24

Ik ben bezig met de foto's, maar ik heb tegenwoordig elke dag tot 4 uur school behalve morgen :? Ik ga het morgen hopelijk afmaken :D

27 aug 2008 23:26

Is dat nu enkel mijn indruk, of zijn er gezien de opkomst relatief weinig reacties in dit topic?

Alleszins leuk om alles aan de hand van de foto's en filmpjes te herbeleven :thumleft:

27 aug 2008 23:42

paSCal schreef:(ik zal morgen kijken of ik een wat langere kan maken, heb heeeeeeeeeeel veel van die voorbij-rij scene's ;) )

Wil je niet haasten ofzo hoor, maar schiet eens op man... :twisted:

28 aug 2008 8:20

Ook ik wil nog een filmpje in mekaar zetten, ik wacht alleen op nog wat beeldmateriaal.

BTW, kan ik hier ook foto verzoekjes indienen? Heeft iemand m'n 944 er mooi op staan :?: :?:
(die ene die 2 keer verkeerd reed omdat z'n kilometerteller niet oploopt... :roll: )

28 aug 2008 10:00

Pascal, Hartelijk dank voor deze leuke dag!!
We hebben erg genoten en het was weer leuk. Zijn toch een keer verkeert gereden door mijn fout :oops: Maar ook dat hoort er bij en maakt het geheel nog leuker. Heb zelf helaas geen foto's Kunnen maken.

Dank voor de Top dag!

28 aug 2008 10:01

Jurgen schreef:
paSCal schreef:(ik zal morgen kijken of ik een wat langere kan maken, heb heeeeeeeeeeel veel van die voorbij-rij scene's ;) )

Wil je niet haasten ofzo hoor, maar schiet eens op man... :twisted:
Ja..schiet eens op man! :twisted: Heb ik eindelijk een keer net zoveel PK's gereden als Peterson in 1978 is er geen foto of filmpje te vinden als bewijs :? :wink:
Typisch iets voor mij om het fototoestel de hele rit mee te hebben maar vergeet om foto''s te maken :oops:

28 aug 2008 10:43

Tja, zo heb ik er ook eentje zitten thuis, die nòg meer PK's had, maar ook niet vastgelegd inderdaad ;)

28 aug 2008 11:42

Ik heb een album gemaakt.

Por favor : http://s86.photobucket.com/albums/k114/ ... ?start=all

28 aug 2008 17:48

Mooie foto's Ruffie ! (thanx)

grtjs thomas

28 aug 2008 21:26

Als het goed is, komt er nog een filmpje van dicer, dus daar wacht ik even op. Ik krijg het zelf (tijdstechnisch) niet voor elkaar om een langere versie van mijn vorige filmpje te maken ;)... Nou maar hopen dat die hierboven wel lang genoeg is ;)

28 aug 2008 21:30

Mooie foto van de groene. :thumright:

28 aug 2008 21:42

Jantje van Leiden \":twisted:\" schreef: Ik krijg het zelf (tijdstechnisch) niet voor elkaar om een langere versie van mijn vorige filmpje te maken ;)...

:popcorn:

28 aug 2008 22:03

Jawohl, sie sind fertig! M'n foto's dan :wink: Laat even een reactie achter!

Hierbij de foto's van de Jubi-rit 2008!

(edit door paSCal: Zullen we alles maar gewoon bij elkaar houden? ;) )
Plaats een reactie