Goeiemorgen forummers!
Ben hier al een tijdje niet meer geweest. Wat gaat de vakantie snel eenmaal mensen weten dat je uberhaupt vakantie hebt.
Der is elke dag wel wat te doen en te beleven, niet normaal, wel leuk
2 weken terug heb ik mijn 1e skydive ongeval meegemaakt. Op zich allemaal zo erg niet, alleen wat te hoog geremd. Hierdoor ben ik met te grote snelheid weer herenigd met moeder aarde. De linkerhiel heeft de smak het meest opgevangen; ik ben meteen voorover gevallen. Hierbij moet mijn rechterbeen wat scheef hebben gestaan, mijn rechterknie doet dan ook het meest pijn. De linkerknie ziet wat bont en blauw maar echt pijn doet hij niet.
Het staan op de linkervoet gaat al een paar dagen weer goed (zonder noemenswaardige pijn), die rechterknie blijft nog wat vervelend doen. De dokter kon er toch niks ergs aan vinden, maar ik moet toch nog even langs het ziekenhuis om x-rays. Dit staat normaliter vanmiddag op de agenda.
Ook qua werk zit het goed. Mocht ook wel, want tegen dat ik herbegin zal ik 2 maand thuis gezeten hebben....
2 leuke contracten gewonnen, voor respectievelijk 3 & 6 maanden.
Die laatste opdracht is verlengbaar tot....3 jaar
Beiden betekenen ook een forse vooruitgang in verdiensten (van 100 tot 160EUR/dag meer).
Tegen mijn bday (mei 2009) hoop ik op een nieuwe wagen voor de deur
Ach ja, eerst maar weer eens kijken hoe alles loopt. Het verschil tussen theorie en praktijk kennen we onderhand al
Ik lees hier wel nog even bij op een later moment, nu ga ik wat slapen. Zit een beetje vast in een nachtritme de laatste dagen
Werk & mooi weer ze!