23 nov 2003 12:39
23 nov 2003 15:18
23 nov 2003 16:18
dirkie schreef:de plaatselijke onhafhangkelijke Porscheboer.
01 dec 2003 13:53
dirkie schreef:Jeroen914 schreef:Waar ga je het bestellen en wie gaat het inbouwen?
En wat gaat dat kosten?
Als ik je lijstje zo eens lees zit je incl. montage en remappen al snel over de 4000 eurootjes???
gr.
Jeroen
01 dec 2003 14:10
01 dec 2003 14:14
01 dec 2003 14:31
Jeroen914 schreef:Da's ex btw (16% in DE)
ex montage (ik schat een volle dag arbeid a 45 euro/uur)
volgens mij ook ex chip of re-mappen
en dan ontbreekt er volgens mij ook nog e.e.a. aan dat setje i.v.m. het verlanglijstje dat Dirk eerder poste
gr.
Jeroen
12 dec 2003 17:24
12 dec 2003 17:46
dirkie schreef:voor de liefhebbers van de Cup bypass'jes ...
Als het mijne toegekomen is lever ik ze jullie aan nog voordeligere prijzen ... kheb een vakman in de familie die ze probleemloos maakt in RVS ...
Details en prijzen volgen snel ...
Greetz Dirk
12 dec 2003 18:22
22 dec 2003 0:31
22 dec 2003 0:35
30 dec 2003 6:33
30 dec 2003 6:46
Robinson schreef:Jeroen, leuke site voor jou.
http://www.9mracing.co.uk/html/
Maar die ken je denkelijk al?
30 dec 2003 6:47
dirkie schreef:Zo zo ... het Cuppie hangt eronder ...
Was een leuke belevenis zoiets eronder vijzelen ... beetje probleempjes gehad met vastzittende moeren ... wat wil je na dik 12jaar ...
![]()
![]()
3 uurtjes rustig gesleuteld en vanmiddag gaan we testrijden ...![]()
Wordt vervolgd ...
dirkie
30 dec 2003 17:57
31 dec 2003 5:34
Robinson schreef:Voor filmpjes en sounds.
www.fabspeed.com
31 dec 2003 9:25
... dan gaat er een boel gewicht uit de 964 verdwijnen. De achterbankjes etc ... Heb me voorgenomen een poging te wagen er 50 a 60 kg uit te krijgen.
31 dec 2003 10:00
dirkie schreef:het geluid
Het contactslot omgedraaid hoor je meteen waarover het gaat ... en maar goed ook ... de 964 heeft nu een heeeerlijke maar zeker beschaafde grom ... kan het best omschrijven als een wat "holler" geluid.Vooral de lage tonen zijn toegenomen. Heb de halve weg met het raampie open gereden (frisjes). Nu nodigd de 964 helemaal uit om continue de toeren in te gaan. Rustig "cruisen" op de snelweg 140...160...180...+200... gaat nog steeds heel beschaafd...je merkt het wel ... maar het is zeker niet storend te noemen![]()
Beter merk je het als je het gaspedaal stevig doordruktDan weten omstanders dat er wel "wat aan de hand" is met je karretje ... nou niet om te zeggen dat het een hels lawaai wordt maar toch zit de diepe GrRRRrrom er stevig in
![]()
Stationair draaiende valt het allemaal wel mee ... een lichte toename van de db's is wel merkbaar maar weerom zeker niet storend of patserig.
Helemaal leuk wordt het als je tunneltjes inrijd ... dan is het een waar genot om de boxer achter je kont te horen roffelen ... want dat doet ie echt lekker "stevig roffelen".
Het gas loslaten als je uit de hoge toeren komt is echt pure fun ... het "plopploppergeroffel" is gewoon heeeeeeeeeeerlek![]()
![]()
Wat het geluid betreft ... EEN AANRADER![]()
Khoop dat ik hiermee nuttige info heb nagelaten voor mensen die het overwegen.
Gegroet
Dirkie
[/u]
31 dec 2003 12:53
Robinson schreef:Voor filmpjes en sounds.
www.fabspeed.com
31 dec 2003 13:20
dirkie schreef:Robinson schreef:Voor filmpjes en sounds.
www.fabspeed.com
Robinson lijkt wel mijn schoolmeester ... achter al mijn "posts" knalt ie links achteraan ...![]()
![]()
... das teamwork !!!
Greetz
Dirkie
31 dec 2003 16:45
31 dec 2003 16:56
31 dec 2003 16:56