Toerritten, clubmeetings, Porsche-dagen, evenementen, beurzen enz.
Plaats een reactie

12 sep 2008 21:02

Een bankrekeningnummer? Zo'n online dingetje? :mrgreen: :twisted:

Ik bel je volgende week Eric om het even over sponsoring te hebben
:wink:

12 sep 2008 21:12

Nu dus een off shore Rekening :oops:

12 sep 2008 21:19

Wij proberen er ook bij te zijn! ...Tot ziens in Veghel :wink:

13 sep 2008 0:07

Ohhhhhh go on then, I will be there.

2 meets in as many weeks next May.

Martin

13 sep 2008 10:18

Dit soort doelen kunnen niet genoeg gesteund worden.....ik ben erbij 8)

13 sep 2008 10:20

Hé Eric,

Het wordt voller en voller...... zo langzamerhand tijd voor een concept deelnemerslijst op de 1 pagina? :idea:

13 sep 2008 11:08

Er word druk overleg gevoerd met de org. (ik doe het niet alleen) :cheers:

nader bericht volgt.

13 sep 2008 11:42

I.o.m de org. is er besloten om geen pre inschrijving te openen.

Zodra deze website online is kan de inschrijving plaats gaan vinden. Houdt derhalve dit topic in de gaten.
LET OP: de leden die reeds in dit topic aangegeven hebben aanwezig te willen zijn op 10 mei 2009 zullen zich via de desbetreffende website officieel in moeten schrijven.

www.jumbo-exclusief.nl (nog niet online) ± 2 weken geduld :roll:

13 sep 2008 17:13

Rodger that! schreef:I.o.m de org. is er besloten om geen pre inschrijving te openen.

:cry:

Jumbo exclusief

13 sep 2008 20:07

Hoi Erik,
Een geweldig goed initiatief. Ik heb de datum genoteerd en ik zou het erg leuk vinden als ik door de inschrijving zou komen, Veghel is niet direct naast de deur, maar het evenement is zeker de moeite waard.

14 sep 2008 23:04

Hoi Wiebe, Ik heb zo'n lichtbruin vermoeden dat het wel goed komt :twisted:
Het zou tof zijn je daar terug te ontmoeten! als ik zelf door de selectie kom, natuurlijk :D

Groeten,

torig

14 sep 2008 23:05

goed idee,
is weer eens in de buurt 15 min rijden.

tot dan!!

17 sep 2008 19:07

ER schreef:Heel goed Eric! :thumleft:

In het kader van: "Alle tientjes zijn meegenomen!"; is er een rekeningnummer waar begunstigers wat kunnen storten? Of is/komt er een website van het evenement?

Donatie's kunnen vanaf nu gestort worden op :

rekening Giro 5726009
t.n.v jumbo exclusief
P/A Rijnstr 4
5463 JE Veghel.

17 sep 2008 19:16

Was dat rekeningnummer nog aan het bekomen van het zeilen (we hadden het gisteren verwacht :mrgreen: ) ?

Wil je ook eens, voordat het weer gaat vliegen, de bijhorende BIC/IBAN codes opsnorren voor me Eric? :)
Ik moet je nog gaan bellen erover, maar die info zal ik toch nodig hebben.

17 sep 2008 20:13

:bang: Sjaak heeft één been is is net ff de marathon aan het hinkelen... ff geduld als ie terug is hoor je het van mij :roll:

17 sep 2008 21:54

:zwbl: jaques werd net tussen 2 vriendjes van koos weer thuis gebracht :zwbl:

Hier je begeerde iban nr : iban nl67pstb5726009 :wink:

17 sep 2008 22:29

leuk n meeting 10 minuten rijden van huis ik zal er zeker bijzijn

18 sep 2008 6:22

Geen idee waar velp N BR ligt :oops: :oops: :oops:

18 sep 2008 7:44

Rodger that! schreef:Geen idee waar velp N BR ligt :oops: :oops: :oops:

10 min met n porsche bedoel ik :D
Uden Reek Velp :D :D :D

18 sep 2008 21:13

:shock: aan de andere kant van de weg :oops: Ik kom nog steeds in Braboland dorpjes tegen waar niemand het bestaan van weet :roll: :wink:

25 sep 2008 17:54

Na wat "kleine" strubbelingen met de gemeente :roll: zal de vergunning voor het evenement "met spoed" door de gemeente Veghel worden verstrekt :mrgreen:

Tevens vragen wij voor een van onze Belgiesche "grote" sponsors een aantal wagens om wat Gasten mee te kunnen laten rijden met de tourtocht :lol:

Deze rijders zijn verzekerd van gratis verzorging en deelname aan de tour-tocht :lol:

PB me als je een passagier wilt meenemen :lol:

website nieuws : geen , hopelijk binnen 1 week :roll:

25 sep 2008 18:07

Eric, ik bekijk het even nog met mijn zakenpartner hoe hij zijn sponsering ziet & wat hij van die rit voor zijn zakenrelaties verwacht.

Zoals besproken, hopelijk verwacht hij niet met een bus meerijders te kunnen toekomen, maar dat zal wel snor zitten.
We zijn uiteindelijk géén Nederlanders :clown:

Ik hou je op de hoogte! Op voorhand dank.
PS: wat variatie in het rijgeweld zou geweldig zijn. Misschien ook een ideetje om de gasten een keertje of 2 van wagen te laten veranderen tijdens die rit? Nu ja, ik bekijk even wat Bart ervan verwacht & koppel dit terug naar jou. Dan zeg je maar of het haalbaar is. Bedenk misschien -gelet op specifieke wensen en...inzet...van andere sponsoren maar- wat voor prijskaartje daaraan voor jullie zou vasthangen. Dan weet ik alvast of de verwachtingen langs beide kanten kunnen matchen ;)

PPS beschik je eigenlijk over sponsorcontracten?
Ook voor mijn boekhouding zou dit wel prettig zijn.

25 sep 2008 18:16

Een rit in de F1 zal er niet inzitten :roll: alhoewel ik niet in zijn portemonee(beurs) :lol: kan kijken :wink:

voor de overige vragen daar kom ik nog op terug :wink:

25 sep 2008 18:43

Mooi om te horen dat de vergunningen rond zijn 8)

25 sep 2008 19:12

Is een mooi verhaal :twisted: en zal dat maar niet beschrijven :wink:
Plaats een reactie