Toerritten, clubmeetings, Porsche-dagen, evenementen, beurzen enz.
Plaats een reactie

20 dec 2004 0:53

Graag gedaan erwin !!Volgende keer gewoon weer !!

En nogmaals chapeau Harald
Anne heeft gelijk het was gewoon super punt uit!! :shock: :D :D

20 dec 2004 1:12

Hmmm... kweenie hoor. Had me aangemeld om dat het me wel leuk leek... effe een bakkie leut met een paar jongens van het forum...
Je kent dat wel, beetje ouwehoeren over auto's, rondje om de kerk, een vette hap bij het plaatselijke friet kot. Gewoon gezellig, intiems sfeertje...

Kom ik vanmorgen op de afgesproken locatie aanrijden staat fokking half internettend Nederland daar op de parkeerplaats te ronken :shock:

De lol is er dan natuurlijk wel een beetje af met dit soort M E G A - E V E N E M E N T E N :roll:

:mrgreen:

gr.

Jeroen

Dirk, bedankt voor het mee rijden
Shark/Pascal, bedankt voor de sticker, zal 'm een mooi plaatsje op de Honda geven :D
Enne... Hmmm... er was nog iemand om te bedanken. Kan er even niet op komen... later misschien :wink:

20 dec 2004 1:29

Lou schreef:Effe datumpje prikken voor volgend jaar?

Nogmaals: Topklasse Harald!, van begin tot eind.

Ja, wat dachten we allen van een "Ardennen" rit, georganiseerd door (één van) onze geliefde ZuiderBuren? :idea:

Kijken of ze ons alleen met "10 voor taal" de baas zijn, of ook met ............. :?:

Ciao

20 dec 2004 1:31

Ivo964C2 schreef:
kevin-GT schreef:Ivo ook jij heel erg bedankt, zonder jou was ik er waarschijnlijk niet geweest
Any time Kevin!!! :wink:

:?: : Ivo de pappa van Kevin....? .... dat is Nieuws :!:

:wink:

20 dec 2004 5:14

ErikE schreef:
Lou schreef:Effe datumpje prikken voor volgend jaar?

Nogmaals: Topklasse Harald!, van begin tot eind.

Ja, wat dachten we allen van een "Ardennen" rit, georganiseerd door (één van) onze geliefde ZuiderBuren? :idea:

Kijken of ze ons alleen met "10 voor taal" de baas zijn, of ook met ............. :?:

Ciao

Is verleden jaar een tijdje lang sprake over geweest ...
Deze zomer dan toch maar een keertje in elkaar puzzelen ...

Ik weet er wel al de mega weggetjes liggen uit men motor verleden ... :wink:

De vraag is of dat iedereen het er voorover heeft om de voor-verplaatsing te maken naar de Ardennen ... :?

Dirk

20 dec 2004 9:03

ErikE schreef:
Ivo964C2 schreef:
kevin-GT schreef:Ivo ook jij heel erg bedankt, zonder jou was ik er waarschijnlijk niet geweest
Any time Kevin!!! :wink:

:?: : Ivo de pappa van Kevin....? .... dat is Nieuws :!:

Wat ben jij nog scherp zeg! :D

Henk-dielekkerronddezetijdalinbedlagvanwegedefantastischedagervoor-C2C

20 dec 2004 9:06

dirkie schreef:
De vraag is of dat iedereen het er voorover heeft om de voor-verplaatsing te maken naar de Ardennen ... :?

Dirk

De vraag is, of jij al die een Ollanders de dag ervoor al met een tentje in je achtertuin wil hebben? :roll:

20 dec 2004 11:08

horn schreef:Maar hier kan ik wat mee. Nog meer opbouwende punten van kritiek?

Niet echt kritiek, maar buiten de omdraaibare name-tags mss volgende keer ook een tag (en dan niet die van een graffiti-meeuw) op elke deelnemende Porsche ..... nu moest ik elke keer vragen: Uh ... wat voor auto heb jij :?: :roll:

20 dec 2004 11:41

M'n eerste rit en meteen super!!!!

Horn, superbedankt voor alles!!! :!:
Ook voor het nog last minute regelen van mijn inschrijving :oops:

Het weer, de route, de omgeving, de auto's en hun eigenaren, alles was super!

Als ik binnenkort even tijd heb zal ik nog even wat foto's uploaden.

20 dec 2004 14:09

Geert schreef:M'n eerste rit en meteen super!!!!
Horn, superbedankt voor alles!!! :!:
Ook voor het nog last minute regelen van mijn inschrijving :oops:
Het weer, de route, de omgeving, de auto's en hun eigenaren, alles was super!
Als ik binnenkort even tijd heb zal ik nog even wat foto's uploaden.

Da's te vrijblijvend Geert; als het om foto's gaat 'moeten' ze snel geplaatst worden......

20 dec 2004 16:15

ErikE schreef:Da's te vrijblijvend Geert; als het om foto's gaat 'moeten' ze snel geplaatst worden...... :wink:

:lol: :lol: :lol: :mrgreen:

20 dec 2004 20:02

Geweldige dag gehad!

Was buiten zo koud, dat ik voor het eerst happy was met het lauwe briesje uit mijn verwarming!

20 dec 2004 20:28

Mr. Book schreef:
ErikE schreef:Da's te vrijblijvend Geert; als het om foto's gaat 'moeten' ze snel geplaatst worden...... :wink:

:lol: :lol: :lol: :mrgreen:

Foto's staan als apart onderwerp bij de evenementen en meeting afdeling. Dan weet iedereen dat ze ge-upload zijn. 8)

21 dec 2004 0:08

Jeroen C3.0 schreef:Geweldige dag gehad!

Was buiten zo koud, dat ik voor het eerst happy was met het lauwe briesje uit mijn verwarming!

Watje :ba: :wink: :ba:
Oeps, liet me effe gaan....................

21 dec 2004 9:57

Lou schreef:
Jeroen C3.0 schreef:Geweldige dag gehad!

Watje :ba: :wink: :ba:
Oeps, liet me effe gaan....................

He Lou, pas op he, want jij was een van de weinige met een Targa die DICHT was... Dusse, hoe dat zit met dat watje ;)

Afbeelding

21 dec 2004 10:35

1-0 voor paSCal
kom op Lou.

21 dec 2004 10:51

ErikE schreef:
Anne -diesteedsmeergezichtenzietenersteedsvakergeennaambijkanbedenken- 2.7

Onzin: gewoon de name tag aan 2 zijden bedrukken, want die waaide steeds op de blanco kant....
(toch een puntje van kritiek gevonden, Harald :lol: :wink: shame on me!)

da's eigenlijk een goed idee, want zo'n prikkertje ergens op mijn leren jas, ik zie het nog niet zitten

en welke auto hoort bij welke forummer? sommigen hadden het in de gaten: de grote envelop van Horn gewoon onder de voorruit leggen!

21 dec 2004 20:14

fo schreef:1-0 voor paSCal
kom op Lou.

Had ik een goede reden voor, 2 zelfs.

1. Mijn dak is kapot en geplakt met Ducktape, dus ik kon het niet plooien c.q. opbergen.

2. Had achteraan nog een klein jochie zitten, dat finaal zou diepgevroren zijn na dit ritje(+- 480 km).

Nog een derde reden: al es gezien hoe een Porsche met open targadak er uit ziet na een aanval van een stelletje Hollandse meeuwen?? :wink:

21 dec 2004 20:16

Lou schreef:Nog een derde reden: al es gezien hoe een Porsche met open targadak er uit ziet na een aanval van een stelletje Hollandse meeuwen?? :wink:

Vooruit, het is je vergeven ;)
Plaats een reactie