Zo, ben inmiddels ook redelijk bijgekomen en heb de rit nogmaals beleefd bij het uploaden van de (271!) foto's! Wat een SUPERWEEKEND. Was echt tot in detail (->roadbook, eten, mooi weer) erg goed geregeld. Dus allereerst hulde voor de organisatie! Tjeu & Mike:
Al met al zo'n 1200 kilometers bij kunnen schrijven op m'n teller en ze waren het (op de files en wegversmallingen na) allemaal meer dan waard. De heenreis verliep goed (samen met Ingo en Jan Willem) ookal was het weer wat minder. Het buffet 's avonds was erg goed te eten, met typisch Duitse Schweinfleiß-dingen en andere lekkernijen. Met mysterieuze ananasringen van Mike als toetje was dit maal meer dan compleet. Dit alles nog even afgevuld met enkele Weizeners en toen horizontaal.
Wekker om 07.30. Toen ik de gordijnen openschoof verscheen er direct een blije grijns op m'n slaperige hoofd: strakblauwe lucht! Goed ontbeten en toen de plaatselijke bevolking hun zondagochtendrust ontnomen door de motor alvast warm te laten draaien (en met mij nog 31 andere

). Achja, gebeurt er daar ook weer eens wat in dat 60+ dorp
Toen fris aan de rit begonnen en in het begin was dat nog een mooie optocht van ruim 30 Porsches die gemoedelijk door het prachtige landschap slingerde. Maar al snel vielen er gaten in die optocht, door andere auto's, snelheidsverschil, sanitaire stops, dorstige zescilinders en een enkele keer een verkeerde afslag (hoe is het mogelijk vraag je je af met zo'n uitmuntend roadbook, maar vooruit).
Twee pitstops op erg panoramische locaties zodat het daar goed toeven was. Vooral de tweede! Dit omdat ik daar een ritje in mijn droom-911 heb mogen maken!

De 997 van Jan Willem. Ik ga hier verder niet beschrijven wat dat met me deed want dan heb ik nog wat pagina's nodig.. Maar mijn grijns sprak boekdelen aldus mijn vriendin
Het derde deel van de rit was het leukst vond ik. Ik reed in een snel groepje mee (grijze GT3 en Belgische blauwe 996) die ik soms maar moeilijk bij kon houden, maar dat was wel even fijn sturen zeg! Heerlijk!
Moe maar voldaan aangekomen en in de Weinstube een rumpsteak naar binnen geschoven, wat van het uitzicht genoten, en van Tjeu, Mike en Peter die een parkeerbeheerster overspannen hebben gemaakt
Samen met de Zuffenhausenrit naar de Porschefabriek met afstand de beste Porscheforumrit ooit voor mij (en mijn vriendin)!
Nogmaals dank voor de tijd en energie die jullie hierin hebben gestoken & tot snel weer!
PS: ik daal zaterdag alwéér richting de Eiffel af om de P nogmaals uit te laten, maar dit keer op de Nordschleife
En dan nu: (lekker veel) plaatjes!