Praat hier met andere bezoekers over Porsche gerelateerde zaken.
Plaats een reactie

22 sep 2008 13:14

laat ons eens meegenieten man vertelvertel wat voor gt2 :?:


993

996

997

22 sep 2008 14:25

996 , was dat een leuk speelgoed :shock:

22 sep 2008 15:15

Op de terug weg van Bart. Gladgepoetste P gaat zeker 5 kmu harder... :wink:
Net voor grens bij Meer acher een Audi aan bij 220 maar weer het gas los.
Kan nog harder denk ik, maar dat doen we wel eens in D.

22 sep 2008 15:17

Ik weet, uit eigen ervaring, wel zeker dat ie nog veel harder gaat. :wink:

22 sep 2008 15:51

Vorig jaar op weg naar de porschemotion. Hij heeft nog harder gelopen maar toen moesten we al weer in de remmen. Hij slaat net na de 7000Rpm in de begrenzer. Overgens wel een hele toffe ervaring. Een bonk herry achter je en de hel gaat los tot ver na de laatste cijfers op Km teller.

Afbeelding

Met de 964 nog geen ervaring met de top.

22 sep 2008 16:03

Ja die 3.2'tjes blijven maar doorgaan. De mijne liep ook gewoon uit de (km/u) schaal. :lol:

23 sep 2008 1:21

Rodger that! schreef:Ik heb alleen niet zoveel "snelheidsbeleving"


Wanneer is deze gefilmd Eric? In de regen naar Assen toe gingen we wel sneller :)

Ivm de GT2: TERING :!: Begin hem méér en méér te waarderen. Die achterspoiler kon ik zo op de mijne denken :) Die gekleurde velgen, daar ben ik nu ook al aan gewend. Dat geluid!!! Die acceleratie!!!
Ik gaf plankgas en leek wel stil te staan. "170...ik kom niet dichterbij" "190...hij rijdt nog steeds weg" ----> "240...hamlappen! ik kom nog steeds niet dichterbij". Toen heb ik 't maar voor bekeken gehouden op dat baantje.

23 sep 2008 12:20

soepkip 964 schreef:
zuugnap schreef:
Piet schreef:En zéker op een lang stuk Autobahn (want daar is het in ieder geval verantwoord) :roll: 8)


psies en wel s'nachts 8)

Afbeelding


He zuugnap en je had ook nog je cruisecontrol (op de foto te zien)aanstaan. Dat is pas cool. gr.


Ha, maar wel met Radio 538 aan zo te zien !!

23 sep 2008 14:56

En 330 kilometer op een tank is niet verkeerd met die snelheid! :wink:

23 sep 2008 23:21

Hmmm, heftige momenten in de cockpits dussss....

Ik ben niet verder gekomen dan 230 op de A6. Is ook wel genoeg wat mij betreft. In NL wel te verstaan. Ik zie dan ook uit naar 9/11 .... :P

23 sep 2008 23:24

je moet de coentunnel een nemen met die snelheid richting zaandam, word het ineens een heel spannend stuk weg. :twisted: 8)

robert

23 sep 2008 23:33

rob964.c4 schreef:je moet de coentunnel een nemen met die snelheid richting zaandam, word het ineens een heel spannend stuk weg. :twisted: 8)


Is idd mooi stukje asfalt nadat je net 10 minuten met 80 km/u hebt gereden. Maar 230 heb ik nog niet gedaan.

Wel 200+ in de Velsertunnel na een mooie kitesurfsessie in Wijk aan Zee ... Dat is iedere keer weer adrenaline op adrenaline ...!!!

24 sep 2008 0:34

kitesurfen machtig mooi om te zien.
dal lijkt mij echt een super kick geven.

robert

24 sep 2008 2:12

In de westerscheldetunnel (aan Goes) kan je ook mooi 260+ halen.
Alleen krijg je dan -wéééken later pas- ook wel (onverwachte) post :clown:

Zuugnap's foto is toch een van de betere :) Mede door de cruisecontrol die aanstaat :thumleft:

24 sep 2008 15:57

Max speed is daar toch 100. Die post zal dan ook nog wel een aardig staartje hebben.

24 sep 2008 16:09

Juist daarom dat ik het hier plaats :evil: :cry:
(400 & 260 eur :( :( :( )

24 sep 2008 16:09

En je rijbewijs kwijt (= het staartje).

24 sep 2008 18:38

Euh neen. Ben Belg hé. Kan geen rijbewijs inleveren aan Nederland dat mij in eerste instantie niet toebehoort (behoort toe aan vadertje Staat).
't Is al duur genoeg zo. "Kom er daarmee vanaf". En 'k weet nu dat er trajectcontrole is, grmbl. :shock:

Dus eh... let op met in tunnels spelen :oops:

24 sep 2008 22:33

Op weg naar de 1001 kurven tour, toen ik Gert in de spiegel aan zag komen weer even geplankt. Eerlijk is eerlijk het ging bergaf maar daar staat tegenover dat ik van het gas af moest vanwege snelheidsbeperking naar 100 km/h en een bocht icm een vochtig wegdek.

Ik was helemaal blij want ik zag op de teller net iets over de 290 km/h. later de film beelden bekeken en toen zag ik op de tomtom 264km/h staan.
Afbeelding

Ik was diep diep teleurgesteld. Nog steeds niet de fabrieks top bereikt, dat zou dus op de teller ca. 300 km/h moeten zijn.
264 km/h vind ik niet schokkend veel, als ik bedenk dat ik de tomtom in de familie diesel relatief relaxed op 235 km/h krijg.

24 sep 2008 23:09

was niet zo,n dynamische snelheid zeg maar :shock: :mrgreen: :wink:


ik reken altijd minus 10% :wink:

24 sep 2008 23:24

Knuppel in 't hoederhok :twisted:

Da's toch geen kunst jongens (m/v) dat knallen met dat nieuwe spul :wink:

Moet je eens 230-240 (op klok) rijden in een 73'er old skool...., da's pas heavy man. :shock: Brrrrr.

25 sep 2008 0:26

Do dat zijn géén verkeerde waardes :shock:
Niet veel dat je dat nadoet, alleszins :res:

25 sep 2008 2:07

Do993tupperware schreef:Nee , die waardes zijn op zich niet verkeerd , maar hij zou volgens opgave ruim 600 moeten hebben , althans zo heb ik hem wel gekocht
Maargoed over enkele weken gaan we het weer proberen , en dan met een juiste koppeling/drukgroep die het hopelijk wel houdt
Always blame de clutch. Gewoon dat pedaal verder intrappen! :wink: :lol: 8)

Zelf heb ik niet harder gereden als 160. :lol: Ik rij heel netjes. :lol: Meerijden ging al wel wat harder. Vorig jaar 329 kilometer per uur met de 996 Turbo met Techart-chip van aero, 220 met een Carrera GT, met Gert in de GT3 ging het ook rond de 200 volgens mij op Zandvoort. Ook op Zandvoort, in een 996 GT3 RS met 220. Ohja, de Audi TT reed best makkelijk naar de 200. :lol:

25 sep 2008 3:29

220 met een Carrera GT??
Hij vond de 3e versnelling niet of zo? :mrgreen:

25 sep 2008 9:35

MetalGreen911SC schreef:Knuppel in 't hoederhok :twisted:

Da's toch geen kunst jongens (m/v) dat knallen met dat nieuwe spul :wink:

Moet je eens 230-240 (op klok) rijden in een 73'er old skool...., da's pas heavy man. :shock: Brrrrr.


Op weg naar Renntech 240 op de klok aangetikt met de mijne (76-er)... Ik denk dat hij op de klok nog wel iets verder kon, want ik moest gas los laten...
Plaats een reactie