Vertel hier over jezelf.
Plaats een reactie

26 sep 2008 8:26

of wat sneller.....vergeet CandC niet...as zondag.. :wink:

26 sep 2008 8:48

Zozo, mooie P hoor......en de RS4 natuurlijk niet te vergeten! Lekker dik kontje heeft zo'n 4S, hè! Veel plezier met de Porsche!

26 sep 2008 17:11

Nou de foto's zijn geknipt en staan in mn album... een rijverslag volgt... heb het nu te druk met andere dingen..... rijden bijv.... :D :D :D

Re: Nieuw.. 993 4S

26 sep 2008 17:18

TheHuge schreef:... en er een nieuwe becker in laten zetten ...

AfbeeldingAfbeelding

Neem van mij aan dat beter in het dashboard kan en nu wss niet op de steuntjes achter het dashboard ligt, maar er tegen aan :idea:

26 sep 2008 17:24

En dat zegt de Beckers expert dus ik zou maar luisteren!!! :mrgreen:

26 sep 2008 17:28

Oog voor detail :wink:
Zou inderdaad goed kunnen, omdat het inbouwcentre er nog een andere gps antenne op moet aansluiten, die volgens mij onder de hoedenplank geplaatst moet worden.. zal het voor de zekerheid nog even navragen..

26 sep 2008 17:35

TheHuge schreef:.. een andere gps antenne op moet aansluiten, die volgens mij onder de hoedenplank geplaatst moet worden..

... de meeste inbouwbedrijven knallen de antenne gewoon op de rechterhoek van het dashboard :arrow: maar je hebt gelijk (en je goed ingelezen hier?) dat de mooiste en beste plek onder de hoedenplank is :wink:

Antennekabel is wss te kort - mocht dat zo zijn - koop dan geen verlengkabel, maar 'n antenne met langere kabel ... die is namelijk goedkoper dan de verlengkabel zelf :idea:

Midden onder de hoedenplank heeft de antenne de beste ontvangst - dit komt o.a. door de hellingshoek (en het formaat) van de achterruit ...

Succes :!:

26 sep 2008 17:42

Zo hebben ze mij bij het inbouwcentre ook uitgelegd.. volgens mij hebben ze er ook een hirschman antenne voor besteld. Moet goedkomen..
Plaats een reactie