Praat hier met andere bezoekers over Porsche gerelateerde zaken.
Plaats een reactie

24 okt 2008 16:23

Aha, weer iemand met de poor-mans-guide-michelin :mrgreen:

24 okt 2008 23:18

is wel waar inderdaad, dat die subtop het dan moeilijker krijgt.

Maar, het klinkt wat sceptisch, ik denk dat ook die top het binnenkort aaridg moeilijk krijgt. En, hoewel ik het zou betreuren, zou het mij toch niet heel erg verbazen als hetzelfde opgaat voor de Porsche-verkopen, zowel nieuwe als klassieke/2e hands.

(Ok ok, zou er best wel een bij willen hebben, dus ja, dan moet je een beetje onrust zaaien in de markt toch 8) :lol: )

24 okt 2008 23:29

HV schreef:
(Ok ok, zou er best wel een bij willen hebben, dus ja, dan moet je een beetje onrust zaaien in de markt toch 8) :lol: )
Inderdaad dat zakken,van vooral de 997, kan me niet snel genoeg gaan. :twisted: :mrgreen:

25 okt 2008 14:16

Het zakken van de prijzen van ALLE 911-jes kan mij niet snel genoeg gaan.......... :twisted: :twisted:

26 okt 2008 22:07

Een tip bij aankoop. Zet alle afspraken goed zwart op wit. Kijk of de schriftelijke garantiebepalingen overeenkomen met wat je mondeling tijdens het maken van de deal hebt afgesproken. Ze hebben daar namelijk standaard bepalingen waarbij bijvoorbeeld gebreken aan de airco worden uitgesloten.

Natuurlijk zijn de prijzen wel onderhandelbaar net als bij iedere handelaar. Je zult toch bij inruil sowieso moeten onderhandelen. Ik heb nog nooit ergens meegemaakt dat er niet te onderhandelen valt.

27 okt 2008 0:08

Teun schreef:Je zult toch bij inruil sowieso moeten onderhandelen. Ik heb nog nooit ergens meegemaakt dat er niet te onderhandelen valt.

Dan wordt er onderhandeld over de inruilprijs voor jouw auto, niet over de verkoopprijs van de te (ver)kopen auto.

27 okt 2008 7:59

er wordt toch onderhandeld over het bedrag dat je bij moet betalen? zal je roesten of dat de prijs van de koopauto of van de inruilauto is, toch?

27 okt 2008 8:37

Kijk, Horn is (b)lijkbaar een van de weinigen die het snapt :mrgreen:

27 okt 2008 12:39

Precies! Het gaat er altijd om wat je dient bij te betalen. Dus er wordt altijd onderhandeld!

Vaste prijzen verhaal is gewoon een PR-trucje om verlaging- en bekendmaking van de prijzen te verklaren.
Plaats een reactie