Hier kun je praten over alles wat niets of weinig met ons merk te maken heeft.
Gesloten onderwerp

26 okt 2008 11:26

Diesel bijmengen met benzine in de winter gebeurt wel meer. Dit is om uitvlokking te voorkomen. Een beetje benzine lijkt me dus niet erg.

26 okt 2008 11:32

Mogguh. Zometeen in de auto op weg naar de DSC finaleraces in Assen. Ff zien of we Gert nog ergens kunnen vinden, kunnen we gezamelijk forummer Marco aanmoedigen. Fototoestel gaat mee.

26 okt 2008 11:48

Een vriend van me is gisteren geweest. Was spectaculair. Had me een foto gestuurd van een mooie race Aston. Cor Euser reed weer de sterren van de hemel. Ik hoop dat daar beter weer is dan aan de kust!

26 okt 2008 22:53

Assen was leuk, hoop spectaculaire auto's en glijpartijen want drijfnat.
Helaas voor Marco niet zo succesvol, voor de pitsstop ging het goed, aantal auto's ingehaald, maar met teammaat Laurens aan het stuur toch wat schade. Marco komt wel met een uitgebreid verslag.

Foto's staan hier. Niet veel want accu was leeg. :evil:

Afbeelding

Marco, Linda en Gert - was weer top. :thumright:

26 okt 2008 23:44

Was zeker top!
Alleen de volgende keer eens zonder regen voor de verandering.. :lol:

27 okt 2008 1:05

Traveller69 schreef:En wat als er al bijna pure euro in het systeem zit. Kan het dan ook geen kwaad? Heb geen zin om 'm in de soep te rijden.

Groot gelijk, moderne diesels houden niet van benzine... veel te schraal. Ik weet niet hoe de TDCI is, maar veel diesels leggen inderdaad het loodje.

27 okt 2008 1:27

m :wink: afzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzz latahhhhhhhhhhhhhhhhh

27 okt 2008 7:28

Goeiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiemorgen :D

Weer wakker, aan de koffie en lekker een weekje werken voor de boeg

27 okt 2008 7:36

en hele goeie smorgensssss.

Bakkie pleur weer in de aanslag.

Maar euh.......klopt die tijd wel op het forum? :roll: om pijnlijke vergissingen bij sommige forummers vandaag te voorkomen. :wink:

27 okt 2008 8:10

Bij mij kopt de tijd wel (na aanpassing in mijn profiel) :D

27 okt 2008 8:34

Goeiemorgen,

Veel plezier allemaal deze week.

@Boxy-en-ex-Boraman - bedankt voor de tip.

27 okt 2008 8:55

Selamat pagi, Mannen! :P

Kan me herinneren dat vroegah de mods de Forumklok een uurtje verstelden. Maar ach, ook zij hadden weekend.

Vreemd dat het opeens licht is 's morgens :wink:

Ik heb een lekkere drukke week voor de boeg.

Ik zal nog even een rondje verse koffie en thee achter laten!

Fijne maandag, allemaal. En werk lekker!

27 okt 2008 9:03

Dat uurtje eerder licht vind ik niet erg, maar het is ook een uur eerder donker. Eigenlijk komt het er nu op neer dat ik met donker wegga en met donker weer thuis kom.

27 okt 2008 9:07

Als je nou de juiste brandstof in je auto kiept, ben je misschien al vóór het donker thuis! :mrgreen: :mrgreen:

27 okt 2008 9:08

Bedankt voor de koffie Lydia, en allemaal een goede morgen gewenst.
En straks naar Timo om nog wat aan de Porsche te gaan werken.

27 okt 2008 9:18

Lydia schreef:Kan me herinneren dat vroegah de mods de Forumklok een uurtje verstelden.

Lijkt me heel sterk. Kunnen we niet nl. Hoe graag ik het ook zou doen. :wink:

27 okt 2008 9:42

Lydia schreef:Als je nou de juiste brandstof in je auto kiept, ben je misschien al vóór het donker thuis! :mrgreen: :mrgreen:

:cry:

Ik dacht dat vrouwen altijd zo gevoelig en meelevend waren :? ach, als man begrijp ik toch niets van vrouwen.

27 okt 2008 11:43

Ik ben hártstikke gevoelig en medelevend. Kopje muntthee, Patrick? :mrgreen:

Ach, ik als vrouw snap ook niets van vrouwen ... :wink:

27 okt 2008 11:53

Ja lekker, muntthee heb je ook nog spekkoek? daar maak je het wel goed mee :D

Dus aan jou kan ik ook al geen uitleg vragen over vrouwen, da's nou jammer.

27 okt 2008 23:56

Ik ben zeker druk met andere zaken, maar tijd voor een glaasje met jou heb ik wel! :wink:

Ik kan niet 'voegen' maar ik ga zo wel mijn bedje in ... :mrgreen:

28 okt 2008 5:53

Afbeelding

28 okt 2008 7:20

sjeemig boxi dat zijn toch gene christelijke tijden 8)

28 okt 2008 7:36

mogge @ all... ff lekker wakker worden voor sommige : http://www.telegraaf.nl/telesport/autos ... tml?p=24,1

lees maar met een bakkie :twisted:

Zo nu ff werk afbellen ivm een stijve nek .... kan geen 2 cm opzij kijken :cry:

28 okt 2008 7:43

mogge gosaahhh rosjerr kwam jij ook nog vrijdag ff buurten? :wink: ik voer je wel met je stijve nekkie :wink:

28 okt 2008 7:54

Zuug, ik ben al blij dat ik vooruit naar me scherm kan kijken :twisted: en ik dacht dat dat een besloten feestje voor jullie buitenlandgangers was : :shock: .
Ik wacht ff me nekkie af.... kreeg net warme kersenpitten in mijn tere nekje gelegd :roll:
Gesloten onderwerp