Hier kun je praten over alles wat niets of weinig met ons merk te maken heeft.
Plaats een reactie

16 okt 2008 14:13

Heb net deze gekocht en ben er errug enthousiast over. :wink:
Afbeelding

16 okt 2008 18:06

verleden zaterdag ook het nieuwe luchtje geprobeerd: antwoord van vriendin (28j) : "beetje ouwe mannetjes geur, maar zal wel eigen aan het doelpubliek zijn. " :D :D :D
Ik hou het dus maar bij Chrome van Azzaro, worden ze net iets wilder van :twisted:

17 okt 2008 23:20

barolo schreef:Heb net deze gekocht en ben er errug enthousiast over. :wink:

We hebben er net bij een aantal klanten van ons een aantal uitgerold. Ook al MailforExchange goed aan de praat? (niet zo moeilijk). Heb zelf de E66, de slider-tegenhanger, moet zeggen dat het een TOP toestel is, alleen nog even fatsoenlijk met Bluetooth aan de BMW hangen ;) (lees: langer dan 10 minuten praten is wel prettig)

18 okt 2008 15:40

net zo'n philips Aurea Flat TV 42 inch gekocht (nieuw model zonder zwart frame en glasplaat) echt super gaaf om een filmpje te kijken 8)

22 okt 2008 17:07

Op de kop weten te tikken voor een "spot"prijs (vergeleken met recente marktprijzen..) en zojuist ontvangen, met dank aan een bekend forumlid. :thumleft:

Bij intimi is dit apparaat bekend als de Baby Orpheus.

AfbeeldingAfbeelding

Blijft een verbazingwekkende techniek (zie "doorkijk" foto).
AfbeeldingAfbeelding

Zo blij als een kind... :lol: :wink:

22 okt 2008 17:33

En wat doet het dan? Ik heb geen idee... Iets met muziek?

22 okt 2008 18:06

Da's goed geraden. Afbeelding:wink:

Afbeelding

22 okt 2008 19:08

1000 GBP ????? :shock: :shock: Wow... veel plezier ermee...

22 okt 2008 19:40

Dat was in'95... maar gebruikt is dat inderdaad nog steeds zo'n beetje de marktprijs. :shock:

Had ik er nooit voor over gehad en ook niet de helft, laat ik het daar bij houden. :wink:
Laatst bijgewerkt door Jort op 22 okt 2008 19:42, in totaal 1 keer bewerkt.

22 okt 2008 19:41

Beetje stomme vraag - maar is het gewoon een koptelefoon....? :oops: (denk het niet...)

22 okt 2008 19:44

Koptelefoon met bijbehorende versterker, yep.

Ik vergelijk het een beetje hiermee: als ik het over de spiegelreflex heb, zegt de wederhelft: dat is toch achterhaald, veel te duur en te groot, tegenwoordig heeft een camera met zakformaat dezelfde kwaliteit.

:wink:

22 okt 2008 19:57

horn schreef:Beetje stomme vraag - maar is het gewoon een koptelefoon....? :oops: (denk het niet...)

Kan nog gekker :

Hifi-zaak schreef:De SENNHEISER ORPHEUS; Wereldwijd slechts 300 van gemaakt, waarvan er slechts 7 in nederland zijn.Wordt niet meer geproduceerd! De ORPHEUS is een buizenvoorversterker met bijbehorende hoofdtelefoon deels vervaardigd van hout, voor het beste geluid die een hoofdtelefoon ooit heeft geproduceerd. Nieuw koste de ORPHEUS fl. 25.000,00. Ons demo-model verkopen wij voor € 6.499,00

ben met de simpele HD650 al dik tevree :wink:

22 okt 2008 19:59

Aha, zoals een collega met een petjes Golf GTI zegt dat hij voor veel minder geld veel meer auto heeft dan mijn oude gebakkie... :lol: Goed gedaan Jort! Have fun!

01 nov 2008 19:36

Hebben mijn meiden vanmiddag voor de Wii gekocht. Veel beter dan het 1e tennisspel. Met bekende tennissers als Haas, Federrer en Monfils.
Figuren lijken verdraaid echt op de beroemdheden, inclusief hun typische bewegingen. Extra leuk: je kunt na het maken of verliezen van een punt een 'emotie' laten uitvoeren door jouw tenniser: bijvoorbeeld een huppleltje of gooien met een racket.

Afbeelding Afbeelding

01 nov 2008 19:55

Net gisteren gedownload - idd leuk spel :thumleft: Kids spelen nu steeds Familyski... ook leuk. Ik zoek nog een leuk racespel voor de Wii. :idea:

01 nov 2008 20:22

Net gekregen van PCG een USB Porsche stick , mooi materiaal gebruikt :idea:

01 nov 2008 21:15

Deze? Die is echt mooi!
Afbeelding

En jij krijgt die? :wink:

Harald: Voor jonge kinderen is Mario Kart een erg leuk spel. Voor oudere kinderen is Pro Street super, maar die is wel erg moeilijk!

Zoals je waarschijnlijk wel weet is er voor de Wii een stuurtje verkrijgbaar (de meiden hebben al die accessoires toen in één pack gekocht).

01 nov 2008 21:29

Nee mevrouw Lydia , deze is wel erg mooi , Heb de eenvoudige uitvoering , geen foto sorry .

Ja, gekregen van PCG , staan foto's op van de Porsche road show , was leuk . Ben echter niet echt fotogeniek :cry:

01 nov 2008 21:55

Gelukkig dan maar dat ik je 'in reallife' ga zien op 9-11 :wink:

01 nov 2008 22:46

Ik zal mn mooiste pak voor je aandoen :D

01 nov 2008 22:52

mario kart hebben we, spelen ze veel mee. stuurtjes, knuppels, tennisrackets, golfclubs en weet-ik-wat-meer slingert hier overal rond. voordeel van downloaden van spellen is dat je in no time heel veel hebt liggen (waar je niet mee speelt :wink: )

inzake die Porsche USB stick van jouw foto Lydia - hoort bij dat Porsche stuurtje. :idea: is hier al eerder over geschreven.

01 nov 2008 23:40

Tnx voor de tip Lydia, ben nu gelijk even de nieuwsgroepen aan het plunderen. Dochterlief heeft vanmiddag 2 uur op de Wii Fit gestaan, maar is ook helemaal gek van het standaard tennis. Dit zal ze nog leuker vinden!!

02 nov 2008 0:43

Als je een dochter hebt, vindt ze de "Boogie" en de "Boogie Superstar" vast ook geweldig!

02 nov 2008 1:17

Lydia schreef:Extra leuk: je kunt na het maken of verliezen van een punt een 'emotie' laten uitvoeren door jouw tenniser: bijvoorbeeld een huppleltje of gooien met een racket.

Jammer dat er geen McEnroe inzit, daar leer je nog eens wat van. :D

02 nov 2008 10:09

Lydia schreef:Als je een dochter hebt, vindt ze de "Boogie" en de "Boogie Superstar" vast ook geweldig!

AaHH!! Ik ga zo even "zoeken" :wink:
Dochter is bijna 9...
Plaats een reactie