05 nov 2008 12:56
05 nov 2008 12:59
ironpatje schreef:
als de kap dicht is,dan zie je bijna niks van opzij (zijruitjes in plastik....) en ze zijn ook niet waterdicht, je kan gewoon je hand steken tussen de zijruiten en de cabriokap
![]()
![]()
Mark (waar de auto's nu staan) zegt : jouw 914 rijd een stuk beter(betere, krachtigere motor + betere boite.....)
maar voor iemand met geld genoeg (of teveel) is het een heel mooi "speelgoedje"
05 nov 2008 13:18
05 nov 2008 13:26
05 nov 2008 17:10
ppp 356 schreef:ironpatje schreef:
als de kap dicht is,dan zie je bijna niks van opzij (zijruitjes in plastik....) en ze zijn ook niet waterdicht, je kan gewoon je hand steken tussen de zijruiten en de cabriokap
![]()
![]()
Mark (waar de auto's nu staan) zegt : jouw 914 rijd een stuk beter(betere, krachtigere motor + betere boite.....)
maar voor iemand met geld genoeg (of teveel) is het een heel mooi "speelgoedje"
Je zult je kennis over een Speedster wat moeten bijspijkeren![]()
Geen enkele Porsche Speedster is waterdicht.
Kan niet spreken over replica's, maar heb al verschillende ritjes gereden waarbij een 914 geen partij is voor de Speedster. (kan ook aan de bestuurder liggen)
Ze worden zo onderschat de Speedster en dat is vooral te wijten aan de replica's, ze zien eruit als een PORSCHE 356 Speedster, maar ze rijden totaal anders.
Je 914 zal waarschijnlijk beter rijden dan de replica die ze daar te koop hebben staan, maar daar kan ik niet echt over oordelen, ik heb namelijk geen rijervaring met een 914. Wil enkel maar duidelijk maken dat de uitspraak van Mark en van toepassing kan zijn op zijn replica's die hij heeft staan, maar zeker niet op een originele Speedster.
05 nov 2008 17:59
ppp 356 schreef:Kan niet spreken over replica's, maar heb al verschillende ritjes gereden waarbij een 914 geen partij is voor de Speedster. (kan ook aan de bestuurder liggen)
Wil enkel maar duidelijk maken dat de uitspraak van Mark en van toepassing kan zijn op zijn replica's die hij heeft staan, maar zeker niet op een originele Speedster.
05 nov 2008 19:21
Speedy356 schreef:
Eigenlijk rijdt een replica heel vergelijkbaar met een originele 356 Speedster zo weet ik uit ervaring en meestal zelfs beter!
05 nov 2008 22:21
ppp 356 schreef:
En ik wil de eerste replica nog zien die in de buurt komt van een goed gerestaureerde replica.
05 nov 2008 23:14