Praat hier met andere bezoekers over Porsche gerelateerde zaken.
Plaats een reactie

08 nov 2008 9:52

Ik denk dat je versteld zult staan hoe snel deze wagen weg is. Er is echt een publiek voor, wat waarschijnlijk anders tegen deze wagen aankijkt dan de gemiddelde forum bezoeker. Er is in ieder geval veel aandacht besteedt aan de wagen!! :wink: Jammer dat hij niet helemaal origineel meer is :roll:
Ik merk bij mijn helemaal originele 3.2 ook dat er veel mensen zijn die daar de meerwaarde niet van in zien.

08 nov 2008 10:54

Zolang jij zelf maar de meerwaarde inziet van jou auto, als jij er veel plezier aan beleeft is het lekker boeie wat een ander daar van vindt.
Ik denk dat een hoop forummers een mooie originele 3.2 wel weten te waarderen.

08 nov 2008 11:09

Helemaal mee eens!!
Wat ik wilde zeggen is dat wij misschien verbaasd zijn dat iemand zijn auto zo kan vernaggelen, maar dat veel mensen het ook erg mooi vinden. Ieder zijn meug!

08 nov 2008 11:18

ik zou liever in een niet-originele Porsche ( niet speciaal de deze...) die goed in orde is rondrijden,
dan in een originele waar vanalles aan scheelt

iemand die deze auto mooi vind zoals hij is zal waarschijnlijk (eerst zien, AKK ???) een goede auto hebben, wat de rest er ook van vind

08 nov 2008 11:25

Haa! ik voel een discussie onderwerp aan komen (of is dit al besproken?)

08 nov 2008 11:29

zal hier nog noooooit besproken zijn :roll: :lol:

08 nov 2008 14:03

Punt is , zoek een mooie echte en ga daar mee aan de slag om deze nog beter te maken ipv een smakeloze geknutselde auto , zal nooit fris en fruitig worden :wink:

08 nov 2008 14:11

en als je niet genoeg geld hebt voor een mooie echte, en om deze in orde te maken :?:

en met een geknutselde auto die je zelf wel mooi vind, en die je wel kan betalen,

toch de mening van anderen respecteren , en gewoon zonder porsche verder doen :?:

08 nov 2008 14:15

mooi of niet mooi :roll:
je kan l*llen wat je wil , maar wel mooi ff 291 pk-tjes onder de motorkap 8)
en dat voor nog geen 20.000 E :shock:

08 nov 2008 14:23

die 290 pk viel me ook op.

eerst maar een dyno testje zien.
zal waarschijnlijk wel zo gegaan zijn van:
luchtfilter +15 pk
nokassen +40
dempers +20

robert

08 nov 2008 15:19

ironpatje schreef:en als je niet genoeg geld hebt voor een mooie echte, en om deze in orde te maken :?:

en met een geknutselde auto die je zelf wel mooi vind, en die je wel kan betalen,

toch de mening van anderen respecteren , en gewoon zonder porsche verder doen :?:

Is ook wat voor te zeggen , echter vaak koop je ander mans ellende , oftwel een bodemloze put :cry:
Plaats een reactie