Hier kun je praten over alles wat niets of weinig met ons merk te maken heeft.
Plaats een reactie

09 okt 2008 22:06

ooit van de zoekfunctie gehoord? Of van Google? Succes :salut: :wink:

09 okt 2008 22:10

Mijn glimlach van vandaag:

Toen ik bij Bunnik op de A12 onder het infokrantscherm door reed en de melding zag

A12 ri Gouda 21 km file
A27 ri Gorinchem 13 km file

En me bedacht dat het vandaag 9-oktober-filevrij-dag was... :cheesy:

Ik heb nog een foto gemaakt met mijn telefoon, maar de zon stond helaas te laag...

05 nov 2008 15:03

Vanochtend zoon weg gebracht naar opa en oma!

Afbeelding

Ik heb het vaker gezegd, maar als de motor start dan een grote glimlach en dan zegt hij "rijden"!!! :D

p.s. op de achterbank staat trouwens een kwarktaart. 8)

05 nov 2008 21:48

Wimpie77 schreef:p.s. op de achterbank staat trouwens een kwarktaart. 8)

Na één keer remmen niet meer... :wink:

06 nov 2008 10:39

Dat viel wel mee! Gisteravond vroeg ik aan mijn schoonmoeder hoe ze de kwarktaart vond...

Zegt ze: "welke kwarktaart???" :oops:

Afijn... Iemand kwarktaart? :lol:

06 nov 2008 20:09

als ik elke woensdag weer die prachtige 911 Turbo (997) zie tijdens het krantlopen dan word ik vrolijk van :D

07 nov 2008 20:08

ironpatje schreef:
gast schreef:Typisch heb ik dat gevoel zeker ijzeren Pat?

( wat betekent: verschieten !! precies in het NL in uw context ?)

verschieten is idd schrikken (en niet ver schieten ... :roll: )

en ik schiet idd niet in m'n koersbroek :lol: (zie het nut er niet van in......(rare nederlanders) )

hahahaahahahhaha!!

horn schreef:leuk verhaal. geen idee wat het met de glimlach van vandaag te maken heeft. :?

hahahahahahaahhah, ik zie r de humor wel van in....ben net weer bijgekomen!!

08 nov 2008 19:48

mijn glimlach van vandaag... 8)

Afbeelding

08 nov 2008 20:12

Nieuw knipperlichtje op zo te zien een 964... ; ben blij dat jou zoiets al blij kan maken... :lol:

09 nov 2008 0:03

nope, knipperlichtje zat er al op... :cheesy:

09 nov 2008 0:30

geef harald nog wat te drinken :wink:

09 nov 2008 0:32

Nee, dat doen we in een ander draadje :wink:

Wordt 't trouwens geen tijd dat jullie ouwe mannen gaan pitten...morgen weer betijds op... :wink:

09 nov 2008 0:40

Zegt de grand old & bold dad :shock: :mrgreen: :lol:

09 nov 2008 1:16

ik dacht dat Horn z'n Porsche ging laten spuiten in het baby-blauw :?:

10 nov 2008 10:46

Na gister begrijp ik hem! :lol:

18 nov 2008 14:51

Mijn glimlach van vandaag:
Nam vanmorgen voor de verandering de P mee naar de zaak ipv de leasebak en hoorde voor mijn gevoel ineens een luider getik dan "normaal" in de motor. Heb de wagen nog niet zo lang en ben er scherp op, maar weet niet wat normaal is. Toch maar even bij Robert Visser langs gegaan. Die was zo vriendelijk om gelijk even bij de wagen te komen luisteren. Niets aan de hand volgens hem, volkomen gewoon geluid, hoogstens binnenkort kleppen laten stellen.... oef!!
Maar snel een afspraak maken...

22 nov 2008 1:07

Vanavond weer een glimlach moment:
Stond bij Roisin Murphy in de HMH vanavond (super concert, lekker freaken!!).
Er wordt daar dus gewoon gerookt.
Op een gegeven moment steekt een jongen voor mij een peuk op. Ik tik hem op de schouder en zeg: "U weet dat hier niet gerookt mag worden! Wilt u mee naar buiten lopen?"
De jongen zegt: "Nou, jullie zijn wel streng zeg, mag ik wel eerst even mijn jas pakken?"
Ik kwam niet meer bij van het lachen, toen gaf hij mij een hand en was blij dat hij bij het concert mocht blijven....

22 nov 2008 8:24

De ogen van Lisemijn na het vinden van een cadeautje in haar schoen.

22 nov 2008 8:50

TotMbo: Wat zit je nu weer te lachen :twisted:

wat er gebeurde : zit ik net dit topic te lezen, start TotMbo de pc naast mij ... hoor ik %$#%$ naast me en ze vloekt bijna nooit :shock:
De pc geeft een blauw scherm met een hoop cijfertjes erop en verder nix meer :roll: wijs ik haar nog op dit topic :wink: en ik zeg dan start je hem toch opnieuw op .... zo gezegdt naar 3x het zelfde probleem loopt ze al &^&$$%#$ weg de keuken in waarna ik de pc opstart en jahoor hij doet het gewoon :roll:

net dat zei de kamer inloopt hoor ik dus bovenstaande :arrow:

22 nov 2008 8:51

Erick schreef:De ogen van Lisemijn na het vinden van een cadeautje in haar schoen.

Dat heb je er zelf in gedaan man! :twisted: :lol:

22 nov 2008 10:18

Dat hockey niet doorgaat :lol:

22 nov 2008 11:32

Daar hadden wij het net ook over :D :D :D

22 nov 2008 11:37

de sneeuw die naar beneden dwarrelde.... lekker met mijn quattro op winterbanden op de linkerbaan rijden, de schijters reden allemaal rechts :twisted: :wink:

22 nov 2008 14:42

had bijna gezichtscrème in mijn mond ipv tandpasta :D

22 nov 2008 14:53

Beter dat dan iets anders :lol:

Mijn glimlach , 4 van dat tuig wat mijn kinderen heet samen filmpie kijken op de bank 8)
Plaats een reactie