Zo ook weer thuis. Staan weer 800 km extra op de teller en twee keer een tank benzine er door heen gejaagd
Alleereerst alle lof aan Lydia en Mark (PC Gelderland). Top ontvangst en iedere keer dat ik weer in Heteren kom blijft het een indrukwekkend bedrijf. Leuk ook om weer zoveel nieuwe gezichten te zien.
De ochtend begon zoals geschreven met storm en horizontale regen tegen de ramen. Maar buienradar verklapte al dat de regen rapper dan een 997 Turbo naar het Duitse zou wegtrekken dus toch maar de stoute schoenen aangetrokken. Op mijn dooie akkertje naar Heteren gereden want ik wilde de RON100 die ik de dag ervoor in Duitsland getankt had een beetje sparen
De rit ging lekker van start. Lag als derde in de eerste groep en zag Harald al snel voor de grens kleiner worden aan de horizon. Na de eerste baustelle (waar ik wel netjes had gereden

) vol het gas er op zonder ook maar iemand voor me te hebben 294 op de teller en de geijkte gps tacho gaf 281 aan. Niet slecht. Tot ik een één of andere motorduivel op mijn achterbumper had die met 240 op de teller nog geen 5 meter achter me zat. Die idioot heb ik maar even het ruime sop laten kiezen.
Daarna het hele stuk zo'n beetje met Harald opgereden met op de 57 continue wel zo'n 275 op de teller en even op het 3 baans stuk met een lege weg voor me heb ik het gas volledig ingetrapt. 304 op de teller, 292 op de gps tacho. Dat valt me niet tegen voor zo'n 996.
Nadeel is dat de benzinemeter net zo snel de spurt neemt als de snelheidsmeter en met nog 20 km te gaan op de tank vlak voor de grens de tank nog maar eens helemaal vol gegooid met RON100, terwijl ik na een paar tellen Harald al in zijn stealth uitvoering voorbij zag rasen.
Aangekomen ik Cuijk verwachte ik Harald wel aan een biertje aan te treffen maar nee, geen zwart geval te bekennen op de parkeerplaats. Terwijl ik een rondje had gereden kwamen de eerste andere snelheidspiloten ook binnen en zijn we maar vast aan de koffie gegaan.
Even gezellig met deze en gene bijgepraat en rond 13.00 in de auto gestapt. Zou nog even wat zaken regelen bij een kennis vlak bij Arnhem en omdat vrouwlief aan het einde van de middag ook weg moest maar een beetje op tijd vertrokken. Sorry dat ik zo ongezellig was
Ik kom het niet laten en ben vanaf Arnhem de grens weer over gedoken en via mijn favoriete A31 over Groningen weer naar huis gereden.
Heerlijk dagje sturen en de uitlaatjes zijn weer mooi wit.
Lydia en Mark, Nogmaals bedankt, top geregeld zo.