16 nov 2008 2:19
16 nov 2008 8:18
16 nov 2008 12:08
16 nov 2008 13:10
ironpatje schreef:ja, een luchtgekoelde 6-cilinder, want anders is het geen echte Porsche zeker![]()
![]()
kies gewoon de motor uit waar JIJ wil mee rijden, en leer er mee leven dat er mensen zijn die in HUN PORSCHE een 4 of 8-cilinder willen, lucht of watergekoeld,
al steken ze er voor mijn part een watergekoelde 4-cilinder 1600 diesel in ........
'k heb daar geen last van, als een ander beslist om daarmee te rijden
16 nov 2008 13:19
16 nov 2008 13:22
16 nov 2008 16:50
markk schreef:
Boxster is een prima auto, m.i. beter dan een 911,
Life sucks, maar als je een status verhogende exclusieve sportauto wilt hebben vergeet dan Porsche en vergeet de 911. Je zal dan toch bij Ferrari moeten gaan shoppen en echt heel exclusief is dat ook al niet meer. Zonda of mclaren dan maar.
Face it, Porsche is voor de hogere middenmoot en al lang niet meer exclusief. .......................... waardoor er nog heel veel oude hokken zijn en dagelijks in het straatbeeld gezien worden.
16 nov 2008 16:57
16 nov 2008 17:04
16 nov 2008 17:26
17 nov 2008 16:40
17 nov 2008 17:04
Stijn van Kooten schreef:Wat is dan in jouw optiek een sportauto![]()
17 nov 2008 17:20
17 nov 2008 17:24
17 nov 2008 17:26
17 nov 2008 18:07
17 nov 2008 18:30
17 nov 2008 19:50
17 nov 2008 20:07
17 nov 2008 20:13
3 liter-man schreef:Heren,
Wat is de relevantie van een 6 cylinder ?
Als er een 4 cylinder motor komt, met veel PK en dito trekkracht.
Wat echt belangrijk is voor verkoop, is een emotionele aantrekking.
Als deze straks verkocht gaat worden, ........en hij is snel op bv Nurburgring, dan gaat ie verkopen, ook met 4 cylinders.
Lekker toch, kleine motor, zuinig en stil![]()
![]()
Ieder z`n keus. Maar het is wel de toekomst.
Dieseltjes zijn de benzinemotoren al voorgegaan met down-sizen.
17 nov 2008 20:20
3 liter-man schreef:Heren,
Lekker toch, kleine motor, zuinig en stil![]()
![]()
17 nov 2008 20:48
17 nov 2008 20:53
17 nov 2008 21:28
17 nov 2008 21:35