Hier kun je praten over alles wat niets of weinig met ons merk te maken heeft.
Plaats een reactie

14 nov 2008 23:02

8)
Blijkt toch nog "in" te zijn, ze fietsen zelfs massaal op Oma-fietsen ook :shock: Ik dacht dat dat wel over zou gaan........

14 nov 2008 23:14

vanmiddag binnengekomen 2x

Afbeelding

14 nov 2008 23:17

Geen idee of het een gadget is, maar vanmiddag een externe 1 TB-schijf van LaCie gekocht, voor de backup. Mooi ding, zwarte hoogglans behuizing.

14 nov 2008 23:23

horn schreef:Leuke damesfiets Stijn... :shock: :lol:
Dat fietst zo ongelofelijk lekker! En dat is lekkerder voor je rug en met opstappen!

14 nov 2008 23:24

Tom80 schreef:Geen idee of het een gadget is, maar vanmiddag een externe 1 TB-schijf van LaCie gekocht, voor de backup. Mooi ding, zwarte hoogglans behuizing.
Wij hadden laatst ook zo'n ding, maar dan een netwerk-hd

14 nov 2008 23:26

Stijn van Kooten schreef:
horn schreef:Leuke damesfiets Stijn... :shock: :lol:
Dat fietst zo ongelofelijk lekker! En dat is lekkerder voor je rug en met opstappen!

Afbeelding

14 nov 2008 23:31

leuk horn nieuw jasje gekocht :mrgreen: schattige kleur :wink:

14 nov 2008 23:43

Nee Stijn. heeft hij gratis gekregen bij zijn damesfiets... die zo ongelofelijk lekker fietst; lekker voor je rug en met opstappen :twisted:

14 nov 2008 23:47

met zo,n gezondsheids zadel :shock:

geintjuhhhh stijnus :wink:

15 nov 2008 12:11

horn schreef:Nee Stijn. heeft hij gratis gekregen bij zijn damesfiets... die zo ongelofelijk lekker fietst; lekker voor je rug en met opstappen :twisted:
Doe mij maar zo'n jas! Die is vet :shock: :lol:

Geintjuhhhhh.............

15 nov 2008 16:37

En zo een heerlijke rokzadel!

Afbeelding

15 nov 2008 20:50

Nee hoor, dat zit er neit op hoor :lol:

Even zonder grappen: ik had hiervoor ook al een damesfiets en die was me erg goed bevallen. Toen deze Gazelle op m'n pad kwam kocht ik deze, want hij fietst echt geweldig! En heeft goede verlichting, bespaart je een hoop boetes! En het is veiliger! Op m'n vorige fiets zat ik altijd te kloten met van die kleine ledlampen, maar nu hoeft dat niet meer!

15 nov 2008 20:58

horn schreef:vanmiddag binnengekomen 2x

Afbeelding

Daar ga je geen spijt van krijgen!
Heb in de DS van mijn dochter al 2 jaar een Supercard, heeft ze nog steeds onvoorstelbaar veel lol van. Ik vind het sowieso apart dat dat ding na 2 jaar nog helemaal niet verveeld. Ze besteedt samen met de Wii/-Fit erg veel tijd aan en op de Nintendo's.

15 nov 2008 21:00

Stijn van Kooten schreef:Nee hoor, dat zit er neit op hoor :lol:

Even zonder grappen: ik had hiervoor ook al een damesfiets en die was me erg goed bevallen. Toen deze Gazelle op m'n pad kwam kocht ik deze, want hij fietst echt geweldig! En heeft goede verlichting, bespaart je een hoop boetes! En het is veiliger! Op m'n vorige fiets zat ik altijd te kloten met van die kleine ledlampen, maar nu hoeft dat niet meer!

Stijn schaam je nioet hoor. Ik rij al sinds mijn 12e (dus al 28 jaar) op damesfietsen (lees: omafietsen). Vind het ook lekker fietsen en het ziet er in mijn ogen relaxed uit. En ouwe beestjes zijn wat minder diefstal gevoelig. Mijn MTB is natuurlijk wel een mannenmodel.

16 nov 2008 14:01

Stijn van Kooten schreef:Nee hoor, dat zit er neit op hoor :lol:

Nu nog een zwart of wit nike petje en je kan door als sjonnie :lol:

16 nov 2008 14:11

Is een leren bomberjack ook goed :mrgreen:

16 nov 2008 23:17

Nog niet gekocht maar overweeg deze voor in en om het huis (iig in het bereik van m'n wifi-netwerk). Heeft iemand hier ervaring mee? Of met iets vergelijkbaars?
http://www.argonaudio.com/sound/i-net/argon_inet_1.htm

17 nov 2008 17:35

Bij Porsche Centrum Gelderland heb ik vandaag 2 stuks
WAP 040 712 19 gekocht. 8)

17 nov 2008 17:37

Cool die Usb stick

17 nov 2008 17:39

Deze dus:

Afbeelding

GADGET !

18 nov 2008 0:18

Afbeelding

Cybershot T77 :wink:

18 nov 2008 8:09

fijne camera, alleen te goed voor binnen. elk stofje in de lucht zie je als een soort sneeuwvlok op je foto. :cry: Heb zelf, zoals je weet, de T10

Afbeelding

18 nov 2008 9:22

Afgelopen weekend bij het Kruidvat een leuk gadget gekocht. Een beamerklok zodat ik op m'n keukenwand een klok heb van ruim 1 meter in doorsnee.

Moet alleen het snoertje even verlengen, klok wordt nu schuin geprojecteerd en vormt dan een ei.

18 nov 2008 9:30

horn schreef:fijne camera, alleen te goed voor binnen. elk stofje in de lucht zie je als een soort sneeuwvlok op je foto. :cry:

Volgens mij heb je (ik) daar bij de T77 geen last (meer) van als je (ik) de juiste instelling(en) gebruik :idea:

18 nov 2008 10:39

horn schreef:elk stofje in de lucht zie je als een soort sneeuwvlok op je foto.

Afbeelding
:cheesy:
Plaats een reactie