Toerritten, clubmeetings, Porsche-dagen, evenementen, beurzen enz.
Plaats een reactie

17 nov 2008 21:41

Goed plan. Ik gooi het in de groep (bij TOTMBO) Zij zit liever bij de warme kachel. Iemand een vuurkorf?

17 nov 2008 21:48

Lijkt mij onwijs lachen om bij te zijn maar heb geen voorkeur voor ijspegels aan mijn wenkbrauwen of een nat pak en laat het dus lekker van het weer afhangen (ik ben en blijf dakloos).

17 nov 2008 22:44

Kijk deze mag ik niet missen,
als deze kerstboom de verkeerde kant op valt, hebben wij geen huis meer ;-)
Onze woonkamer zou wel groot genoeg zijn met een dakterras en de kerstboom op de achtergrond, alleen hebben we hier in de buurt weinig parkeer gelegenheid. :( Ik snap ook nog niet helemaal welke P plek je bedoelt Radtdi :?: Het terrein van Nozema is niet toegankelijk, dan is er nog een terrein van een daar gelegen Kerk. Maar ik weer eerlijk gezegd zo even niet of dit terrein toegankelijk is en zou toestemming van de kerk ook wenselijk zijn. Dan heb je natuurlijk het industrie terrein dat er direct naast ligt, genoeg ruimte maar minder sfeervol.
Andere mogelijkheid is de carpool plaats iets verder van de toren af, heb je kans dat de locale scooterjeugd / petjes er ook zijn.

17 nov 2008 23:23

Komt goed.
Een collega van mij gaat vanavond de lokatie bekijken, hij gaf afgelopen weekend aan dat er genoeg parkeerplaats in de buurt is (hij woont in Ijsselstein). Ik ben daar zelf een paar jaar geleden voor het laatst geweest, toen konden we op een parking redelijk in de buurt parkeren.
Als we maar vrij zicht op de toren hebben...

18 nov 2008 0:00

... en op de Porsches! :cheesy:

18 nov 2008 1:50

Zet 'm in de agenda onder voorbehoud... is immers om de hoek bij me, maar moet ook ff me agenda (lees TOTMBO) checken :wink: .
Probeer er dan nog één of twee mee (nog-niet-leden) te krijgen... als ik kom tenminste... :wink:
Leuk initiatief!

18 nov 2008 9:41

Zéér leuk idee, bij een beetje knap weer kom ik ook even kijken.
Een aantal jaren terug hebben we dit een keer gedaan bij Kasteel Haarzuilens op een zondagochtend :idea:
Mooie parkeerplaats en een lekker bakkie in het restaurant gedaan, en na een paar uurtjes en wat sterke verhalen weer richting huis :lol:

18 nov 2008 10:47

:salut: :santa:
Radbout, ben erbij :!: Thermos hot choc (of wat er ook nodig is) komen mee. Prima idee.

18 nov 2008 10:52

Robin G. schreef:Goed plan.

Robin, :o alweer een minitreintje :idea:

18 nov 2008 10:56

Gezellig! Lijst = bijgewerkt. Laat ook even weten als het vraagteken bij je naam weg kan... :wink:

18 nov 2008 13:50

Staat met potlood in de agenda, afhankelijk van weersomstandigheden ben ik erbij 8)

18 nov 2008 14:05

Ik ga er van uit dat de parkeerplaats net onder de toren aan de Hogebiezendijk gewoon open is (met de witte container). Anders kunnen we ook nog op de oprijlaan naar de kleinere toren aan de Biezendijk terecht. In uiterste nood is de carpoolparkeerplaats aan de Weg der Verenigde Naties nog een optie.
Ik zal een week voor de meeting nog even checken en hier melden.

20 nov 2008 1:10

Waren dit de donaties van PF-ers?
"Het is volgens voorzitter Ton Westland niet helemaal duidelijk waardoor de telling op zondag zoveel afweek van die op vrijdag." http://www.ad.nl/utrecht/zuid/2783030/Kerstmast_is_financieel_rond.html :wink:

20 nov 2008 7:32

Helaas moet/mag ik die avond bij een optreden zijn van de band p.o.e.m om te kijken of deze band op de jumbo komt optreden (pink floyd sound)

20 nov 2008 8:33

pat69 schreef:Waren dit de donaties van PF-ers?
"Het is volgens voorzitter Ton Westland niet helemaal duidelijk waardoor de telling op zondag zoveel afweek van die op vrijdag." http://www.ad.nl/utrecht/zuid/2783030/Kerstmast_is_financieel_rond.html :wink:

Niet dat ik weet :? :)
Maar hij wordt i.i.g. aangestoken :!:

25 nov 2008 23:08

Campinggasstel geregeld. Dan gaan we het iig van binnen warm krijgen :wink:

Afbeelding

Nog updates voor de lijst :?:

26 nov 2008 1:19

Als alles volgens plan verloopt met mijn baby dan kom ik zeker. :D

27 nov 2008 10:17

als de mijne ook klaar is , kom ik ook wel even langs als het redelijk weer is. :)

28 nov 2008 0:00

Je staat er bij!!
Het wordt vast prima weer!!

28 nov 2008 1:33

count me in, ik woon in nieuwegein dus om de hoek.
ps ik ga voor de warme choco.
leuk idee, moet zeker wat mooie foto,s opleveren.

29 nov 2008 20:37

Wij zijn er ook bij, MITS mijn vriend de kinderen heeft die dag of de auto niet helemaal lekker is. Ik moet namelijk een nieuwe Dynamo hebben (stond vandaag stil langs de weg en kon niet meer starten, accu werd niet bijgelaten; ANWB erbij :oops: )

29 nov 2008 20:41

MITS of tenzij? :^:

29 nov 2008 20:44

Nouja tenzij dat...het is een beetje afwachten hoe en wat. :wink:

29 nov 2008 20:52

Leuk, ik ben erbij...!

29 nov 2008 21:01

Wij zijn er ook bij, indien geen pekel etc... :wink:
Plaats een reactie