09 nov 2008 12:20
14 nov 2008 17:49
14 nov 2008 17:58
16 nov 2008 1:16
21 nov 2008 23:02
Valt mij ook op, post hier niet zoveel maar lees met veel plezier. Wellicht tijd om eens iets postiefs over de 996 te melden. Ik had een 996 carrera 4 van 12/99. Tot de 199000 kilometer geen centje pijn, keurig zijn beurten gehad nooit (buiten regulier onderhoud) iets bijzonders mee geweest. Echter bij 199600 (je verzint het niet) linker cilinder kop gescheurd. Auto is inmiddels bij Porsche Service Haaglanden compleet gereviseerd en spint weer als een jonge tijger. Heeft inmiddels 205 k gereden en gaat weer als een speer.gast schreef: maar in tegenstelling tot de vaak ongenuanceerde stemmingmakerij van op ons eigen forum,
22 nov 2008 10:36
22 nov 2008 10:41
22 nov 2008 10:44
22 nov 2008 10:46
22 nov 2008 14:21
RogerM schreef: Valt mij ook op, post hier niet zoveel maar lees met veel plezier. Wellicht tijd om eens iets postiefs over de 996 te melden. Ik had een 996 carrera 4 van 12/99. Tot de 199000 kilometer geen centje pijn, keurig zijn beurten gehad nooit (buiten regulier onderhoud) iets bijzonders mee geweest. Echter bij 199600 (je verzint het niet) linker cilinder kop gescheurd. Auto is inmiddels bij Porsche Service Haaglanden compleet gereviseerd en spint weer als een jonge tijger. Heeft inmiddels 205 k gereden en gaat weer als een speer.
22 nov 2008 20:55
27 nov 2008 21:12
27 nov 2008 21:53
28 nov 2008 0:34
28 nov 2008 4:16
28 nov 2008 8:14
28 nov 2008 8:41
Jeroen914 schreef:@ Nikasiltje...
het enige wat nog leuker is aan de foto's van mr.Raby is z'n commentaar
Beetje slordig is het wel, een krukas die breekt...
Als ik me goed herinner had 'ie iets van 20K miles gelopen
28 nov 2008 11:55
soepkip 964 schreef:Van wanneer zijn de zgn. Y motoren. 2002?. Ik vind het zo jammer dat de 996 zo negatief wordt bekeken dat je de goed versies ook niet meer weet. gr. Ernest
29 nov 2008 0:25
Is wel een heel ander soort plof incident. Maar wel heftig als je dat gebeurd. Overigens wel een 3.6 motor.Jeroen914 schreef:hier verder lezen:
http://www.boxsterspec.com/index.php?sh ... #entry5518
30 nov 2008 10:11
RogerM schreef:Ik had een 996 carrera 4 van 12/99. Tot de 199000 kilometer geen centje pijn, keurig zijn beurten gehad nooit (buiten regulier onderhoud) iets bijzonders mee geweest. Echter bij 199600 (je verzint het niet) linker cilinder kop gescheurd. Auto is inmiddels bij Porsche Service Haaglanden compleet gereviseerd en spint weer als een jonge tijger. Heeft inmiddels 205 k gereden en gaat weer als een speer.
30 nov 2008 11:33
Ferdinand P schreef:
Interessant...tot nu toe was ik in de veronderstelling dat de enige oplossing een compleet nieuwe motor was. Het niet leveren van bepaalde motoronderdelen was daar debet aan. Zo zei 'men'.
30 nov 2008 12:20
Devils son schreef:Ferdinand P schreef:
Interessant...tot nu toe was ik in de veronderstelling dat de enige oplossing een compleet nieuwe motor was. Het niet leveren van bepaalde motoronderdelen was daar debet aan. Zo zei 'men'.
Dat is als de cilinderwanden het probleem zijn.
30 nov 2008 12:33